Daarom, wel even het zilverwerk verstoppen.quote:Op woensdag 17 december 2025 23:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Bovendien kan hij die trainingen van Curacao gewoon aansluitend doen op hetzelfde veld.
Kunnen al zijn internationals ook gewoon op de fiets komen
quote:Op woensdag 17 december 2025 23:30 schreef GGMM het volgende:
Wie noemt z'n kind nou Shaqueel
Iemand die zulke beslissingen neemt moet je nooit als trainer aanstellen
Als je wil dat we 3e of lager eindigen moet je Van Persie laten zitten.quote:Op woensdag 17 december 2025 23:38 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarom we met Hake het seizoen moeten afmaken. Die man zit er nu ook al en blijkbaar voegt het allemaal maar weinig toe.
Ten Hag, alsjeblieft niet. Van Bommel is net zo goed een gok als met vPersie. Dan had je daar in de zomer voor moeten gaan. Maar goed ik denk dat van Persie het seizoen wel afmaakt. Zondag nog door de zure appel heen en na de winterstop een hoop spelers terug wat wel gaat schelen.
Wat doet zo'n Hake eigenlijk? In de basis vind ik Van Persie een heel aardige trainer met een goed idee over het voetbal dat hij wil spelen, maar hij is ook een beetje eendimensionaal en heeft nog heel veel te leren. Daar had ik wel wat input van die Hake verwacht. Alleen dat zie je nergens terug.quote:Op woensdag 17 december 2025 23:29 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ten Hag of Van Bommel wellicht. Maar Schreuder zie ik wel komen hoor als ze het proberen. Uiteindelijk is NEC wel een veel kleinere club en zal het moeilijk zijn om Feyenoord af te slaan.
Ik heb nog liever dat Hake het seizoen alleen afmaakt, misschien met Hendrie Kruzen als assistent ofzo. Van Persie weet gewoon niet wat ie doet.
Ik wil best een betere trainer, maar die liggen niet voor het oprapen. Bovendien is het ontslag vanquote:Op woensdag 17 december 2025 23:42 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Als je wil dat we 3e of lager eindigen moet je Van Persie laten zitten.
Volgens mij is Van Persie veel te eigenwijs om naar z'n assistenten te luisteren.quote:Op woensdag 17 december 2025 23:43 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Wat doet zo'n Hake eigenlijk? In de basis vind ik Van Persie een heel aardige trainer met een goed idee over het voetbal dat hij wil spelen, maar hij is ook een beetje eendimensionaal en heeft nog heel veel te leren. Daar had ik wel wat input van die Hake verwacht. Alleen dat zie je nergens terug.
jij ook sterkte!quote:Op donderdag 18 december 2025 00:15 schreef LethalNinja het volgende:
Sterkte, ik heb een gedeelte van de wedstrijd gezien via mijn telefoon. Van te voren had ik verwacht dat Feyenoord dit zou winnen maar het heeft niet zo mogen zijn.
Sterkte voor jullie in deze periode. Het mag steeds net niet zo zijn. Zo is de periode nu, maar na regen komt zonneschijn.
Ik ga geen flauwe grappen maken., en ik houd al helemaal geen plezier uit kut opmerkingen. Dus dat ga ik niet doen. Ik weet niet of het aan van Persie ligt of aan iets anders. Dus ik herhaal mijn eerste woord, sterkte. Voor je het weet win je weer een paar wedstrijden en dan is alles weer anders.
Voor wie het niet door had, ik ben voor Ajax, verder niet belangrijk.Voor wat het waard is, dit Heerenveen zou voor mijn club zeker niet makkelijk zijn. Ok klaar zo.
Ik denk niet dat Van Persie naar zijn assistenten luistert. Anders had Feyenoord wel andere aanvoerders.quote:Op woensdag 17 december 2025 23:43 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Wat doet zo'n Hake eigenlijk? In de basis vind ik Van Persie een heel aardige trainer met een goed idee over het voetbal dat hij wil spelen, maar hij is ook een beetje eendimensionaal en heeft nog heel veel te leren. Daar had ik wel wat input van die Hake verwacht. Alleen dat zie je nergens terug.
Beste verdediger van de Eredivisie. Beste middenvelder van de Eredivisie. Beste buitenspeler van de Eredivisie. Beste keeper van de Eredivisie.quote:Op donderdag 18 december 2025 06:49 schreef VEM2012 het volgende:
Het idee dat deze selectie met een andere trainer het significant beter gaat doen is wishful thinking.
De selectie is simpelweg ondermaats.
De aanval is ondermaats en het aantal blessures is te hoog.quote:Op donderdag 18 december 2025 06:49 schreef VEM2012 het volgende:
Het idee dat deze selectie met een andere trainer het significant beter gaat doen is wishful thinking.
BehoorlijkVervelend strikes againquote:Op donderdag 18 december 2025 07:32 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Beste verdediger van de Eredivisie. Beste middenvelder van de Eredivisie. Beste buitenspeler van de Eredivisie. Beste keeper van de Eredivisie.
Aldus het topic een paar weken terug.
Dit zeggen mensen altijd voordat een trainer ontslagen wordt. En meestal blijkt het dan wel degelijk een stuk beter te kunnen.quote:Op donderdag 18 december 2025 06:49 schreef VEM2012 het volgende:
Ik denk dat hij de eerste maanden wel degelijk luisterde/open stond voor meningen van anderen, en nu het minder gaat vervalt in een soort tunnelvisie. Een dergelijk patroon vertoonde hij ook bij Heerenveen, alleen duurde het toen minder lang.quote:Op woensdag 17 december 2025 23:50 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Volgens mij is Van Persie veel te eigenwijs om naar z'n assistenten te luisteren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |