Haha stelletje hongerige wolvenquote:Op donderdag 18 december 2025 19:54 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Had mij eigenlijk ook wel geinig geleken, gelukkig heb ik een grote fantasie en zie ik het nu in mijn hoofd.![]()
Ah, kut reclame dus dan kan ik mijn koffie pakken.
quote:
dankquote:
5th heeft al een plaatje met namen geplaatst, iets terug scrollen.quote:
quote:Op donderdag 18 december 2025 19:55 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
5th heeft al een plaatje met namen geplaatst, iets terug scrollen.
Ik noem haar nu nog k..hoer nummer zoveel.
Nou nou, Lief Meiske tot anders bewezen isquote:Op donderdag 18 december 2025 19:55 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik vraag me dan toch af wat de reden is dat ze hem binnen halen. Ziet er niet verkeerd uit maar daar zijn er wel meer van te vindenquote:Op donderdag 18 december 2025 19:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
big brother
ook rond de ton was het geloof ik
Mokken, stampvoeten en scheldenquote:Op donderdag 18 december 2025 19:56 schreef spapaars het volgende:
Gaat die Diego daar een maand lang chagrijnig zijn?
Je bent wel obstinaat vanavond hequote:Op donderdag 18 december 2025 19:55 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Salar heeft nog steeds een enorme fanbasequote:Op donderdag 18 december 2025 19:56 schreef schetterklep het volgende:
[..]
Ik vraag me dan toch af wat de reden is dat ze hem binnen halen. Ziet er niet verkeerd uit maar daar zijn er wel meer van te vindenOok wel eens leuk mensen binnen te halen die we het echt gunnen en kunnen gebruiken in plaats van die er hun beroep kennelijk van maken
Ah ok. De volgende cyclus moet dan ook hier geworven worden vind ik vanwege onze kennis en meningen over dbgquote:Op donderdag 18 december 2025 19:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
Salar heeft nog steeds een enorme fanbase
BB gaat niet door dit jaar
ze hopen op die manier meer RLS-mensen deze kant op te trekken
ik denk dat het ook deels een besef isquote:Op donderdag 18 december 2025 19:58 schreef StephanL het volgende:
Ze doen nou net of Roland een heel drama is, maar ze maken er zelf een heel drama van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |