abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219533028
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2025 23:06 schreef RotatoR het volgende:

[..]
Vreemdelingenbewaring is een zwaar middel dat in de praktijk vrijwel nooit mag worden ingezet. Dus nee, dat is voor nu geen oplossing.
Dus je mag ze niet opsluiten omdat ze illegaal zijn, maar als je illegaliteit strafbaar maakt, dan kun je ze wel opsluiten omdat ze een strafbaar feit hebben gepleegd, namelijk illegaal zijn? :?
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
pi_219533054
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 december 2025 09:55 schreef capricia het volgende:

[..]
Daarom moeten die aanvragen ook bij de grens van de EU plaatsvinden. En niet als ze hier al eenmaal binnen zijn.
Ook komen er uitzethubs buiten de Europese Unie waar deze mensen ondergebracht gaan worden.
Nogmaals, dat is niet iets wat je dus kan veranderen met Nederlands beleid. Het land waar die uitzethubs zouden moeten komen, moet daarmee wel akkoord gaan, dan kun je illegalen daar naartoe sturen en ze niet hier nog meer cellen in beslag laten nemen.

Anders is het namelijk heel simpel: Zet een groot hangslot op de poort van elk AZC en zorg dat ze er niet meer uit kunnen. Bereik je precies hetzelfde mee, namelijk al die 'gevaarlijke' asielzoekers van de straat, in plaats van het probleem te verplaatsen naar justitie.
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
pi_219533089
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2025 09:46 schreef Stoney3K het volgende:

[..]
Die illegaal kan er dan wel alles aan doen, maar dat loopt compleet stuk als het consulaat of de ambassade zegt "Nee, flikker op. Blijf maar lekker uit ons land weg."

Wat doe je in zo'n situatie dan? Terug naar Start en hem opnieuw in de cel kieperen voor iets waar ie uiteindelijk zelf weinig tegen kan doen?
Ja. De meeste ontwikkelde landen kom je niet binnen zonder papieren. Moet je zelf maar eens proberen. Waarom zou dat dan voor andere mensen in Nederland wel gelden?

Laat het niet ons probleem worden. Al is het levenslang.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
  Moderator vrijdag 19 december 2025 @ 10:19:43 #154
236264 crew  capricia
pi_219533116
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2025 10:03 schreef Stoney3K het volgende:

[..]
Nogmaals, dat is niet iets wat je dus kan veranderen met Nederlands beleid. Het land waar die uitzethubs zouden moeten komen, moet daarmee wel akkoord gaan, dan kun je illegalen daar naartoe sturen en ze niet hier nog meer cellen in beslag laten nemen.

Anders is het namelijk heel simpel: Zet een groot hangslot op de poort van elk AZC en zorg dat ze er niet meer uit kunnen. Bereik je precies hetzelfde mee, namelijk al die 'gevaarlijke' asielzoekers van de straat, in plaats van het probleem te verplaatsen naar justitie.
Dit is inmiddels gewoon onderdeel van het nieuwe Europese migratiebeleid om het lage terugkeerpercentage van uitgeprocedeerde asielzoekers te verhogen.

Dus ja, wij kunnen die illegalen en alle mensen die uitgeprocedeerd zijn, daar straks heen sturen.

Lijkt me verstandig om deze mensen tot dan hier gewoon in detentie te zetten en ze niet vrij over Europa te laten zwerven.

[ Bericht 5% gewijzigd door capricia op 19-12-2025 10:24:59 ]
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
  vrijdag 19 december 2025 @ 10:21:31 #155
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_219533128
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2025 10:12 schreef Lyrebird het volgende:

Al is het levenslang.
Dan is het juist de rest van zijn leven ons probleem. :')
pi_219533137
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2025 10:21 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Nee hoor. Dat heeft zo’n afschrikkende werking dat niemand anders het in z’n bolle harses haalt om hetzelfde te doen.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
  vrijdag 19 december 2025 @ 10:23:49 #157
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_219533140
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 december 2025 10:19 schreef capricia het volgende:

Dus ja, wij kunnen die illegalen en alle mensen die uitgeprocedeerd zijn, daar straks heen sturen.
Niet als ze hier eerst in de cel moeten vanwege hun straf voor illegaal hier zijn. Dat is wat we tot in den treure proberen uit te leggen.
  Moderator vrijdag 19 december 2025 @ 10:25:41 #158
236264 crew  capricia
pi_219533152
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2025 10:23 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Niet als ze hier eerst in de cel moeten vanwege hun straf voor illegaal hier zijn. Dat is wat we tot in den treure proberen uit te leggen.
Enkelband zodat je weet waar ze zijn, is ook prima. :)

En als het strafbaar is, en ze plegen door hier te blijven dus strafbare feiten, is het wel zo makkelijk om iedere andere asielaanvraag door deze persoon (en dat gebeurt nogal eens) direct te weigeren. Er zijn immers strafbare feiten gepleegd.
There is a name for it:
We call them Poor"
  vrijdag 19 december 2025 @ 10:25:44 #159
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_219533154
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2025 10:23 schreef Lyrebird het volgende:

[..]
Nee hoor. Dat heeft zo’n afschrikkende werking dat niemand anders het in z’n bolle harses haalt om hetzelfde te doen.
Verzuipen op de middellandse zee heeft ook een afschrikwekkende werking. Dat weerhoudt ze er ook niet van het toch te proberen.

Dus als we dat plannetje uitvoeren mogen we een paar nieuwe gevangenissen bouwen om illegalen de rest van hun leven te gaan verzorgen.
  vrijdag 19 december 2025 @ 10:26:51 #160
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_219533158
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 december 2025 10:25 schreef capricia het volgende:

[..]
Enkelband zodat je weet waar ze zijn, is ook prima. :)
Beter gewoon zo snel mogelijk weg hier, in plaats van ze eerst een strafperiode vast zetten.
  Moderator vrijdag 19 december 2025 @ 10:29:23 #161
236264 crew  capricia
pi_219533173
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2025 10:26 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Beter gewoon zo snel mogelijk weg hier, in plaats van ze eerst een strafperiode vast zetten.
Beter kwamen ze er al niet eens in.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_219533189
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2025 10:12 schreef Lyrebird het volgende:

[..]
Ja. De meeste ontwikkelde landen kom je niet binnen zonder papieren. Moet je zelf maar eens proberen. Waarom zou dat dan voor andere mensen in Nederland wel gelden?

Laat het niet ons probleem worden. Al is het levenslang.
Want iemand die hier eindeloos in de cel zit omdat ie wel WIL terug keren maar niet KAN terug keren is niet ons probleem?
  vrijdag 19 december 2025 @ 10:31:47 #163
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_219533191
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 december 2025 10:29 schreef capricia het volgende:

[..]
Maar daar gaat het voorstel niet over.
pi_219533196
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 december 2025 10:29 schreef capricia het volgende:

[..]
Dat krijg je alleen voor elkaar als je de grenzen potdicht zou houden. En sinds Nederland geen eiland is, en we een Schengen verdrag hebben, wordt dat vrij moeilijk.
  Moderator vrijdag 19 december 2025 @ 10:33:20 #165
236264 crew  capricia
pi_219533202
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2025 10:31 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Maar daar gaat het voorstel niet over.
Als het strafbaar is, en ze plegen door hier te blijven dus strafbare feiten, is het wel zo makkelijk om iedere andere asielaanvraag door deze persoon (en dat gebeurt nogal eens) direct te weigeren. Er zijn immers strafbare feiten gepleegd.
There is a name for it:
We call them Poor"
  vrijdag 19 december 2025 @ 10:34:30 #166
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_219533212
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2025 10:21 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Want ze verkiezen de bak boven een leven in vrijheid? Zij het in een ander land.

Nou, dan kan die gevangenis ook wel wat soberder.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_219533215
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2025 10:26 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Dat mag Rob Jetten dan mooi gaan regelen. Kennelijk is dit iets wat D66 wel voor elkaar kan krijgen terwijl het de kabinetten van de afgelopen decennia niet is gelukt.
  vrijdag 19 december 2025 @ 10:36:18 #168
182233 thedeedster
pi_219533224
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2025 10:31 schreef Stoney3K het volgende:

[..]
Want iemand die hier eindeloos in de cel zit omdat ie wel WIL terug keren maar niet KAN terug keren is niet ons probleem?
Fascinerend altijd; we kunnen blijkbaar wel het klimaat beïnvloeden, maar iemand terugsturen niet.

Allemaal onwil.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
  vrijdag 19 december 2025 @ 10:40:05 #169
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_219533253
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2025 10:34 schreef thedeedster het volgende:

[..]
Want ze verkiezen de bak boven een leven in vrijheid? Zij het in een ander land.

Nou, dan kan die gevangenis ook wel wat soberder.
Er zijn wel meer mensen die de bak of erger riskeren met van alles.

Het lijkt me beter erop te sturen dat illegale mensen gewoon weg gaan. De EU is machtig genoeg om weigerachtige landen wat meer onder druk te zetten.
  vrijdag 19 december 2025 @ 10:41:45 #170
182233 thedeedster
pi_219533264
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2025 10:40 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Er zijn wel meer mensen die de bak of erger riskeren met van alles.

Het lijkt me beter erop te sturen dat illegale mensen gewoon weg gaan. De EU is machtig genoeg om weigerachtige landen wat meer onder druk te zetten.
Helemaal eens.
  vrijdag 19 december 2025 @ 10:56:30 #171
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_219533376
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2025 14:02 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Oh ja, daar was vandaag nog nieuws over:
[..]
Dat mag dus niet van de EU. De organisatie die vluchtelingenbootjes met genoeg brandstof terug stuurt zal zwaar bestraft gaan worden.
Ik zou eerder zeggen geef ze een mooie medaille bij Frontex. Ik begin zo onderhand te denken dat de oplossing ligt in het niet meer toekennen van grondrechten aan illegale migranten.
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
pi_219533421
Het wordt eens tijd dat we als Europa gewoon besluiten niemand meer binnen te laten. De asielzoekers uit Afrika mogen op eigen continent maar eens wat gaan proberen. Na jaren van ontwikkelingshulp die kant uit lijkt het me niet meer dan logisch dat ze het eens zelf op gaan lossen.
pi_219533444
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2025 10:36 schreef thedeedster het volgende:

[..]
Fascinerend altijd; we kunnen blijkbaar wel het klimaat beïnvloeden, maar iemand terugsturen niet.

Allemaal onwil.
Het gaat er niet om of wij wel terug kunnen sturen, maar of ze aankomen en niet direct weer terug worden gekopt door het ontvangende land. Of denk je dat een potje tennis spelen met illegalen geen verspilling is? :')

En dat we als één land het kllimaat kunnen beïnvloeden trek ik dan ook behoorlijk in twijfel.
pi_219533455
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 december 2025 10:56 schreef nixxx het volgende:

[..]
Ik zou eerder zeggen geef ze een mooie medaille bij Frontex. Ik begin zo onderhand te denken dat de oplossing ligt in het niet meer toekennen van grondrechten aan illegale migranten.
Dus illegale migranten verspelen hun recht op de universele mensenrechten? Volgens mij hadden de Duitsers daar in 1939 een mooi woord voor.
  vrijdag 19 december 2025 @ 11:15:47 #175
182233 thedeedster
pi_219533475
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2025 11:12 schreef Stoney3K het volgende:

[..]
Het gaat er niet om of wij wel terug kunnen sturen, maar of ze aankomen en niet direct weer terug worden gekopt door het ontvangende land. Of denk je dat een potje tennis spelen met illegalen geen verspilling is? :')

En dat we als één land het kllimaat kunnen beïnvloeden trek ik dan ook behoorlijk in twijfel.
Hier heb je wel een punt. Desalniettemin zul je toch íets moeten doen.

Dit is niet persoonlijk aan jou gericht, maar ik krijg gewoon serieus jeuk van al die mag-niet, kan-niet verhalen.

Ik wil niet gelaten alles maar accepteren.
pi_219533508
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2025 11:15 schreef thedeedster het volgende:

[..]
Hier heb je wel een punt. Desalniettemin zul je toch íets moeten doen.
Je zal dat op moeten lossen op internationaal vlak, dus diplomatieke druk of sancties. Want met het over de grens gooien 'zodat ze maar het land uit zijn' en je ogen sluiten voor uitgezette illegalen doe je precies hetzelfde, namelijk je ogen sluiten voor het probleem omdat het zich niet meer binnen de grenzen afspeelt.

Aan de andere kant moeten we zeker zorgen voor een strenger beleid aan de poort, maar dat betekent geen 'pushbacks' zonder de mogelijkheid om asiel aan te vragen. Wel door bijvoorbeeld ervoor te zorgen dat asielzoekers niet eindeloos in beroep kunnen gaan tegen een afgewezen asielaanvraag en je verzuipt in de schrijnende gevallen.
  vrijdag 19 december 2025 @ 11:24:56 #177
182233 thedeedster
pi_219533522
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2025 11:22 schreef Stoney3K het volgende:

[..]
Je zal dat op moeten lossen op internationaal vlak, dus diplomatieke druk of sancties. Want met het over de grens gooien 'zodat ze maar het land uit zijn' en je ogen sluiten voor uitgezette illegalen doe je precies hetzelfde, namelijk je ogen sluiten voor het probleem omdat het zich niet meer binnen de grenzen afspeelt.

Aan de andere kant moeten we zeker zorgen voor een strenger beleid aan de poort, maar dat betekent geen 'pushbacks' zonder de mogelijkheid om asiel aan te vragen. Wel door bijvoorbeeld ervoor te zorgen dat asielzoekers niet eindeloos in beroep kunnen gaan tegen een afgewezen asielaanvraag en je verzuipt in de schrijnende gevallen.
Niks aan toe te voegen. ^O^
pi_219533525
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2025 11:22 schreef Stoney3K het volgende:

[..]
Je zal dat op moeten lossen op internationaal vlak, dus diplomatieke druk of sancties. Want met het over de grens gooien en je ogen sluiten voor uitgezette illegalen doe je precies hetzelfde, namelijk je ogen sluiten voor het probleem omdat het zich niet meer binnen de grenzen afspeelt.

Pushbacks zouden juist het nieuwe normaal moeten worden. Polen doet dit al aan de grens met Belarus met instemming van de EC. Dat zou aan de zuidgrens dus ook mogelijk moeten zijn.
  Moderator vrijdag 19 december 2025 @ 11:27:59 #179
236264 crew  capricia
pi_219533545
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2025 11:12 schreef Stoney3K het volgende:

[..]

Maar hoezo is dat altijd maar ons probleem?
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_219533557
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 december 2025 11:27 schreef capricia het volgende:

[..]
Omdat Europa altijd het braafste jongetje van de klas wil zijn. Maar we leven in een tijd waarin het op termijn ten koste zal gaan van onze welvaart als we zo bezig blijven.
pi_219533562
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 december 2025 11:25 schreef RotatoR het volgende:

[..]
Pushbacks zouden juist het nieuwe normaal moeten worden. Polen doet dit al aan de grens met Belarus met instemming van de EC. Dat zou aan de zuidgrens dus ook mogelijk moeten zijn.
"Pushbacks" betekent dat je niet eens aan de poort de kans krijgt om asiel aan te vragen. Daarom zijn ze in strijd met internationaal recht. Je kan prima beleid maken waardoor zo'n aanvraag wel ingediend kan worden en je in afwachting van je uitspraak aan de grens in een opvangcentrum mag blijven zitten. Maar voorbij de grens ga je niet komen, tenzij verblijfsvergunning.
pi_219533572
quote:

[..]
Omdat ze terug gekopt worden naar ons. Hoe moeten we daar mee om gaan? Eindeloos heen en weer sturen omdat we ze zelf ook niet voorbij de douane op Schiphol laten komen? Wat als een land weigert om een vliegtuig zelfs toestemming te geven daar te landen?
  vrijdag 19 december 2025 @ 11:33:13 #183
182233 thedeedster
pi_219533581
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2025 11:30 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]
Omdat Europa altijd het braafste jongetje van de klas wil zijn. Maar we leven in een tijd waarin het op termijn ten koste zal gaan van onze welvaart als we zo bezig blijven.
Het is een moeilijke kwestie; je wil alles fair en eerlijk spelen. Maar de andere partij probeert op allerlei manieren vals te spelen. Dus hoe lang blijf je je dan zelf nog aan de regels houden?

Je zult gewoon op draconische wijze enkele juridische en internationale afspraken en wetten moeten herzien.
pi_219533595
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2025 11:30 schreef Stoney3K het volgende:

[..]
"Pushbacks" betekent dat je niet eens aan de poort de kans krijgt om asiel aan te vragen. Daarom zijn ze in strijd met internationaal recht. Je kan prima beleid maken waardoor zo'n aanvraag wel ingediend kan worden en je in afwachting van je uitspraak aan de grens in een opvangcentrum mag blijven zitten. Maar voorbij de grens ga je niet komen, tenzij verblijfsvergunning.
Precies. Asiel zou alleen op uitnodiging moeten zijn zodat je weet wie je binnenhaalt en je de aantallen kunt reguleren. De rest moet je allemaal wegsturen.
pi_219533685
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2025 11:32 schreef Stoney3K het volgende:

[..]
Omdat ze terug gekopt worden naar ons. Hoe moeten we daar mee om gaan? Eindeloos heen en weer sturen omdat we ze zelf ook niet voorbij de douane op Schiphol laten komen? Wat als een land weigert om een vliegtuig zelfs toestemming te geven daar te landen?
En waarom zouden wij dat niet kunnen doen? Wat de ander kan, kunnen we zelf ook.
  vrijdag 19 december 2025 @ 11:43:38 #186
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_219533733
quote:

[..]
Omdat ze hier zijn en niet daar.

Dus moet er een oplossing bedacht worden om ze daar te krijgen. En niet om ze hier tot de eeuwigheid in een cel te zetten.
pi_219533745
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 december 2025 11:40 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]
En waarom zouden wij dat niet kunnen doen? Wat de ander kan, kunnen we zelf ook.
En dus iemand maar in rondjes sturen? Want dat is geen verspilling van resources?
pi_219533793
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2025 11:44 schreef Stoney3K het volgende:

[..]
En dus iemand maar in rondjes sturen? Want dat is geen verspilling van resources?
Als iemand, met welk middel dan ook, hier aan komt en wordt terug gestuurd, hoe groot acht jij de kans dat die persoon wederom in Europa aan komt?

Maar waarom zouden we het dan ons probleem moeten maken dat bepaalde schurkenstaten haar eigen burgers niet accepteert?
pi_219533803
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 december 2025 11:49 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]Maar waarom zouden we het dan ons probleem moeten maken dat bepaalde schurkenstaten haar eigen burgers niet accepteert?
Omdat iemand zonder toestemming om een ander land in te komen (of zonder paspoort), niet eens op een vliegtuig mag stappen. Het is niet zo dat we ze vastgebonden achter in een Hercules laden alsof ze vracht zijn.
  Moderator vrijdag 19 december 2025 @ 11:56:01 #190
236264 crew  capricia
pi_219533835
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2025 11:43 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Dus moet er een oplossing bedacht worden om ze daar te krijgen. En niet om ze hier tot de eeuwigheid in een cel te zetten.
Die oplossing is al bedacht: buiten de EU uitzet-hubs.
En als andere landen hun onderdanen niet terug nemen, is dat niet direct ons probleem. Mooie taak voor D66 om dat met de EU aan te pakken.
There is a name for it:
We call them Poor"
  vrijdag 19 december 2025 @ 11:58:02 #191
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_219533854
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 december 2025 11:56 schreef capricia het volgende:

[..]
Die oplossing is al bedacht: buiten de EU uitzet-hubs.
Dat is inderdaad een stuk beter dat dat domme plan om ze hier in de cel te gooien. Maar op een of andere manier wil dat kwartje bij enkelen niet vallen.
pi_219533865
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2025 11:51 schreef Stoney3K het volgende:

[..]
Omdat iemand zonder toestemming om een ander land in te komen (of zonder paspoort), niet eens op een vliegtuig mag stappen. Het is niet zo dat we ze vastgebonden achter in een Hercules laden alsof ze vracht zijn.
Maar zonder toestemming moeten wij ze maar weél accepteren?
pi_219533870
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 december 2025 11:58 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]
Maar zonder toestemming moeten wij ze maar weél accepteren?
Als ze hier al zijn hebben we niet al te veel keuze natuurlijk.
  Moderator vrijdag 19 december 2025 @ 12:01:03 #194
236264 crew  capricia
pi_219533880
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2025 11:58 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Dat is inderdaad een stuk beter dat dat domme plan om ze hier in de cel te gooien. Maar op een of andere manier wil dat kwartje bij enkelen niet vallen.
Je wil die illegalen niet zwervend door Europa hebben. Dus strafblad is prima, verspelen ze direct hun recht om nogmaals asiel aan te vragen. En in afwachting naar vervoer naar een uitzet-hub, kun je ze hier in vreemdelingen-detentie zetten of ze een enkelband geven.

Ik begrijp je probleem dus niet.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_219533913
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2025 11:43 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Ze worden opgesloten totdat ze uitgezet kunnen worden. Tussen de tijd dat iemand is uitgeprocedeerd en daadwerkelijk uitgezet kan worden zul je er toch echts iets mee moeten.
pi_219533923
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 december 2025 12:01 schreef capricia het volgende:

[..]

Ik begrijp je probleem dus niet.
Het is een PVV maatregel dus dan is het per definitie 'fout'.
  Moderator vrijdag 19 december 2025 @ 12:07:10 #197
236264 crew  capricia
pi_219533927
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 december 2025 12:04 schreef RotatoR het volgende:

[..]
Ze worden opgesloten totdat ze uitgezet kunnen worden. Tussen de tijd dat iemand is uitgeprocedeerd en daadwerkelijk uitgezet kan worden zul je er toch echts iets mee moeten.
Ja. Die mensen wil je echt niet op straat hebben, want ze verdwijnen meteen uit zicht.
Dus dat lijkt me prima.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_219533934
Leuk dat gefantaseer over uitzet-hubs en strenge EU maatregelen maar voorlopig zijn die er nog helemaal niet.
I'm gonna eat your brains and gain your knowledge.
  Moderator vrijdag 19 december 2025 @ 12:12:24 #199
236264 crew  capricia
pi_219533957
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2025 12:08 schreef mackinac het volgende:
Leuk dat gefantaseer over uitzet-hubs en strenge EU maatregelen maar voorlopig zijn die er nog helemaal niet.
Lijkt me een schone taak voor D66 om hier spoed achter te zetten. De EU-plannen zijn inmiddels al in vergevorderd stadium.

Tot die tijd wil ik die ongedocumenteerden helemaal niet zwervend over onze straten hebben. Iedereen weet wat er met Lisa gebeurd is. We weten gewoon helemaal niets van die mensen. Dus wat mij betreft is vreemdelingen-detentie heel zo raar niet.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_219533987
twitter

Ondertussen is dit de staat van veel Europese steden omdat iedere 3e wereldlander maar de mogelijkheid moet hebben om hier asiel aan te vragen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')