Zoek het antwoordnummer van het Kremlin en schrijf een kaartje.quote:Op dinsdag 16 december 2025 21:46 schreef phpmystyle het volgende:
Sommigen zijn echt jong, beneden de 20/21. Die kunnen geen weloverwogen keuze maken.
Hun ouders hadden in opstand kunnen komen tegen Poetin.quote:Op dinsdag 16 december 2025 21:58 schreef skysherrif het volgende:
Er zijn best veel 18 a 21 jarigen met dienstplicht die gedwongen worden daarna een contract te tekenen, die kunnen wel inderdaad vrij weinig er aan doen
Dus?quote:Op dinsdag 16 december 2025 21:53 schreef Wantie het volgende:
[..]
Die zijn meerderjarig.
Als ze dan geen weloverwogen keuzes kunnen maken is er iets mis gegaan in de opvoeding.
Vaak zijn dat de ouders die je nog het meeste in opstand hoort komen, om te vragen waar de fuck hun zoon gebleven is, veel meer kunnen ze niet doen zonder gewoon opgepakt t e worden.quote:Op dinsdag 16 december 2025 21:58 schreef Perrin het volgende:
[..]
Hun ouders hadden in opstand kunnen komen tegen Poetin.
Verlekkeren? Ze komen Oekraïne binnenvallen om te moorden. Eigen schuld, dikke bult.quote:Op dinsdag 16 december 2025 21:59 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dus?
Ik snap niet hoe je je kan verlekkeren aan dode jongeren in een soldatenpak. Je kent ze niet eens.
Kremlinbeleid.quote:Op dinsdag 16 december 2025 22:01 schreef Perrin het volgende:
[..]
Verlekkeren? Ze komen Oekraïne binnenvallen om te moorden. Eigen schuld, dikke bult.
Ik vind het wel grappig dat je opeens beweert dat ik me aan het verlekkeren ben op dode jongeren...quote:Op dinsdag 16 december 2025 21:59 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dus?
Ik snap niet hoe je je kan verlekkeren aan dode jongeren in een soldatenpak. Je kent ze niet eens.
De Russen sterven omdat een oude man op expeditie wil, en de Oekraieners om… te vechten voor onze waarden en vrijheid? Onee, omdat wij ze hebben gezegd dat ze bij de navo mogen komen, en we wisten dat dit kon gebeuren.quote:Op dinsdag 16 december 2025 22:07 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ik vind het wel grappig dat je opeens beweert dat ik me aan het verlekkeren ben op dode jongeren...
Ik stel enkel dat Russische soldaten uit eigen beweging bij het leger zijn gegaan.
Jij probeert dat te sussen door te stellen dat ze geen weloverwogen keuzes kunnen maken op die leeftijd.
Daar is de wetgever het al niet mee eens.
En ik ook niet.
Ik heb geen mededogen met iemand die naar een vreemd land gast om daar mensen te vermoorden, etc.
Jij zegt tegen de Oekraïense slachtoffers van dit soort figuren: "Tja, ze zijn te jong om een weloverwogen keuze te maken"...
Dit is niet helemaal waar, er word niet voor niets hevig gerecruteerd in gebieden met een (zeer) lage levensstandaard. Een jaarsalaris+ bonus is voor die gasten een ticket naar de vrijheid.quote:Op dinsdag 16 december 2025 21:40 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Russen hebben de luxe van een keuze he. Als je kiest te gaan dan heb je er rekening mee te houden dat de dingen misschien wel niet goed afgelopen.
Later zal men op deze oorlog terugkijken als een hele ordinaire oorlog over invloedsferen zoals er honderden daarvoor waren. Echt niks bijzonders wat dat betreft.quote:Op dinsdag 16 december 2025 22:11 schreef Lospedrosa het volgende:
Dit is gewoon een hele smerige oorlog.
Jongeren horen daar niet te sterven om wat achtergestelde gebieden en geopolitiek geneuzel.
Dat geldt wmb voor beide partijen. Die gasten zijn er allemaal ingerommeld. Oekraïners hebben al helemaal geen keuze.
Dat weten we nog niet, dat ligt aan wat er nog (of niet) komen gaat.quote:Op dinsdag 16 december 2025 22:19 schreef LXIV het volgende:
[..]
Later zal men op deze oorlog terugkijken als een hele ordinaire oorlog over invloedsferen zoals er honderden daarvoor waren. Echt niks bijzonders wat dat betreft.
Ook niet helemaal waar, grootste landoorlog op Europese bodem sinds de wereldoorlog met honderdduizenden slachtoffers gecombineerd. Dit nog los van alle politieke verschuivingen die het heeft veroorzaakt.quote:Op dinsdag 16 december 2025 22:19 schreef LXIV het volgende:
[..]
Later zal men op deze oorlog terugkijken als een hele ordinaire oorlog over invloedsferen zoals er honderden daarvoor waren. Echt niks bijzonders wat dat betreft.
Later zal men op deze oorlog terugkijken als een hele ordinaire oorlog over invloedsferen zoals er honderden daarvoor waren. Echt niks bijzonders wat dat betreft.quote:Op dinsdag 16 december 2025 22:11 schreef Lospedrosa het volgende:
Dit is gewoon een hele smerige oorlog.
Jongeren horen daar niet te sterven om wat achtergestelde gebieden en geopolitiek geneuzel.
Dat geldt wmb voor beide partijen. Die gasten zijn er allemaal ingerommeld. Oekraïners hebben al helemaal geen keuze.
en vergeet niet dat de mensen in Rusland voortdurend blootgesteld worden aan hún propaganda. Dat is gewoon bij 80% van de mensen effectief.quote:Op dinsdag 16 december 2025 22:18 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Dit is niet helemaal waar, er word niet voor niets hevig gerecruteerd in gebieden met een (zeer) lage levensstandaard. Een jaarsalaris+ bonus is voor die gasten een ticket naar de vrijheid.
Dat zijn dezelfde jongens die wij hier op fpv beelden zien.
We zullen hem niet vergeten, maar wat oorzaken/motivatie betreft is het niks bijzondersquote:Op dinsdag 16 december 2025 22:21 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ook niet helemaal waar, grootste landoorlog op Europese bodem sinds de wereldoorlog met honderdduizenden slachtoffers gecombineerd. Dit nog los van alle politieke verschuivingen die het heeft veroorzaakt.
Deze gaan we nog wel even onthouden, en terecht.
Het gaat nog verder dan dat, zonder tv en internet en laag kwaliteit onderwijs is de kans dat je in die val trapt heel groot.quote:Op dinsdag 16 december 2025 22:22 schreef LXIV het volgende:
[..]
[..]
en vergeet niet dat de mensen in Rusland voortdurend blootgesteld worden aan hún propaganda. Dat is gewoon bij 80% van de mensen effectief.
Mensen geloven eigenlijk altijd wel dat zij aan de goede kant staan
( insert are we the baddies neme)
Jawel joh, ik zou zelfs zo ver willen gaan dat het een uitloper is van de koude oorlog.quote:Op dinsdag 16 december 2025 22:23 schreef LXIV het volgende:
[..]
We zullen hem niet vergeten, maar wat oorzaken/motivatie betreft is het niks bijzonders
Hier heb je nog meer de vrije keuze iddquote:Op dinsdag 16 december 2025 22:23 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Het gaat nog verder dan dat, zonder tv en internet en laag kwaliteit onderwijs is de kans dat je in die val trapt heel groot.
Als je de geschiedenis van Oekraïne bestudeert dan zie je dat het al eeuwenlang tussen oost en west in zit en dat beiden hun invloed proberen uit te oefenen. Oekraïne betekent niet voor niets grensland.quote:Op dinsdag 16 december 2025 22:24 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Jawel joh, ik zou zelfs zo ver willen gaan dat het een uitloper is van de koude oorlog.
Je noemt ze gewoon orcs en dan is het geen probleem.quote:Op dinsdag 16 december 2025 21:59 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dus?
Beetje zoals wo2 een voortzetting van wo1 was?quote:Op dinsdag 16 december 2025 22:24 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Jawel joh, ik zou zelfs zo ver willen gaan dat het een uitloper is van de koude oorlog.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |