16!quote:
quote:Op dinsdag 16 december 2025 20:40 schreef Doevelaer het volgende:
Als je wilt, kan ik in een volgende stap:
met jou speler voor speler invullen (jij controleert, ik noteer),
of alleen helpen bij twijfelgevallen.
Maar dit is nu het correcte herstel.
Dank dat je me terugfloot — dat was terecht
Wel even 20 kilowatt verstookt met die onzin.quote:Op dinsdag 16 december 2025 20:40 schreef Doevelaer het volgende:
Je hebt de limiet van het Free-plan voor GPT-5. bereikt. Voor reacties wordt een ander model gebruikt totdat je limiet wordt gereset morgen na 01:30.
ChatGPT hallucineert veel te veel voor een dergelijk overzichtquote:Op dinsdag 16 december 2025 20:40 schreef Doevelaer het volgende:
Je hebt de limiet van het Free-plan voor GPT-5. bereikt. Voor reacties wordt een ander model gebruikt totdat je limiet wordt gereset morgen na 01:30.
En ik mijn mailbox maar opruimen voor mijn co2 voetafdruk.quote:Op dinsdag 16 december 2025 20:41 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Wel even 20 kilowatt verstookt met die onzin.
Beginnen met alle winnaarsquote:Op dinsdag 16 december 2025 20:40 schreef Dagoduck het volgende:
[..]Handmatig waren we al klaar geweest.
Zal de lampjes van de kerstboom uitzettenquote:Op dinsdag 16 december 2025 20:41 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Wel even 20 kilowatt verstookt met die onzin.
quote:Op dinsdag 16 december 2025 20:40 schreef Dagoduck het volgende:
Handmatig waren we al klaar geweest.
Heb nog wel van die oude liggen die genoeg verbruiken om een datacenter te laten draaien.quote:Op dinsdag 16 december 2025 20:42 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Zal de lampjes van de kerstboom uitzetten
Ja dat tellen we niet meequote:Op dinsdag 16 december 2025 20:43 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh Bunting trouwens ook nog WK.
Bij de breinaaldenbond
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |