Ik heb geen kinderenquote:Op dinsdag 16 december 2025 16:27 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Zouden jullie je kind in deze studio achterlaten?
Mwahquote:Op dinsdag 16 december 2025 16:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
Shaggy doet me wel denken aan Cullen. Alles is tegen mij; dan gaan ze juist beter gooien
In ieder geval laat hij het hele jaar door nooit iets zien. Nog minder dan Cullen.quote:Op dinsdag 16 december 2025 16:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
Shaggy doet me wel denken aan Cullen. Alles is tegen mij; dan gaan ze juist beter gooien
Viel wel mee dit jaar, was best redelijk op de vloer en op het podium laat hij het altijd wel zienquote:Op dinsdag 16 december 2025 16:35 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
In ieder geval laat hij het hele jaar door nooit iets zien. Nog minder dan Cullen.
In het najaar 89,93 gemiddeld, gaap.quote:Op dinsdag 16 december 2025 16:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Viel wel mee dit jaar, was best redelijk op de vloer en op het podium laat hij het altijd wel zien
Het probleem was dat hij zich bijna voor geen enkele ET plaatste, dan kom je nooit echt naar boven in de ranking
Aan dat tafeltje is het altijd zo bloedserieus.quote:Op dinsdag 16 december 2025 16:39 schreef Kopiko het volgende:
Beter aan het tafeltje van Rock dan aan het tafeltje van Menzies.
Vier halve finales, een finale op de vloer. Toch wel een prima resultaatquote:Op dinsdag 16 december 2025 16:38 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
In het najaar 89,93 gemiddeld, gaap.
Hij staat verreweg niet in de buurt van de Matchplayplekken. Twee jaar na zijn halve finale is hij bar weinig opgeschoten eigenlijk.quote:Op dinsdag 16 december 2025 16:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Vier halve finales, een finale op de vloer. Toch wel een prima resultaat
Wel een speler die totaal niet profiteert van de kwalificatie wijzigingen rondom de ET’s.quote:Op dinsdag 16 december 2025 16:43 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Hij staat verreweg niet in de buurt van de Matchplayplekken. Twee jaar na zijn halve finale is hij bar weinig opgeschoten eigenlijk.
Eerder nul schermenquote:Op dinsdag 16 december 2025 16:46 schreef Slobeend het volgende:
Ik zie dat Barney morgen tegelijkertijd begint met Feyenoord. Dat wordt twee schermen mensen!
2 schermen leedvermaak.quote:Op dinsdag 16 december 2025 16:46 schreef Slobeend het volgende:
Ik zie dat Barney morgen tegelijkertijd begint met Feyenoord. Dat wordt twee schermen mensen!
Ach, wat moet ik nog doen Hans. Het hele jaar door speelt Heerenveen met een aanvallende tactiek, en tegen mij gaan ze dan verdedigen. Scoort Dylan Vente plots twee goals terwijl hij het hele jaar niets scoort. Want ja, ze spelen tegen Robin van Persie.quote:
Feyenoord en Barney hebben tegenwoordig 1 ding gemeen.quote:Op dinsdag 16 december 2025 16:46 schreef Slobeend het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |