Of in ieder geval om de twee a drie jaar een klein tipje geven wat er allemaal staat.quote:Op woensdag 17 december 2025 20:31 schreef Cassa95 het volgende:
Het blijft stiekem jammer dat ze niet elk jaar met een Extra 500 komen na de stemweek
Ze geven nu alleen af en toe tijdens de stemweek de nummers 2000 en 2001 ja, dat mag best wat uitgebreider.quote:Op woensdag 17 december 2025 20:49 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Of in ieder geval om de twee a drie jaar een klein tipje geven wat er allemaal staat.
Wat was 2001, de Marco antibonus?quote:Op woensdag 17 december 2025 21:46 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ze geven nu alleen af en toe tijdens de stemweek de nummers 2000 en 2001 ja, dat mag best wat uitgebreider.
Als dit over Lady Gaga gaat: ze stond 9 november nog in de Ziggo Dome, dus dat levert natuurlijk flinke sprongen op. Alejandro is denk ik wel iets bekender en populairder dan Telephone, maar mist het voordeel van de Beyonce-stemmers of het voordeel van mensen die er vorig jaar al op konden stemmen en hun stemljistje overnemen.quote:Op donderdag 18 december 2025 08:25 schreef Tussle266 het volgende:
Eigenlijk vind ik het best raar dat al die liedjes van Stefani, inclusief het KKD-liedje, zulke sprongen voorwaarts maken, maar dat zowel Alejandro als alle 2025-liedjes nergens te bekennen zijn. In mijn hoofd kloppen zulke dingen nooit.
Nee blijkbaar wilde hij zelf een jaartje overslaanquote:Op donderdag 18 december 2025 08:32 schreef BasBasBas3 het volgende:
[..]
Krijgt hij geen rol bij de spectaculaire openingsshow?
Alleen visuele reclameblokken ipv de radioreclameblokken.quote:Op donderdag 18 december 2025 11:31 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Weten de NPO 1 Extra-kijkers van vorig jaar of er toen nog hinderlijke (Jeugd)journaal onderbrekingen waren in de avond? Bij de Evergreen en Serious request zijn/waren ze er wel, maar geen actieve herinneringen aan week 53.
edit: nu ik er nog eens over nadenk, volgens mij waren de enige onderbrekingen een ander, visueel, reclameblok over die van de radio heen, toch?
ik dacht het laatste ja, een ander blok over het radio reclame blok heen jaquote:Op donderdag 18 december 2025 11:31 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Weten de NPO 1 Extra-kijkers van vorig jaar of er toen nog hinderlijke (Jeugd)journaal onderbrekingen waren in de avond? Bij de Evergreen en Serious request zijn/waren ze er wel, maar geen actieve herinneringen aan week 53.
edit: nu ik er nog eens over nadenk, volgens mij waren de enige onderbrekingen een ander, visueel, reclameblok over die van de radio heen, toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 18 december 2025 21:55 schreef DecoAoreste het volgende:
Bijna klaar met de nieuwkomersranking! Morgen hoop ik er de laatste hand aan te leggen en hem te posten.
Sneak preview over de favoriet van de meeste mensen hier:Zijn die 7 allemaal 24/25?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All Day I Dream About Stemlijsten
quote:Op donderdag 18 december 2025 23:08 schreef Dagoduck het volgende:
Ik heb wel een logistiek probleempje. Ik heb halve liters in huis in plaats van gewone blikjes. Ik weet niet of dat goed uitkomt met het nieuws/de reclame qua nieuwe halen uit de koelkast.
quote:Op donderdag 18 december 2025 21:55 schreef DecoAoreste het volgende:
Bijna klaar met de nieuwkomersranking! Morgen hoop ik er de laatste hand aan te leggen en hem te posten.
Sneak preview over de favoriet van de meeste mensen hier:De eerste keer dat ik dat nummer hoorde was in de auto op Veronica. Ik bracht mijn ouders naar Gelderland geloof ik. Ekdom en Stenders hadden een discussie over wat ze nou zong in het reffrein. Ekdom dacht dat ze "You hate the fucking law" zong en wilde meer nummers horen met het haten van de wet, voordat Stenders hem erop wees dat ze "You hate the fucking lot" zingt omdat het over een relatie ging oid.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Gewoon doorzuipen dus. Je hebt nog een week om te oefenenquote:Op donderdag 18 december 2025 23:08 schreef Dagoduck het volgende:
Ik heb wel een logistiek probleempje. Ik heb halve liters in huis in plaats van gewone blikjes. Ik weet niet of dat goed uitkomt met het nieuws/de reclame qua nieuwe halen uit de koelkast.
Ja, ben vanavond begonnen met oefenen.quote:Op donderdag 18 december 2025 23:16 schreef alopio het volgende:
[..]
Gewoon doorzuipen dus. Je hebt nog een week om te oefenen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |