Ik overlijd nog liever dan daar naar te gaan kijken.quote:Op dinsdag 16 december 2025 13:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Vanavond Koen Weijland, Wesley Sonck en Ron. En Guy en Niels.
Dat lijkt mij de horrorbezetting.
Dit lijkt mij een leugentjequote:Op dinsdag 16 december 2025 13:58 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik overlijd nog liever dan daar naar te gaan kijken.
Ja ho eens evenquote:Op dinsdag 16 december 2025 13:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat moet hij doen om de wedstrijd te kantele?
Ik heb ook liever dat je overlijdt dan dat je daar naar kijkt.quote:Op dinsdag 16 december 2025 13:58 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik overlijd nog liever dan daar naar te gaan kijken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Makkelijk eerste (volgens de expected goals)
Ik was hem juist vrij dankbaarquote:Op dinsdag 16 december 2025 14:00 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Ik vergeet en vergeef Soutar nooit meer voor het mislopen van het WK als nummer 33 van de wereldranglijst.
quote:Op dinsdag 16 december 2025 14:03 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik heb ook liever dat je overlijdt dan dat je daar naar kijkt.WtfSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Ik heb ook liever dat je overlijdt dan dat je daar naar kijkt.Hier wordt kneiterhard in het warme bad gescheten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.U MAD?
[..]
Ik heb ook liever dat je overlijdt dan dat je daar naar kijkt.Lezen we mee adminsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:[/b]
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
Gelukkig gaat Gian hem maandag SLOPEN.quote:Op dinsdag 16 december 2025 14:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik was hem juist vrij dankbaar
Ik denk dat het met Koert goed zuipen is.quote:Op dinsdag 16 december 2025 14:11 schreef BB-King het volgende:
Koert is toch wel een aardige kerel.
Alle reden om Landman volledig af te branden maar dat doet hij niet.
Christian Kist ?quote:Op dinsdag 16 december 2025 14:11 schreef mitt het volgende:
Wie is nog saaier om van de Nederlandse WK darters uit te nodigen dan Chris Landman?
Tot hij na een biertje of vijf zijn echte meningen deelt en je gaat van ‘ach ja’ naar ‘nounounou’ tot ‘allemachtig Koert we kunnen als maatschappij prima verder zonder rassenranglijst’quote:Op dinsdag 16 december 2025 14:11 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik denk dat het met Koert goed zuipen is.
Vandaag mag het, tegen Van Veen mag de trein in het ravijn.quote:Op dinsdag 16 december 2025 14:16 schreef Scorpion_17 het volgende:
Soutar die ineens weer 100 gemiddeld staat te speren is erg onleuk
Chris is gewoon Chrisquote:Op dinsdag 16 december 2025 14:11 schreef mitt het volgende:
Wie is nog saaier om van de Nederlandse WK darters uit te nodigen dan Chris Landman?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |