Dat vol staat met AZC's. Jaloers dat de Russen zijn!quote:
Oh het enige wat Nederland karakteriseert zijn AZC's. Geinig.quote:Op donderdag 18 december 2025 17:51 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat vol staat met AZC's. Jaloers dat de Russen zijn!
De verschillen qua inkomens gecorrigeerd naar koopkracht vallen reuze mee. Het lijkt erop dat wij wel rijker zijn, maar je kan het vergelijken met bijvoorbeeld een Griekenland of Polen.quote:Op donderdag 18 december 2025 17:52 schreef havanagila het volgende:
[..]
Inkomen bijv. Waarom denk je dat Putin wil voorkomen dat Oekraïne zich bij de EU voegt.
Met een bevolkingskrimp als die in Rusland wel ja, lol.quote:Op donderdag 18 december 2025 17:51 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat vol staat met AZC's. Jaloers dat de Russen zijn!
Rusland heeft alles om een welvarend land te zijn voor alle Russen. Het regime kiest ervoor om een poel van ellende te zijn, behalve natuurlijk voor bepaalde lieden.quote:
Och, vandaar al die arme sloebers die zich voor een bonus van een paar duizend piek als drone voer naar het front laten slepen.quote:Op donderdag 18 december 2025 17:53 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
De verschillen qua inkomens gecorrigeerd naar koopkracht vallen reuze mee. Het lijkt erop dat wij wel rijker zijn, maar je kan het vergelijken met bijvoorbeeld een Griekenland of Polen.
Ze zouden veel rijker kunnen zijn ja. Met al hun grondstoffen en rijkdommen. Ik ben dat met jou eensquote:Op donderdag 18 december 2025 17:55 schreef Seeburg54 het volgende:
[..]
Rusland heeft alles om een welvarend land te zijn voor alle Russen. Het regime kiest ervoor om een poel van ellende te zijn, behalve natuurlijk voor bepaalde lieden.
Ze zoeken de ellende zelf constant op, maar gunnen westerse landen niks. Die mentaliteit daar.
47k per jaarquote:Op donderdag 18 december 2025 17:55 schreef havanagila het volgende:
[..]
Och, vandaar al die arme sloebers die zich voor een bonus van een paar duizend piek als drone voer naar het front laten slepen.
En 80k roebel, oftEwel 800 euro de maand, met je koopkracht. Dan zit je meer richting Tsjetsjenië.
Geopolitieke spanning.quote:Op donderdag 18 december 2025 18:00 schreef havanagila het volgende:
En waarom werken we niet samen met de Russen, waarde PHP?
Vanuit Rusland.quote:
Te makkelijk en ik ben te lui om weer een heel verhaal te typen. Maar wij worden uitgespeeld door de Amerikanen. Tot 2012 hadden wij min of meer een redelijke relatie.quote:Op donderdag 18 december 2025 18:03 schreef Wantie het volgende:
[..]
Vanuit Rusland.
Europa wilde wel en heeft veel geïnvesteerd in Rusland.
En Rusland op zich ook wel in Europa.
Maar ja, dictator aan de macht met imperialistische aspiraties...
Hebben de Amerikanen of Oekraïners Rusland aangevallen?quote:Op donderdag 18 december 2025 18:04 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Te makkelijk en ik ben te lui om weer een heel verhaal te typen. Maar wij worden uitgespeeld door de Amerikanen. Tot 2012 hadden wij min of meer een redelijke relatie.
Gaaaaaat ie weer hoorquote:Op donderdag 18 december 2025 17:53 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
De verschillen qua inkomens gecorrigeerd naar koopkracht vallen reuze mee. Het lijkt erop dat wij wel rijker zijn, maar je kan het vergelijken met bijvoorbeeld een Griekenland of Polen.
https://data.worldbank.org/indicator/NY.GDP.PCAP.CD?locations=RUquote:Op donderdag 18 december 2025 18:01 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
47k per jaar
Vergelijkbaar met Aruba, Griekenland. En op termijn meer dan UK of France denk ik.
https://data.worldbank.or(...)P.PP.CD?locations=RU
En toch gaat hij er niet wonen, ondanks dat het er zo fantastisch is. 🤔quote:
Dat gaat wel ver. Hier heb ik familie, sport en vrienden, en de vertrouwdheid van het dorpquote:Op donderdag 18 december 2025 18:15 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
En toch gaat hij er niet wonen, ondanks dat het er zo fantastisch is. 🤔
Verschil dat het in dorpen buiten 020 en 010 er ook netjes uitziet in NL.quote:Op donderdag 18 december 2025 18:17 schreef phpmystyle het volgende:
Zie hoe Moskou en St. Petersburg leeft. Dat is hetzelfde als hier.
De Amerikanen gaven wel tegengas. Die waarschuwden al veel eerder dat Europa te afhankelijk werd van Rusland.quote:Op donderdag 18 december 2025 18:04 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Te makkelijk en ik ben te lui om weer een heel verhaal te typen. Maar wij worden uitgespeeld door de Amerikanen. Tot 2012 hadden wij min of meer een redelijke relatie.
1 op de 5 Russische huishoudens heeft geen sanitaire voorzieningen in huis en geen stromend water.quote:Op donderdag 18 december 2025 18:17 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat gaat wel ver. Hier heb ik familie, sport en vrienden, en de vertrouwdheid van het dorp
Maar qua comfort maakt het allemaal niet zoveel. Ik heb hier in Nederland een redelijke baan, die kan ik in Rusland ook wel vinden. Als je hier 100k verdient, en in Rusland 30k dan is dat ongeveer hetzelfde. Tenzij je op vakantie gaat consumeren. Dan zijn zaken veel duurder.
Zie hoe Moskou en St. Petersburg leeft. Dat is hetzelfde als hier.
Ik word alleen neit vrolijk van de vele hoogbouw. Lijkt mij niks met een gezin.
Maar wat dan wel? Leven zoals Jezus is natuurlijk het ideaal maar niet zo eenvoudig. Ik vind ook wel dat sommige hard-core republikeinen beweren christelijk te zijn maar dat hun gedrag ver afstaat van wat Jezus predikte. Anderzijds is het in deze tijd wel lastig zo tolerant te zijn omdat je het gevaar loopt door minder tolerante entiteiten weggeschoven te worden.quote:Op donderdag 18 december 2025 09:09 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Iedereen van ons kan wel zeggen dat die figuren Jezus alles behalve volgen....
Dat is echt niet te lastig om te onderzoeken.
Zeggen een Christen te zijn maakt je nog geen echte Christen.
Dat zal voor een dorpje op 50 km afstand van Moskou ook wel gelden. Rusland is natuurlijk gigantisch uitgestrekt. Als je Rusland niet met de Nederland maar met de EU vergelijkt dan zie je in Roemenie etc ook gebieden waar het nog uiterst primitief is.quote:Op donderdag 18 december 2025 18:35 schreef ExTec het volgende:
[..]
Verschil dat het in dorpen buiten 020 en 010 er ook netjes uitziet in NL.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |