Jeetje, een uitzondering. Strenge vriendin.quote:Op woensdag 17 december 2025 20:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Goedenavond vrienden
Omdat ik jarig ben mag ik van mijn vriendin twee schermen aan hebben, een met Barney en een met Feyenoord
Met of zonder bakje chips?quote:Op woensdag 17 december 2025 20:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Goedenavond vrienden
Omdat ik jarig ben mag ik van mijn vriendin twee schermen aan hebben, een met Barney en een met Feyenoord
@GurneyIsBestOke heeft thuis niks te vertellen.quote:Op woensdag 17 december 2025 20:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Jeetje, een uitzondering. Strenge vriendin.
Op welk scherm heb je fok! dan?quote:Op woensdag 17 december 2025 20:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Goedenavond vrienden
Daarna nog een weekje naar Nicaragua omdat ik mijn bezoekje schoonouders wel wil combineren met ‘iets warms’quote:
Dat komt wel goed. Was er laatst ook nog. Even een act bij de douane en dan is alles akkoord.quote:Op woensdag 17 december 2025 20:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Daarna nog een weekje naar Nicaragua omdat ik mijn bezoekje schoonouders wel wil combineren met ‘iets warms’
Laten we hopen dat de Trumpmaffia mijn Esta accepteert
Heb je al je Fok!-posts van de laatste 5 jaar al doorgegeven?quote:Op woensdag 17 december 2025 20:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Daarna nog een weekje naar Nicaragua omdat ik mijn bezoekje schoonouders wel wil combineren met ‘iets warms’
Nee hoor, zo moeilijk is ze niet.quote:Op woensdag 17 december 2025 20:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Jeetje, een uitzondering. Strenge vriendin.
Je post mee in de WLR SC. Ik zou gewoon al afzeggen.quote:Op woensdag 17 december 2025 20:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Oei. Hiermee heb je je plek in een kooi met stapelbedden verdiend.quote:Op woensdag 17 december 2025 20:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Je moet toch nu ook je Fok! en andere social media historie laten zien?quote:Op woensdag 17 december 2025 20:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 17 december 2025 21:00 schreef WheeledWarrior het volgende:
Zijn er al beelden van Barney in de ingooiruimte?
quote:Op woensdag 17 december 2025 21:00 schreef WheeledWarrior het volgende:
Zijn er al beelden van Barney in de ingooiruimte?
Nicequote:Op woensdag 17 december 2025 20:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Sommige mensen moeten even in de wedstrijd groeien. Kan gebeuren.quote:Op woensdag 17 december 2025 21:01 schreef Makamba_ het volgende:
Wat was er mis met Campbell in set 1, nog last van jetleg?
Elleboog gestotenquote:Op woensdag 17 december 2025 21:01 schreef Makamba_ het volgende:
Wat was er mis met Campbell in set 1, nog last van jetleg?
Alleen Amerikaanse social mediaquote:Op woensdag 17 december 2025 20:59 schreef Felagund het volgende:
[..]
Je moet toch nu ook je Fok! en andere social media historie laten zien?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |