Shaggy is enorm tevreden met zichzelf ja.quote:Op dinsdag 16 december 2025 13:30 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Shaggy vindt zichzelf een enorm koele dude.
Gekocht bij webshop Teemuquote:Op dinsdag 16 december 2025 13:45 schreef BB-King het volgende:
De Finse kraker Country Roads galt uit de speakers.
Ron erbij, altijd goed.quote:Op dinsdag 16 december 2025 13:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Vanavond Koen Weijland, Wesley Sonck en Ron. En Guy en Niels.
Dat lijkt mij de horrorbezetting.
Dit kan niet.quote:Op dinsdag 16 december 2025 13:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Minachting.quote:
Ik overlijd nog liever dan daar naar te gaan kijken.quote:Op dinsdag 16 december 2025 13:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dit lijkt mij een leugentjequote:Op dinsdag 16 december 2025 13:58 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik overlijd nog liever dan daar naar te gaan kijken.
Ja ho eens evenquote:Op dinsdag 16 december 2025 13:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat moet hij doen om de wedstrijd te kantele?
Ik heb ook liever dat je overlijdt dan dat je daar naar kijkt.quote:Op dinsdag 16 december 2025 13:58 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik overlijd nog liever dan daar naar te gaan kijken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Makkelijk eerste (volgens de expected goals)
Ik was hem juist vrij dankbaarquote:Op dinsdag 16 december 2025 14:00 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Ik vergeet en vergeef Soutar nooit meer voor het mislopen van het WK als nummer 33 van de wereldranglijst.
quote:Op dinsdag 16 december 2025 14:03 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik heb ook liever dat je overlijdt dan dat je daar naar kijkt.WtfSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 16 december 2025 14:03 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik heb ook liever dat je overlijdt dan dat je daar naar kijkt.Hier wordt kneiterhard in het warme bad gescheten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.U MAD?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |