Ik zou zelf niet met de ordelijkekachelpoets in bed gaan liggen eigenlijk....quote:Op woensdag 31 december 2025 10:49 schreef CarloV het volgende:
Ik heb het jarenlang tot na de deadline kunnen uitstellen. Maar de ordelijkekachelpoets heeft mij getroffen en ik lig voor Pampus op bed. Wees gewaarschuwd!
Nou ja op een gegeven moment is de kachel wel gepoetst en dan kun je rustig in bed liggen.quote:Op woensdag 31 december 2025 17:38 schreef jurjen3000 het volgende:
[..]
Ik zou zelf niet met de ordelijkekachelpoets in bed gaan liggen eigenlijk....
Als de kachel gepoetst is kun je ook wel weer stoppen met aanstellen en aan het puzzelen gaan.quote:Op woensdag 31 december 2025 18:20 schreef CarloV het volgende:
[..]
Nou ja op een gegeven moment is de kachel wel gepoetst en dan kun je rustig in bed liggen.
Ja ja niet lullen maar poetsen!quote:Op woensdag 31 december 2025 18:37 schreef jurjen3000 het volgende:
[..]
Als de kachel gepoetst is kun je ook wel weer stoppen met aanstellen en aan het puzzelen gaan.
Aangezien we ervan uit kunnen gaan dat jij de hele puzzel al af hebt wordt het voor jou:quote:
Nou ja ik vond het hier de afgelopen dagen druk zat anders. Volgens mij valt deze puzzel wat beter dan afgelopen jaren heb ik zo het idee. Of laten we het anders zeggen, vorige edities moest ik echt moeite doen om het hier een beetje gezellig te maken.quote:Op woensdag 31 december 2025 20:37 schreef jurjen3000 het volgende:
[..]
Aangezien we ervan uit kunnen gaan dat jij de hele puzzel al af hebt wordt het voor jou:
Niet zeiken maar posten!
Beetje vermaak hebben we hier wel nodig om af te leiden van alle niet op te lossen puzzels
Ik had er nog nooit van gehoord....quote:Op woensdag 31 december 2025 20:54 schreef CarloV het volgende:
[..]
Nou ja ik vond het hier de afgelopen dagen druk zat anders. Volgens mij valt deze puzzel wat beter dan afgelopen jaren heb ik zo het idee. Of laten we het anders zeggen, vorige edities moest ik echt moeite doen om het hier een beetje gezellig te maken.
Maar goed over afleiding gesproken, wie heeft hier ooit eens zin gehad in een zoetermeershoptaak? Bestaan deze mensen?
Ik vind deze editie echt een stuk leuker dan de afgelopen twee jaar. Al zijn er nu inmiddels wel een paar opgaven die heel vervelend beginnen te worden, maar dat houd je toch altijd wel.quote:Op woensdag 31 december 2025 20:54 schreef CarloV het volgende:
[..]
Nou ja ik vond het hier de afgelopen dagen druk zat anders. Volgens mij valt deze puzzel wat beter dan afgelopen jaren heb ik zo het idee. Of laten we het anders zeggen, vorige edities moest ik echt moeite doen om het hier een beetje gezellig te maken.
De mate van dichterlijke vrijheid begint af te nemen maar is nog steeds iets te hoog voor mijn smaak...quote:Op donderdag 1 januari 2026 15:21 schreef lobipi het volgende:
De kachelpoets is eindelijk binnen.
Is iemand al zeker van het antwoord bij 1b? Ik heb iets bij de eerste 3 tekens, en ook iets voor de laatste 2, maar samengevoegd wordt het niet echt een mooi woord.
Echt een uitspraak voor iemand die stiekem alles al af heeftquote:Op donderdag 1 januari 2026 19:45 schreef QIXL het volgende:
Iedereen een goed jaar, met hopelijk nog veel antwoorden voor iedereen. Of in ieder geval, meer dan ik de laatste dagen.
Zeker waar, en ook van iemand wiens hersencellen zo waardeloos zijn, dat er niks nuttigs meer uitkomt sinds eind vorige week. Je mag zelf kiezenquote:Op donderdag 1 januari 2026 19:49 schreef CarloV het volgende:
[..]
Echt een uitspraak voor iemand die stiekem alles al af heeft
Ik heb helaas precies hetzelfde probleem! 3 mensen hebben onafhankelijk van elkaar dezelfde conclusie getrokken over een drietal rijen en toch klopt het niet.quote:Op maandag 29 december 2025 11:24 schreef Space_wuppie het volgende:
Kan iemand met mij sparren over 11c?
Of ik snap de regels niet of ik maak al een fout bij de rijen en kolommen met 5 cijfers.
En dit laatste zou mij niets verbazen
Heb jij te maken met liegende dubbelagenten uit 2020?quote:Op donderdag 1 januari 2026 22:51 schreef Ell__ het volgende:
[..]
Ik heb helaas precies hetzelfde probleem! 3 mensen hebben onafhankelijk van elkaar dezelfde conclusie getrokken over een drietal rijen en toch klopt het niet.
Ha! Dat zal het zijn, voor straf omdat ik na 2020 (ivm geboorte van kind) nooit meer echt een kerstpuzzel heb aangeraakt.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 02:06 schreef Beerrend het volgende:
[..]
Heb jij te maken met liegende dubbelagenten uit 2020?
Ik zou jullie niet direct sukkeltjes willen noemen, maar ja, je ziet een optie over het hoofd dan!quote:Op vrijdag 2 januari 2026 07:41 schreef Ell__ het volgende:
[..]
Ha! Dat zal het zijn, voor straf omdat ik na 2020 (ivm geboorte van kind) nooit meer echt een kerstpuzzel heb aangeraakt.
Of waarschijnlijker: we zien allemaal dezelfde optie over het hoofd en zijn gewoon sukkeltjes. Ik probeer verder…
Klagen helpt, eindelijk gevonden. Nu verder ploeteren op de rest van de opgave, die hopelijk soepeler gaat haha.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 10:18 schreef jurjen3000 het volgende:
[..]
Ik zou jullie niet direct sukkeltjes willen noemen, maar ja, je ziet een optie over het hoofd dan!
In dat geval, klaag klaag 8, ik heb ze zelf niet meer op een rijtje. Klaagquote:Op vrijdag 2 januari 2026 10:47 schreef Ell__ het volgende:
[..]
Klagen helpt, eindelijk gevonden. Nu verder ploeteren op de rest van de opgave, die hopelijk soepeler gaat haha.
Een van de weinige opgaven die ik op kon lossen, dus klagen gaat je vast helpen!quote:Op vrijdag 2 januari 2026 14:19 schreef IshaD het volgende:
[..]
In dat geval, klaag klaag 8, ik heb ze zelf niet meer op een rijtje. Klaag
quote:Op vrijdag 2 januari 2026 14:19 schreef IshaD het volgende:
[..]
In dat geval, klaag klaag 8, ik heb ze zelf niet meer op een rijtje. Klaag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AIVD puzzel 2025:
1a, 2, 3a, 6, 10a, 11, 12a, 13, 14a, 16ab, 26
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |