Dat was vrij bizar jaquote:Op woensdag 17 december 2025 23:27 schreef Caland het volgende:
Wel weer leuk dat Shaqueel van Persie nog wat minuten mocht maken ondanks dat Tengstedt het gewoon best aardig deed de afgelopen keren.
Niet mijn probleem.quote:Op woensdag 17 december 2025 23:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kan je dit Hitler post even aanpassen ik vind mobiel modden echt megakut
Is ook gewoon een kwestie van vertrouwen. Als jij heel onzeker wordt en gaat twijfelen met iemand naast je waar de afstemming niet mee klopt dan ga je fouten maken.quote:Op woensdag 17 december 2025 23:25 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Is natuurlijk ook zo, al denk ik ook dat je vrij simpele situaties als zo'n onzuivere pass van Bijlow niet helemaal dood kan analyseren en de verkeerde tactiek erbij moet halen enzo.
Beetje hetzelfde als Wieffer die destijds heel matig speelde met Zerrouki naast hem. Dat klopte tactisch inderdaad niet, maar het is ook niet alsof het daardoor kwam dat ineens simpele ballen van z'n voeten sprongen. Daarvoor maakt het toch geen fuck uit of Zerrouki of Rodri naast je staat.
Simonis, Ron Jans of een buitenlander.quote:Op woensdag 17 december 2025 23:22 schreef fetX het volgende:
[..]
Wie dan? Ik snap best dat mensen vinden dat vPersie weg moet, maar ik zie weinig geschikte alternatieven. Denk ook niet dat Schreuder even in gaat stappen. Die draait een topseizoen in Nijmegen.
Denk ook helemaal niet dat DtK van Persie gaat ontslaan overigens.
Nederlander. Buitenlander mag ook.quote:Op woensdag 17 december 2025 23:30 schreef Adames het volgende:
[..]
Simonis, Ron Jans of een buitenlander.
Een basketbalfan?quote:Op woensdag 17 december 2025 23:30 schreef GGMM het volgende:
Wie noemt z'n kind nou Shaqueel
Iemand die zulke beslissingen neemt moet je nooit als trainer aanstellen
Eens, maar dan moet je eigenlijk gewoon terug naar de basis en misschien ook met je kont in de goal gaan hangen en gestructureerd verdedigen. In feite wat Grim nu bij Ajax doet, hou het simpel.quote:Op woensdag 17 december 2025 23:30 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Is ook gewoon een kwestie van vertrouwen. Als jij heel onzeker wordt en gaat twijfelen met iemand naast je waar de afstemming niet mee klopt dan ga je fouten maken.
Een toss met drie spelers is ook nog nooit vertoond in het voetbal.quote:
Dit staat symbool voor het rare beleid van van Persie. Ja Tengsted is een matige speler, kreeg wat kansen (zelf verprutst) komt niet meer in beeld, mag toch weer meedoen, doe het 2x redelijk en krijgt wellicht vertrouwen, je staat achter en moet scoren. Hup we doen opeens weer Persie jr erin. Wat moet een Tengsted dan denken?quote:Op woensdag 17 december 2025 23:27 schreef Caland het volgende:
Wel weer leuk dat Shaqueel van Persie nog wat minuten mocht maken ondanks dat Tengstedt het gewoon best aardig deed de afgelopen keren.
Eens. Maar Van Persie gaat dat niet doen.quote:Op woensdag 17 december 2025 23:32 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Eens, maar dan moet je eigenlijk gewoon terug naar de basis en misschien ook met je kont in de goal gaan hangen en gestructureerd verdedigen. In feite wat Grim nu bij Ajax doet, hou het simpel.
Ja even serieus, wat was datquote:Op woensdag 17 december 2025 23:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Een toss met drie spelers is ook nog nooit vertoond in het voetbal.
Dat is toch ook gewoon een prestatie.
Die heeft geen flikker te doen nu.quote:Op woensdag 17 december 2025 23:36 schreef alopio het volgende:
[..]
Net pech dat Advocaat nu al een lekker klusje heeft
Daarom is hij net zoals Heitinga geen goede coach, nog even los van zijn peoplemanagement-skills waar ik ook mijn twijfels bij hebquote:Op woensdag 17 december 2025 23:34 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Eens. Maar Van Persie gaat dat niet doen.
Ik zou niet weten waarom we met Hake het seizoen moeten afmaken. Die man zit er nu ook al en blijkbaar voegt het allemaal maar weinig toe.quote:Op woensdag 17 december 2025 23:29 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ten Hag of Van Bommel wellicht. Maar Schreuder zie ik wel komen hoor als ze het proberen. Uiteindelijk is NEC wel een veel kleinere club en zal het moeilijk zijn om Feyenoord af te slaan.
Ik heb nog liever dat Hake het seizoen alleen afmaakt, misschien met Hendrie Kruzen als assistent ofzo. Van Persie weet gewoon niet wat ie doet.
Bovendien kan hij die trainingen van Curacao gewoon aansluitend doen op hetzelfde veld.quote:Op woensdag 17 december 2025 23:37 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Die heeft geen flikker te doen nu.
Daarom, wel even het zilverwerk verstoppen.quote:Op woensdag 17 december 2025 23:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Bovendien kan hij die trainingen van Curacao gewoon aansluitend doen op hetzelfde veld.
Kunnen al zijn internationals ook gewoon op de fiets komen
quote:Op woensdag 17 december 2025 23:30 schreef GGMM het volgende:
Wie noemt z'n kind nou Shaqueel
Iemand die zulke beslissingen neemt moet je nooit als trainer aanstellen
Als je wil dat we 3e of lager eindigen moet je Van Persie laten zitten.quote:Op woensdag 17 december 2025 23:38 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarom we met Hake het seizoen moeten afmaken. Die man zit er nu ook al en blijkbaar voegt het allemaal maar weinig toe.
Ten Hag, alsjeblieft niet. Van Bommel is net zo goed een gok als met vPersie. Dan had je daar in de zomer voor moeten gaan. Maar goed ik denk dat van Persie het seizoen wel afmaakt. Zondag nog door de zure appel heen en na de winterstop een hoop spelers terug wat wel gaat schelen.
Wat doet zo'n Hake eigenlijk? In de basis vind ik Van Persie een heel aardige trainer met een goed idee over het voetbal dat hij wil spelen, maar hij is ook een beetje eendimensionaal en heeft nog heel veel te leren. Daar had ik wel wat input van die Hake verwacht. Alleen dat zie je nergens terug.quote:Op woensdag 17 december 2025 23:29 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ten Hag of Van Bommel wellicht. Maar Schreuder zie ik wel komen hoor als ze het proberen. Uiteindelijk is NEC wel een veel kleinere club en zal het moeilijk zijn om Feyenoord af te slaan.
Ik heb nog liever dat Hake het seizoen alleen afmaakt, misschien met Hendrie Kruzen als assistent ofzo. Van Persie weet gewoon niet wat ie doet.
Ik wil best een betere trainer, maar die liggen niet voor het oprapen. Bovendien is het ontslag vanquote:Op woensdag 17 december 2025 23:42 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Als je wil dat we 3e of lager eindigen moet je Van Persie laten zitten.
Volgens mij is Van Persie veel te eigenwijs om naar z'n assistenten te luisteren.quote:Op woensdag 17 december 2025 23:43 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Wat doet zo'n Hake eigenlijk? In de basis vind ik Van Persie een heel aardige trainer met een goed idee over het voetbal dat hij wil spelen, maar hij is ook een beetje eendimensionaal en heeft nog heel veel te leren. Daar had ik wel wat input van die Hake verwacht. Alleen dat zie je nergens terug.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |