abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 18 december 2025 @ 08:36:54 #226
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_219523488
quote:
1s.gif Op donderdag 18 december 2025 08:02 schreef fetX het volgende:
9 wedstrijden verliezen ligt niet aan alleen maar aan de selectie. Dat de aanval ondermaats is, is al vanaf het begin seizoen gezegd. Alsnog, met dit materiaal moet je tweede worden en (kunnen) winnen van FCSB, NEC, Heerenveen, GAE, Celtic en eigenlijk ook Ajax. Die hebben allemaal geen betere selectie.

De cocktail matige aanval, constant blessures en halffitte spelers, weinig vertrouwen en vPersie die het tactisch niet snapt is gewoon teveel.
Je weet tegen wie je het hebt. De eerste maanden van het seizoen ging het prima en wonnen we bijna alles met behoorlijk voetbal. Nu is het helemaal in elkaar geploft door diverse oorzaken die jij nu noemt. Natuurlijk is het dan veel te simpel om ‘kwaliteit van de selectie’ als de oorzaak te noemen, maar de PSV-trolletjes zijn nou eenmaal niet heel snugger.

Als je hetzelfde had geroepen in de periode dat PSV vorig seizoen bijna niks meer won, was de wereld te klein geweest.
Makkelijk eerste (volgens de expected goals)
pi_219523495
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2025 08:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Je weet tegen wie je het hebt. De eerste maanden van het seizoen ging het prima en wonnen we bijna alles met behoorlijk voetbal. Nu is het helemaal in elkaar geploft door diverse oorzaken die jij nu noemt. Natuurlijk is het dan veel te simpel om ‘kwaliteit van de selectie’ als de oorzaak te noemen, maar de PSV-trolletjes zijn nou eenmaal niet heel snugger.

Als je hetzelfde had geroepen in de periode dat PSV vorig seizoen bijna niks meer won, was de wereld te klein geweest.
Hoe nu verder?
pi_219523498
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2025 07:32 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Beste verdediger van de Eredivisie. Beste middenvelder van de Eredivisie. Beste buitenspeler van de Eredivisie. Beste keeper van de Eredivisie.

Aldus het topic een paar weken terug.
Je kan scheef lullen wat krom is en recht praten wat scheef is maar feyenoord heeft kutkeepers.
pi_219523514
Ik sta volledig achter Robin van Persie. Deze selectie is zo dramatisch dat hij uit pure wanhoop iedere keer zijn zoontje op de bank moet zetten. Nooit eerder vertoond in het professionele voetbal.
Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
"Orkun Kokcu is een dynamischere verbeterde versie van Andrea Pirlo".
  donderdag 18 december 2025 @ 08:46:23 #230
474254 GurneyIsBestOke
pi_219523517
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2025 23:38 schreef fetX het volgende:

[..]
Ik zou niet weten waarom we met Hake het seizoen moeten afmaken. Die man zit er nu ook al en blijkbaar voegt het allemaal maar weinig toe.
Als vPersie zijn assistenten negeert is dat wel anders. Ik zou wel het seizoen met Hake afmaken, die is niet te eigenwijs om te blijven aanvallen waar het niet gepast is. Tussentijds instappen vind ik nooit verstandig met een nieuwe trainer.

Dan heb je enkele maanden om te kijken wie de nieuwe trainer wordt, Simonis, Schreuder en Correia lijken mij de beste opties. Het liefste die laatste.
  donderdag 18 december 2025 @ 08:57:02 #231
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_219523549
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2025 08:46 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Als vPersie zijn assistenten negeert is dat wel anders. Ik zou wel het seizoen met Hake afmaken, die is niet te eigenwijs om te blijven aanvallen waar het niet gepast is. Tussentijds instappen vind ik nooit verstandig met een nieuwe trainer.

Dan heb je enkele maanden om te kijken wie de nieuwe trainer wordt, Simonis, Schreuder en Correia lijken mij de beste opties. Het liefste die laatste.
Als jij je als assistent constant laat negeren terwijl het helemaal in de soep loopt ben je ook niet geschikt als hoofdtrainer.

Maar goed. Ik zie verder ook niet echt oplossingen.
pi_219523559
Denk dat de toekomstige Robin van Persie 's van deze wereld wellicht eens moeten nadenken of de geleidelijke route naar hoofdtrainer bij een topclub niet beter is.

Je merkt en ziet aan alles dat hij gewoonweg te weinig vlieguren als manager heeft. Word nou eerst een jaar of vijf assistent om het vak in de vingers te krijgen.

Blijf het ook bijzonder naïve beleid vinden om onervaren oud topvoetballers voor een groep te gooien. In de hoop dat ze ineens magischer wijs een fantastische trainer zijn met een paar jaar ervaring als jeugdtrainer.
pi_219523571
#teamvanpersie
pi_219523589
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2025 08:59 schreef Wotte het volgende:
Denk dat de toekomstige Robin van Persie 's van deze wereld wellicht eens moeten nadenken of de geleidelijke route naar hoofdtrainer bij een topclub niet beter is.

Je merkt en ziet aan alles dat hij gewoonweg te weinig vlieguren als manager heeft. Word nou eerst een jaar of vijf assistent om het vak in de vingers te krijgen.

Blijf het ook bijzonder naïve beleid vinden om onervaren oud topvoetballers voor een groep te gooien. In de hoop dat ze ineens magischer wijs een fantastische trainer zijn met een paar jaar ervaring als jeugdtrainer.
Die jongen zit al zijn hele leven in voetbal kleedkamers. Hij heeft met Arsene Wenger, Alex Ferguson en Van Gaal gewerkt. Ik denk dat het weinig toegevoegde waarde heeft als hij ook nog eens vijf jaar assistent van een Ron Jans moet spelen.
  Moderator donderdag 18 december 2025 @ 09:07:15 #235
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_219523595
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2025 08:08 schreef raptorix het volgende:
Ik moet zeggen dat ik Feyenoord niet eens zo slecht vind spelen, bij Ajax zit er gewoon geen enkele lijn in, Feyenoord vergeet gewoon te winnen elke keer.

@maxi-mus _O-

Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_219523695
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2025 09:06 schreef Lokale_Notabele het volgende:

[..]
Die jongen zit al zijn hele leven in voetbal kleedkamers. Hij heeft met Arsene Wenger, Alex Ferguson en Van Gaal gewerkt. Ik denk dat het weinig toegevoegde waarde heeft als hij ook nog eens vijf jaar assistent van een Ron Jans moet spelen.
Ik heb heel lang in de klas gezeten zelfs een docent van het jaar gehad dat maakt me ook niet een docent.
pi_219523700
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2025 09:06 schreef Lokale_Notabele het volgende:

[..]
dat is juist wel goed. Juist voor ex topspelers als van Persie. Die hebben als speler alleen meer in de kleedkamer gezeten bij spelers die wel iets kunnen met een bal, gespeeld op het hoogste niveau. Dan is het juist goed om als assistent te beginnen bij de Cambuurs van deze wereld. Hoe breng je jou idee over op de minder begaafde spelers, hoe ga je met mensen om, met kritiek, dagelijks met een groep en alles wat daar bij komt, het managen van je staf. Dan kan je altijd snel doorgroeien naar het trainersschap. Maar niet zoals van Persie of Heitinga direct starten bij Feyenoord of Ajax.
pi_219523710
Een topspeler is maar zelden een goede trainer.
pi_219523717
Ik blijf erbij het doet mij aan Gio z’n eerste jaar denken. Toen gingen we er ook 9x keer achter elkaar glansloos af achter elkaar.
pi_219523723
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2025 09:22 schreef Wotte het volgende:

[..]
Ik heb heel lang in de klas gezeten zelfs een docent van het jaar gehad dat maakt me ook niet een docent.
Deze vergelijking slaat precies nergens op. Van Persie heeft de trainerscursus gedaan, stage gelopen, teams getraind, gewerkt met de besten in het vakgebied. Het heeft geen toegevoegde waarde om vervolgens ook nog jarenlang ballen op te gaan pompen voor de Henk Frasers van deze wereld.
pi_219523740
quote:
1s.gif Op donderdag 18 december 2025 09:27 schreef Document1 het volgende:
Ik blijf erbij het doet mij aan Gio z’n eerste jaar denken. Toen gingen we er ook 9x keer achter elkaar glansloos af achter elkaar.
Dick heeft nog wel even tijd.
  Forum Admin donderdag 18 december 2025 @ 09:32:12 #242
35723 crew  GGMM
pi_219523743
Ik denk dat Van Persie eerst een jaar assistent had moeten worden om de kneepjes van het vak te leren.

Kijk hoe goed dat bij Heitinga uitpakte
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  Moderator donderdag 18 december 2025 @ 09:33:25 #243
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_219523751
quote:
7 keer. Toen kwam Dickie :)
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_219523765
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2025 09:28 schreef Lokale_Notabele het volgende:

[..]
Deze vergelijking slaat precies nergens op. Van Persie heeft de trainerscursus gedaan, stage gelopen, teams getraind, gewerkt met de besten in het vakgebied. Het heeft geen toegevoegde waarde om vervolgens ook nog jarenlang ballen op te gaan pompen voor de Henk Frasers van deze wereld.
Je hebt gelijk opzich best nog wel wat ervaring opgedaan als jeugdtrainer. De andere mogelijkheid is dan dat hij gewoonweg niet zo'n goede trainer is.

Overigens is Ron Jans een uitstekende trainer.
pi_219523768
Sommige mensen hebben het gewoon niet en Robin is er daar een van. Laat m lekker spitsentrainertje zijn.
pi_219523819
quote:
Uiteindelijk bleek dat ook gewoon een zeer matige trainer, toch? Net als Cocu. Die herpakte zich ook na een half kut seizoen, maar bleek uiteindelijk (ondanks wat prijzen) ook gewoon niet geschikt voor die functie.
  donderdag 18 december 2025 @ 09:43:45 #247
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_219523828
Donkere wolken pakken zich samen boven de kuip.
pi_219523867
quote:

[..]
Dit. Ik vind het ook veel meer de club aan te rekenen dan van Persie. Je moet dit soort jongens eerst een paar jaar bij subtoppers of middenmoters laten. Niet alleen omdat ze daar perse beter van worden, maar vooral omdat je dan kunt zien wat ze kunnen qua ontwikkeling.

Na drie jaar overpresteren met Heerenveen kun je zo'n kerel naar een topclub in de Eredivisie halen. Dat is voor iedereen veel beter.
  donderdag 18 december 2025 @ 09:54:26 #249
474254 GurneyIsBestOke
pi_219523902
Wat lees ik nu, dat vijf jaar ballen pompen voor een gymleraar als Ron Jans je een betere trainer maakt. Nee natuurlijk niet. Zonde van je tijd.

Natuurlijk is het goed om mee te kijken hoe andere trainers het doen, maar uiteindelijk moet je als trainer zelf experimenteren welke methode voor jou werkt met jouw kwaliteiten. Je kan veel van Slot, Mourinho, Guardiola en zelfs een Jans kopiëren maar uiteindelijk kan je nooit hun ‘methode’ volledig overnemen. Bovendien moet je methode ook nog eens aansluiten bij het spelersmateriaal, dat zag je bij Priske vorig jaar goed terug. Die wist wel wat ie wilde en kon, had daar succes mee geboekt, maar als je met de machine van Slot plots alles door het midden wil gaan spelen word je doodleuk weggelachen. Topvoetbal is iets heel anders dan subtopvoetbal.

Uiteindelijk heeft vPersie het tot een maandje of twee terug best goed gedaan, als onervaren trainer. Ik denk juist dat zijn ervaring als topspeler hem eerder helpt dan tegen zit, want hij heeft daardoor een sterke uitstraling en kan zijn verhaal goed uitleggen. Maar hij heeft een gigantische valkuil: hij weigert pragmatisch te worden wanneer het tegen zit. Dat gaat hem met hoe veel ervaring ook altijd dwarszitten.
  FOK!fotograaf donderdag 18 december 2025 @ 09:55:47 #250
842 Zorro
Z
pi_219523910
Hoogtepunt gisteren was toch wel dat Fresia, na een interview met van Persie over hoe slecht het ging en of het nog wel goed kwam en zo alles, tegen Mario Been zei: "Mario, jij kent dit gevoel als geen ander" _O-
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')