abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219517472
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2025 14:22 schreef NineMilka het volgende:

[..]
Ja maar het Instagram bericht wordt door Louca ook niet helemaal goed gelezen. Debbie zegt niet dat haar bedrijf toen is gestart, maar haar profiel. En Debbie zegt ook gewoon dat Zoë 8 jaar is, niet dat ze 9 is.

Verder lijkt het me een enorme oude koe uit sloot trouwens.
Zal ze het aangepast hebben 🤔 stond zeer zeker 9 omdat ik dat raar vond aangezien mijn jongste even oud is.. lijkt me raar dat ik me verbaasd over iets wat klopt 🤣
Dat het een oude koe is is zeker waar
pi_219517474
Ik zie bij Tamara zo vaak jongens met een fles limonade of melk in bed.
Dat lijkt me ontzettend slecht voor de tanden.
pi_219517484
Die neppe Uggs bij AM, sorry maar geen gezicht 🫣
pi_219517493
Ik vind VeraUrru ook erg irritant worden tegenwoordig met dat constante gezeur over ‘Petra’ en fulltime influ zijn
pi_219517510
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2025 14:38 schreef Muisjeruisje het volgende:
Die neppe Uggs bij AM, sorry maar geen gezicht 🫣
En dan ook zo poseren voor de spiegel, draaien, filmen.
pi_219517767
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2025 12:22 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Een greep uit de comments? Kan via Mollygram geen comments lezen 🫣
Er word gezegd dat ze toen ze nog in Engeland woonde het kleine ondernemers moeilijk maakte, dus dat zij ook aan online pesten deed.
Debbie ontkent dat en wil een uitleg wat ze precies bedoelt.
pi_219517774
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2025 14:03 schreef JaNeeDan het volgende:
JvP doet even een MB’tje. Gelukkig is er zaterdag voetbal.
Trainden de kinderen van jvp eerst ook niet bij koen? Zouden ze geswitcht zijn?
pi_219517781
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2025 15:11 schreef Henrike het volgende:

[..]
Er word gezegd dat ze toen ze nog in Engeland woonde het kleine ondernemers moeilijk maakte, dus dat zij ook aan online pesten deed.
Debbie ontkent dat en wil een uitleg wat ze precies bedoelt.
Ben benieuwd via welke site jij anoniem kijkt. Ik kijk via Mollygram maar dan kan ik geen reacties lezen.
pi_219517798
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2025 14:35 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Zal ze het aangepast hebben 🤔 stond zeer zeker 9 omdat ik dat raar vond aangezien mijn jongste even oud is.. lijkt me raar dat ik me verbaasd over iets wat klopt 🤣
Dat het een oude koe is is zeker waar
Klopt er stond 9
pi_219517806
1 koffer en 2 kleine rugzakken kunnen er mee, die zijn geboekt door die reisconsulente. Benieuwd waar Sam zijn spullen dan in moeten, ik zie dat de reistas behoorlijk vol zit omdat AM weer een hele berg meeneemt
pi_219517812
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2025 15:13 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Ben benieuwd via welke site jij anoniem kijkt. Ik kijk via Mollygram maar dan kan ik geen reacties lezen.
Storynavigation onder kopje Posts en dan naar commentaar

[ Bericht 0% gewijzigd door Henrike op 17-12-2025 15:24:27 ]
pi_219517884
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2025 15:16 schreef Rimboequeen het volgende:
1 koffer en 2 kleine rugzakken kunnen er mee, die zijn geboekt door die reisconsulente. Benieuwd waar Sam zijn spullen dan in moeten, ik zie dat de reistas behoorlijk vol zit omdat AM weer een hele berg meeneemt
Ik snap sowieso niet waarom er skibroeken mee moeten. Ik ben zelf nooit in die buurt geweest, maar ik weet niet beter dan dat kleding bij dit soort excusies (vissen, sleeën met honden) inbegrepen is. Wat ook wel logisch is, anders zou je voor een excursie van een paar uur kleding moeten kopen als het echt koud is.
Of zouden ze van plan zijn de hele nacht op te blijven voor het noorderlicht? Ik neem aan dat ze geen auto hebben daar?

Afgezien van dat vind ik het best wel zonde om voor 2 dagen helemaal die kant op te gaan. Maar goed, ik heb niets met vissen (ik vind het alleen maar zielig) en dat sledehondengedoe lijkt mij ook zo'n verschrikkelijke touristtrap. Ik zou mij er prima vermaken, maar dan zonder excursies.
pi_219517925
quote:
88s.gif Op woensdag 17 december 2025 14:35 schreef Harper het volgende:
Ik zie bij Tamara zo vaak jongens met een fles limonade of melk in bed.
Dat lijkt me ontzettend slecht voor de tanden.
Ik volg Tamara al eeuwen niet mee, maar daar snap ik ook helemaal niets van. Ik weet nog wel dat bij een van die jochies veel tanden getrokken moesten worden door flessen in bed. Dan weet je toch wat de gevolgen zijn lijkt mij. En cariës van melktanden kan ook zorgen voor problemen bij een volwassen gebit (en dus heel lang doorwerken).
pi_219517952
quote:
1s.gif Op woensdag 17 december 2025 11:45 schreef Louuuu_lou het volgende:
Wat een valse sneer van AM naar Tim zeg.. echt lelijk. Echt geen enkel zelfreflecterend vermogen die vrouw en geen enkel incasseringsvermogen.

Maar ik kan me toch moeilijk voorstellen dat de mensen in de denktank overtuigd zullen zijn over “voordelen voor kinderen zelf” als ze komt aankakken met dat mega Mindy verhaal 🤣 ja tuurlijk meid, dat weegt vast wel op tegen kinderuitbuiting, privacyschending, onveilig thuis en als klap op de vuurpijl misbruik van beeldmateriaal voor kinderp*rno. Tuuuuurlijk.
Ik snap gewoon niet wat AM in die denktank doet. Ze heeft gewoon toegegeven in de podcast dat ze de kinderen gebruikt voor content en het enige wat ze heeft ‘geleerd’ is dat ze geen contracten meer op naam van minderjarige kinderen moet aannemen. Zij en Maarten kiezen geld boven privacy van de kinderen en eventuele mentale schade en risico’s mbt het Darkweb en andere viezerikken op het net nemen ze op de koop toe.
Ik begrijp écht niet dat het team van de denktank haar hiervoor uitgenodigd heeft. Dat team heeft iig geen gedegen onderzoek gedaan en dat vind ik echt kwalijk.
pi_219517975
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2025 15:33 schreef proud_mami het volgende:

[..]
Ik snap gewoon niet wat AM in die denktank doet. Ze heeft gewoon toegegeven in de podcast dat ze de kinderen gebruikt voor content en het enige wat ze heeft ‘geleerd’ is dat ze geen contracten meer op naam van minderjarige kinderen moet aannemen. Zij en Maarten kiezen geld boven privacy van de kinderen en eventuele mentale schade en risico’s mbt het Darkweb en andere viezerikken op het net nemen ze op de koop toe.
Ik begrijp écht niet dat het team van de denktank haar hiervoor uitgenodigd heeft. Dat team heeft iig geen gedegen onderzoek gedaan en dat vind ik echt kwalijk.
Ik snap wel dat ze in een denktank ook graag de beweegredenen en afwegingen van een familyinfluencer willen horen.
pi_219517987
AM heeft weken lang Tim Hoffman te pas en te onpas overal genoemd. Ze heeft hem getagd in meerdere stories. En ze geeft een pagina groot interview in het AD waar zijn naam op een negatieve manier in de kop staat. Tim had totaal nul interesse in AM getoond maar zij blijf maar met hem bezig en heeft hem gewoon naar zich toe gelokt. Dan neemt hij contact met haar op, dat wou ze want ze bleef net zolang bezig totdat hij reageerde, en dan legt hij haar het vuur aan de schenen. Zij wordt "klem geluld" om het zo maar ff te zeggen en komt bepaald niet positief uit die podcast.
En nu is Tim in ene "hij wiens naam we niet meer noemen" . Wat wil die vrouw nou? Het is echt zo'n type dat totaal niet tegen gesproken wil worden. Haar wil is wet en anders gaat ze mokken en stampvoeten als een klein kindje. Neem maar het voorbeeld dat Maarten het wel prima vond na 2 kinderen maar dat madame het toch op één of andere manier bij die man voor elkaar heeft gekregen er uiteindelijk nog 6(!!) bij te maken.
Ze kan niet tegen kritiek, ze wil altijd haar zin en lijkt mij een enorm moeilijke vrouw om mee samen te leven als echtgenoot of kind.
pi_219518044
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2025 15:36 schreef Tarantelle het volgende:

[..]
Ik snap wel dat ze in een denktank ook graag de beweegredenen en afwegingen van een familyinfluencer willen horen.
Ja dat snap ik ook wel maar je bekijkt de context van die influencers toch wel heel nadrukkelijk? En niet één keertje maar meerdere weken? Indien dat het geval zou zijn kun je als team denktank toch niet anders dan concluderen dat AM hier totaal ongeschikt voor is?
pi_219518052
Judith noemt deze maand een financiële rampmaand. Een ramp overkomt je. Voor grote uitgaven kies je zelf.
pi_219518084
Komt weer een opruim iemand bij Debbie werken 😂 "met Debbie " maar komt beetje over alsof Roy de troep maakt 🤔
pi_219518106
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2025 15:16 schreef Rimboequeen het volgende:
Ik vroeg me hetzelfde af. Of ze heeft het niet goed begrepen of Sam gaat met alles een kleine rugzak.
pi_219518108
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2025 10:32 schreef Miepje77 het volgende:
Het zou toch wel vreselijk zijn als de dochter van DBM taaislijmziekte heeft..
Dat komt toch naar boven met de hielprik?
pi_219518110
Gatver die beschimmelde autostoel bij viora
pi_219518127
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2025 15:50 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Komt weer een opruim iemand bij Debbie werken 😂 "met Debbie " maar komt beetje over alsof Roy de troep maakt 🤔
🤦♀
Die andere troela zag het zeker niet nog een keer zitten om daar de gaan ruimen? Dweilen met de kraan open daar.

En weer zooi voor de katten besteld
pi_219518132
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2025 15:54 schreef Moedervan4kids het volgende:
Gatver die beschimmelde autostoel bij viora
En laatst al die gore badkamer
pi_219518156
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2025 15:56 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
🤦♀
Die andere troela zag het zeker niet nog een keer zitten om daar de gaan ruimen? Dweilen met de kraan open daar.

En weer zooi voor de katten besteld
Als je als bedrijf iedere klant kan taggen dat je pakje eraan komt loopt het ook niet echt lekker
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')