Zal ze het aangepast hebben 🤔 stond zeer zeker 9 omdat ik dat raar vond aangezien mijn jongste even oud is.. lijkt me raar dat ik me verbaasd over iets wat klopt 🤣quote:Op woensdag 17 december 2025 14:22 schreef NineMilka het volgende:
[..]
Ja maar het Instagram bericht wordt door Louca ook niet helemaal goed gelezen. Debbie zegt niet dat haar bedrijf toen is gestart, maar haar profiel. En Debbie zegt ook gewoon dat Zoë 8 jaar is, niet dat ze 9 is.
Verder lijkt het me een enorme oude koe uit sloot trouwens.
En dan ook zo poseren voor de spiegel, draaien, filmen.quote:Op woensdag 17 december 2025 14:38 schreef Muisjeruisje het volgende:
Die neppe Uggs bij AM, sorry maar geen gezicht 🫣
Er word gezegd dat ze toen ze nog in Engeland woonde het kleine ondernemers moeilijk maakte, dus dat zij ook aan online pesten deed.quote:Op woensdag 17 december 2025 12:22 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Een greep uit de comments? Kan via Mollygram geen comments lezen 🫣
Trainden de kinderen van jvp eerst ook niet bij koen? Zouden ze geswitcht zijn?quote:Op woensdag 17 december 2025 14:03 schreef JaNeeDan het volgende:
JvP doet even een MB’tje. Gelukkig is er zaterdag voetbal.
Ben benieuwd via welke site jij anoniem kijkt. Ik kijk via Mollygram maar dan kan ik geen reacties lezen.quote:Op woensdag 17 december 2025 15:11 schreef Henrike het volgende:
[..]
Er word gezegd dat ze toen ze nog in Engeland woonde het kleine ondernemers moeilijk maakte, dus dat zij ook aan online pesten deed.
Debbie ontkent dat en wil een uitleg wat ze precies bedoelt.
Klopt er stond 9quote:Op woensdag 17 december 2025 14:35 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Zal ze het aangepast hebben 🤔 stond zeer zeker 9 omdat ik dat raar vond aangezien mijn jongste even oud is.. lijkt me raar dat ik me verbaasd over iets wat klopt 🤣
Dat het een oude koe is is zeker waar
Storynavigation onder kopje Posts en dan naar commentaarquote:Op woensdag 17 december 2025 15:13 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Ben benieuwd via welke site jij anoniem kijkt. Ik kijk via Mollygram maar dan kan ik geen reacties lezen.
Ik snap sowieso niet waarom er skibroeken mee moeten. Ik ben zelf nooit in die buurt geweest, maar ik weet niet beter dan dat kleding bij dit soort excusies (vissen, sleeën met honden) inbegrepen is. Wat ook wel logisch is, anders zou je voor een excursie van een paar uur kleding moeten kopen als het echt koud is.quote:Op woensdag 17 december 2025 15:16 schreef Rimboequeen het volgende:
1 koffer en 2 kleine rugzakken kunnen er mee, die zijn geboekt door die reisconsulente. Benieuwd waar Sam zijn spullen dan in moeten, ik zie dat de reistas behoorlijk vol zit omdat AM weer een hele berg meeneemt
Ik volg Tamara al eeuwen niet mee, maar daar snap ik ook helemaal niets van. Ik weet nog wel dat bij een van die jochies veel tanden getrokken moesten worden door flessen in bed. Dan weet je toch wat de gevolgen zijn lijkt mij. En cariës van melktanden kan ook zorgen voor problemen bij een volwassen gebit (en dus heel lang doorwerken).quote:Op woensdag 17 december 2025 14:35 schreef Harper het volgende:
Ik zie bij Tamara zo vaak jongens met een fles limonade of melk in bed.
Dat lijkt me ontzettend slecht voor de tanden.
Ik snap gewoon niet wat AM in die denktank doet. Ze heeft gewoon toegegeven in de podcast dat ze de kinderen gebruikt voor content en het enige wat ze heeft ‘geleerd’ is dat ze geen contracten meer op naam van minderjarige kinderen moet aannemen. Zij en Maarten kiezen geld boven privacy van de kinderen en eventuele mentale schade en risico’s mbt het Darkweb en andere viezerikken op het net nemen ze op de koop toe.quote:Op woensdag 17 december 2025 11:45 schreef Louuuu_lou het volgende:
Wat een valse sneer van AM naar Tim zeg.. echt lelijk. Echt geen enkel zelfreflecterend vermogen die vrouw en geen enkel incasseringsvermogen.
Maar ik kan me toch moeilijk voorstellen dat de mensen in de denktank overtuigd zullen zijn over “voordelen voor kinderen zelf” als ze komt aankakken met dat mega Mindy verhaal 🤣 ja tuurlijk meid, dat weegt vast wel op tegen kinderuitbuiting, privacyschending, onveilig thuis en als klap op de vuurpijl misbruik van beeldmateriaal voor kinderp*rno. Tuuuuurlijk.
Ik snap wel dat ze in een denktank ook graag de beweegredenen en afwegingen van een familyinfluencer willen horen.quote:Op woensdag 17 december 2025 15:33 schreef proud_mami het volgende:
[..]
Ik snap gewoon niet wat AM in die denktank doet. Ze heeft gewoon toegegeven in de podcast dat ze de kinderen gebruikt voor content en het enige wat ze heeft ‘geleerd’ is dat ze geen contracten meer op naam van minderjarige kinderen moet aannemen. Zij en Maarten kiezen geld boven privacy van de kinderen en eventuele mentale schade en risico’s mbt het Darkweb en andere viezerikken op het net nemen ze op de koop toe.
Ik begrijp écht niet dat het team van de denktank haar hiervoor uitgenodigd heeft. Dat team heeft iig geen gedegen onderzoek gedaan en dat vind ik echt kwalijk.
Ja dat snap ik ook wel maar je bekijkt de context van die influencers toch wel heel nadrukkelijk? En niet één keertje maar meerdere weken? Indien dat het geval zou zijn kun je als team denktank toch niet anders dan concluderen dat AM hier totaal ongeschikt voor is?quote:Op woensdag 17 december 2025 15:36 schreef Tarantelle het volgende:
[..]
Ik snap wel dat ze in een denktank ook graag de beweegredenen en afwegingen van een familyinfluencer willen horen.
Ik vroeg me hetzelfde af. Of ze heeft het niet goed begrepen of Sam gaat met alles een kleine rugzak.quote:Op woensdag 17 december 2025 15:16 schreef Rimboequeen het volgende:
1 koffer en 2 kleine rugzakken kunnen er mee, die zijn geboekt door die reisconsulente. Benieuwd waar Sam zijn spullen dan in moeten, ik zie dat de reistas behoorlijk vol zit omdat AM weer een hele berg meeneemt
Dat komt toch naar boven met de hielprik?quote:Op woensdag 17 december 2025 10:32 schreef Miepje77 het volgende:
Het zou toch wel vreselijk zijn als de dochter van DBM taaislijmziekte heeft..
🤦♀quote:Op woensdag 17 december 2025 15:50 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Komt weer een opruim iemand bij Debbie werken 😂 "met Debbie " maar komt beetje over alsof Roy de troep maakt 🤔
En laatst al die gore badkamerquote:Op woensdag 17 december 2025 15:54 schreef Moedervan4kids het volgende:
Gatver die beschimmelde autostoel bij viora
Als je als bedrijf iedere klant kan taggen dat je pakje eraan komt loopt het ook niet echt lekkerquote:Op woensdag 17 december 2025 15:56 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
🤦♀
Die andere troela zag het zeker niet nog een keer zitten om daar de gaan ruimen? Dweilen met de kraan open daar.
En weer zooi voor de katten besteld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |