Gewaagd grapje.quote:Op dinsdag 16 december 2025 19:28 schreef LXIV het volgende:
[..]
Dat ze nog zulke aantallen in reserve hebben!
Nou, hoera. Bevriende president die een zweem van corruptieschandaal om zich heen heeft hangen.quote:Op dinsdag 16 december 2025 19:23 schreef Wantie het volgende:
[..]
Wees gerust, het parlement gaat niet klappen voor Poetin.
Dat je zo getriggerd wordt voor een applaus na een toespraak van een bevriende president zegt genoeg over hoe jij erin staat.
In het westen doen wij niet aan propaganda. Natuurlijk proberen ook wij onze tegenstander zowel militair als civiel te beïnvloedden, maar dat gaat met psyops.quote:Op dinsdag 16 december 2025 17:32 schreef Wantie het volgende:
[..]
Mee eens. Maar het is een beetje raar om het publiceren van videobeelden van gebeurtenissen weg te zetten als westerse propaganda.
Je bedoelt nu dat de Russen schuiven met troepen die ze niet meer hebben?quote:Op dinsdag 16 december 2025 19:37 schreef LXIV het volgende:
[..]
Doel je nu op die scène uit der Untergang
Waat?quote:Op dinsdag 16 december 2025 19:36 schreef LXIV het volgende:
[..]
In het westen doen wij niet aan propaganda. Natuurlijk proberen ook wij onze tegenstander zowel militair als civiel te beïnvloedden, maar dat gaat met psyops.
Ja, dus?quote:Op dinsdag 16 december 2025 19:32 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Nou, hoera. Bevriende president die een zweem van corruptieschandaal om zich heen heeft hangen.
Nou, om jouw een plezier te doen: Gorbatsjov heeft in 1993 een toespraak gehouden voor leden van de eerste en tweede kamer.quote:Wie is de volgende? Macron? Merz, Rutte?
Het zal wel een pijnlijke waarheid voor je zijn ja. Ze zegt immers niks geks.quote:Op dinsdag 16 december 2025 19:41 schreef phpmystyle het volgende:
Over sterke EU vrouwen gesproken. Ongeloof pijnlijk dit.
Bekijk deze YouTube-video
Of Netanyahu?quote:Op dinsdag 16 december 2025 19:47 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ja, dus?
[..]
Nou, om jouw een plezier te doen: Gorbatsjov heeft in 1993 een toespraak gehouden voor leden van de eerste en tweede kamer.
Verder hebben we toespraken gehad van verscheidene leiders van andere landen.
Waaronder Mitterand.
Dus waarom geen Macron?
Ja, laten we nog een zaal zo groot als de 2de kamer bouwen, puur voor bezoekende gasten, omdat..... jij nogal vreemde ideeen hebt.quote:Op dinsdag 16 december 2025 20:00 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Of Netanyahu?
Liever helemaal niet in de zaal van ons nationaal belang. En al helemaal niet als de integriteit van de bezoeker druk staat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 16 december 2025 20:08 schreef skysherrif het volgende:
Niet openen als je het niet wil zien etc.Luguber.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook een knappe dame lijkt het."Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
Drogreden.quote:Op dinsdag 16 december 2025 19:36 schreef LXIV het volgende:
[..]
In het westen doen wij niet aan propaganda. Natuurlijk proberen ook wij onze tegenstander zowel militair als civiel te beïnvloedden, maar dat gaat met psyops.
Is ook geweest.quote:
Geen nood, Poetin gaan ze bii binnen laten.quote:Liever helemaal niet in de zaal van ons nationaal belang. En al helemaal niet als de integriteit van de bezoeker druk staat.
De "Sterke Man" keek, en zag dat het goed was.quote:
Dat maak ik zelf wel uit.quote:Op dinsdag 16 december 2025 20:48 schreef Wantie het volgende:
[..]
Is ook geweest.
[..]
Geen nood, Poetin gaan ze bii binnen laten.
Verder zie ik dit als misplaatste verontwaardiging.
Nee, ik bepaal zelf hoe ik dat zie.quote:Op dinsdag 16 december 2025 21:19 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Dat maak ik zelf wel uit.
Matig ditquote:Op dinsdag 16 december 2025 21:02 schreef ExTec het volgende:
[..]
De "Sterke Man" keek, en zag dat het goed was.
En ik bepaal dat ik er helemaal niets mee doe.quote:Op dinsdag 16 december 2025 21:25 schreef Wantie het volgende:
[..]
Nee, ik bepaal zelf hoe ik dat zie.
Hey, die "standbeelden" vanwege dat land zo netjes uit het slob trekken, die kosten wat, maar dan heb je ook wat.quote:Op dinsdag 16 december 2025 21:27 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Matig dit![]()
Elk leven dat verloren gaat - aan welke kant ook - is gruwelijk.
De meeste van die lui moeten nog beginnen met stichten van gezin of kopen huis.
Russen hebben de luxe van een keuze he. Als je kiest te gaan dan heb je er rekening mee te houden dat de dingen misschien wel niet goed afgelopen.quote:Op dinsdag 16 december 2025 21:27 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Matig dit![]()
Elk leven dat verloren gaat - aan welke kant ook - is gruwelijk.
De meeste van die lui moeten nog beginnen met stichten van gezin of kopen huis.
Geen idee wat hier staat?quote:Op dinsdag 16 december 2025 21:32 schreef ExTec het volgende:
[..]
Hey, die "standbeelden" vanwege dat land zo netjes uit het slob trekken, die kosten wat, maar dan heb je ook wat.
Sommigen zijn echt jong, beneden de 20/21. Die kunnen geen weloverwogen keuze maken.quote:Op dinsdag 16 december 2025 21:40 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Russen hebben de luxe van een keuze he. Als je kiest te gaan dan heb je er rekening mee te houden dat de dingen misschien wel niet goed afgelopen.
Die zijn meerderjarig.quote:Op dinsdag 16 december 2025 21:46 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Geen idee wat hier staat?
[..]
Sommigen zijn echt jong, beneden de 20/21. Die kunnen geen weloverwogen keuze maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |