Binnenkort maar weer eens over de Brienenoord hardlopen, kijken of ik hem tegenkomquote:Op donderdag 18 december 2025 21:04 schreef fetX het volgende:
Nu al veel zin in het interview met Djurmeen.
Ook als nr33 tot 64 op de Tour heb je bestaansrecht.quote:Op donderdag 18 december 2025 21:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vind het niks bijzonders. Dit is qua talent onvergelijkbaar met Schindler, Springer of zelfs Pietje.
Denk dat je er niet meer overheen kan als hij eraan hangt.quote:Op donderdag 18 december 2025 21:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Binnenkort maar weer eens over de Brienenoord hardlopen, kijken of ik hem tegenkom
Hoeveel vermiste darters liggen daar inmiddels in het water?quote:Op donderdag 18 december 2025 21:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Binnenkort maar weer eens over de Brienenoord hardlopen, kijken of ik hem tegenkom
Dit is volkomen in strijd met elk woord van die voorbeschouwing. Die studio-trekpoppen weten er niks van. Gewoon KUT. En anders niks!quote:Op donderdag 18 december 2025 21:03 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Dit zou echt een wanprestatie zijn
Voor Wattimena staat hardlopen gelijk aan zelfdoding.quote:Op donderdag 18 december 2025 21:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
De laatste Springer was Niko.quote:Op donderdag 18 december 2025 21:06 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Hoeveel vermiste darters liggen daar inmiddels in het water?
Boeit me niet echt maarquote:Op donderdag 18 december 2025 21:05 schreef Stoorzendert het volgende:
Sinds wanneer zijn we hier ineens voor djurmeen?
Team vlaggetjesvolkquote:Op donderdag 18 december 2025 21:05 schreef Stoorzendert het volgende:
Na die laatste pot van vanmiddag niet meer.quote:Op donderdag 18 december 2025 21:06 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Nieuwlaat vindt gemiddelden opeens niet belangrijk.
Dit is op zich wel een verrassingquote:Op donderdag 18 december 2025 21:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dit is volkomen in strijd met elk woord van die voorbeschouwing. Die studio-trekpoppen weten er niks van. Gewoon KUT. En anders niks!
Wij geven ALLES voor het VLAGGETJE!quote:Op donderdag 18 december 2025 21:05 schreef Stoorzendert het volgende:
Stukje zwakbegaafd.quote:Op donderdag 18 december 2025 21:07 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Tops tops terwijl je er al niet lekker in zit. AFVOEREN
Opzich.....quote:Op donderdag 18 december 2025 21:08 schreef Szura het volgende:
Zjurmeen ziet eruit alsof hij straks weer Arjan wil verbouwen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |