Hij kan niks zeggen of hij krijgt de wind van voren.quote:Op donderdag 18 december 2025 19:58 schreef StephanL het volgende:
Ze doen nou net of Roland een heel drama is, maar ze maken er zelf een heel drama van.
Hmpfquote:Op donderdag 18 december 2025 19:56 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nou nou, Lief Meiske tot anders bewezen is
Hij is echt blij 🥴quote:
Hij doet dat al een maand dus zal vast wel.quote:Op donderdag 18 december 2025 19:56 schreef spapaars het volgende:
Gaat die Diego daar een maand lang chagrijnig zijn?
Ik zag dat beeld en hoorde Rupert in m'n hoofd roepen:"Droef droef! Toet! Droef! Toet toet!"quote:
quote:Op donderdag 18 december 2025 20:02 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ik zag dat beeld en hoorde Rupert in m'n hoofd roepen:"Droef droef! Toet! Droef! Toet toet!"
Wat een droeftoeter is dat zeg
quote:Op donderdag 18 december 2025 19:57 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Je bent wel obstinaat vanavond he![]()
quote:Op donderdag 18 december 2025 20:02 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ik zag dat beeld en hoorde Rupert in m'n hoofd roepen:"Droef droef! Toet! Droef! Toet toet!"
Juist.quote:Op donderdag 18 december 2025 20:03 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja en daar bestaat de BGN voor
Ik ga hier ook altijd helemaal los
Ja dat ook ja.quote:Op donderdag 18 december 2025 19:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik denk dat het ook deels een besef is
dat ze zelf dus ook niet zo heel erg popi zijn
bij de andere loodsgenoten
Inderdaadquote:Op donderdag 18 december 2025 20:03 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Juist.
En we kunnen weer verder, met dat achterlijke kut volk.
Ja echt hoor, dat gaat hopelijk genoeg ellende opleveren komende maand.quote:Op donderdag 18 december 2025 20:04 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Inderdaad
De gieren wordt een leuk bondje voor ons
Echt wat een stelletje kleuters
Dat ben ik aan het terugkijken op Videoland.quote:Op donderdag 18 december 2025 20:02 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
De bom barst daat wel ben ik bang.quote:Op donderdag 18 december 2025 20:04 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Inderdaad
De gieren wordt een leuk bondje voor ons
Echt wat een stelletje kleuters
Niet met d;r handjesquote:Op donderdag 18 december 2025 20:04 schreef greysbones het volgende:
lisa voelt of ze die kar moet gaan trekken![]()
![]()
![]()
waarmee dan
Ik heb een helm opgezet voor de zekerheidquote:Op donderdag 18 december 2025 20:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
De bom barst daat wel ben ik bang.
Ze vindt dat Roland zuigt.quote:Op donderdag 18 december 2025 20:05 schreef ChildoftheStars het volgende:
Greta (Lisa) vond ik eerst leuk
Alleen ze heeft wat onprettige trekjes denk ik? Beetje het half lege glas als mentaliteit.
Aluminium?quote:Op donderdag 18 december 2025 20:06 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik heb een helm opgezet voor de zekerheid
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |