Neuhquote:Op donderdag 18 december 2025 16:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
@:Lenny77
@:leolinedance
@:capuchon_Jongen
En scorpion maar ben niet zeker?
Als dat is waar je je bij Rydz aan stoortquote:Op donderdag 18 december 2025 13:49 schreef Alaphilippe_ het volgende:
@:Wimderon Rydz heeft een irritante beweging met zijn pink
Al een jaar of 10.quote:Op donderdag 18 december 2025 12:56 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik ben wel een beetje klaar met veldvulling Stief.
Bunting is puur.quote:Op donderdag 18 december 2025 13:37 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Ja ook een gęnante kut opkomst van “the people’s champion”. Zo’n kolere nummer en dan ook nog een beetje je eigen pluche pluggen. Bunzing is te veel in zichzelf gaan geloven.
Mike had gewoon nooit pijltjes moeten wisselen na zijn successen, Kim heeft zichzelf in een onomkeerbare spiraal naar beneden gekatapulteerd met z'n eeuwige noviteitjes in z'n worp. Alleen bij Dimi is het mentaal denk ik.quote:Op donderdag 18 december 2025 16:51 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Belgen kunnen stuk voor stuk de druk niet aan.
Darten is mentaal. Ook noviteitjes zijn mentaal.quote:Op donderdag 18 december 2025 17:55 schreef wimderon het volgende:
[..]
Mike had gewoon nooit pijltjes moeten wisselen na zijn successen, Kim heeft zichzelf in een onomkeerbare spiraal naar beneden gekatapulteerd met z'n eeuwige noviteitjes in z'n worp. Alleen bij Dimi is het mentaal denk ik.
Het is een uitdaging om een speler te noemen waar als het draait méér voor geldt.quote:Op donderdag 18 december 2025 16:52 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Brian Raman is ook zo'n mentaal zwak figuur die constant zijn worp afraffelt en rare dingen aan het bord doet. Waste of talent
quote:Op donderdag 18 december 2025 17:56 schreef Kopiko het volgende:
Jeminee wat een genot
@:wimderon GIF-moment gezien rond 17:30 juichen met KOERD i/d studio(vast wel).
quote:De stunt voltrok zich ook. De Decker begon nog goed aan die beslissende vijfde set, maar dan lukte plots alles bij Munyua. En die kende geen genade voor De Decker én met hem heel België. Na de uitschakeling van ‘The Real Deal’ (met een gemiddelde van amper 83.83) ligt nu ook de laatste Belg uit het WK. Een drama.
Jawel! Bij PDC Live Scores.quote:Op donderdag 18 december 2025 18:28 schreef Dr_Flash het volgende:
63 Wordt er in een scorende beurt (eerste 9 pijlen in een leg voor beide darters) een score van 8 of lager gegooid in deze avondsessie?
Kan iemand dat ff in de gaten houden plz?Dat is niet iets wat je ergens kunt terugvinden vgs mij
Oh dan moet ik nog eens even goed zoekenquote:Op donderdag 18 december 2025 18:30 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Jawel! Bij PDC Live Scores.
https://www.pdc.tv/live-scoresquote:Op donderdag 18 december 2025 18:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh dan moet ik nog eens even goed zoeken
ja ik haal al heel veel van pdc live scores af iddquote:Op donderdag 18 december 2025 18:35 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
https://www.pdc.tv/live-scores
Als je een wedstrijd aanklikt, en naar timeline gaat kun je zoeken. Wel een netenklusje. Maar heb er vertrouwen in dat mensen vandaag goed opletten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |