abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219515263
Als iemand ziek wordt of overlijdt (jong/in mijn omgeving) doet dat wel even iets met mij. Dan realiseer ik me ook dat het leven niet eindig is en dat je niet alles moet uitstellen. Dat maakt wel dat ik soms dingen doe, zoals een korte vakantie nemen, iets kopen waarvan ik weet dat ik er nu blij van wordt, enz.

Ik ga niet op iemands sterfbed mijn keuzes bespreken of advies vragen of ik nu op reis moet of niet. Ik vind het zo raar en ook heel erg niet-empathisch.
pi_219515279
Heeft Judith geen klokken? Of nooit klok leren kijken?
'Het is nog donker als we naar school gaan, blijken we veel te vroeg' 'het schoolplein is nog leeg'.
Je weet toch hoe laat je ongeveer 'moet' vertrekken om op tijd te zijn?
pi_219515288
quote:
1s.gif Op woensdag 17 december 2025 08:45 schreef Dievanhiernaast het volgende:
'Het is nog donker als we naar school gaan, blijken we veel te vroeg' 'het schoolplein is nog leeg'.
Is ze tenminste wel een keer op tijd 😂😂😂
pi_219515296
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2025 08:41 schreef Flipperkast_007 het volgende:
Als iemand ziek wordt of overlijdt (jong/in mijn omgeving) doet dat wel even iets met mij. Dan realiseer ik me ook dat het leven niet eindig is en dat je niet alles moet uitstellen. Dat maakt wel dat ik soms dingen doe, zoals een korte vakantie nemen, iets kopen waarvan ik weet dat ik er nu blij van wordt, enz.

Ik ga niet op iemands sterfbed mijn keuzes bespreken of advies vragen of ik nu op reis moet of niet. Ik vind het zo raar en ook heel erg niet-empathisch.
Ze zal dat toch ook niet echt hebben gedaan? Ik geloof daar niets van. En zo wel, dan is ze nóg erger dan ik dacht.
pi_219515325
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2025 08:48 schreef Shuri het volgende:

[..]
Ze zal dat toch ook niet echt hebben gedaan? Ik geloof daar niets van. En zo wel, dan is ze nóg erger dan ik dacht.
Ik geloof er ook niet zo in. Ik snap heus wel dat mensen die je dierbaar zijn soms steunende adviezen en inzichten geven en het is afschuwelijk als een bekende zo jong overlijdt, dat staat buiten kijf. En ik geloof ook echt wel dat ze elkaar graag mochten. Maar elke keer iemand noemen op een groot openbaar kanaal na het overlijden komt een beetje vreemd over, gewoon ook vanwege het contrast (iemand bij leven nooit noemen).

Kan best een goede reden voor zijn, maar voor buitenstaanders (en dat zijn alle volgers en gluurders) is het contrast wat groot.
pi_219515339
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2025 20:46 schreef Cattolica het volgende:

[..]
Ik denk dat die podcast onder haar huid is gekropen en dat het haar nog steeds gek maakt dat ze zichzelf heeft moeten verdedigen. Niemand die haar ooit op die manier tot de orde roept, totdat Tim belde en zelfs toen nog dacht ze er met haar standaard praatje vanaf te komen; maar helaas. Ze leeft nu écht dag in dag uit met die gefrustreerde middelvinger omhoog.
Ik denk inderdaad dat het een soort recalcitrant gedrag is van AM, zo van, ik bepaal zelf wel wat ik deel! Ten koste van haar kinderen, wow.
Blijkbaar kunnen ze bij de Geertsen puberen van 5 tot 50 jaar...
pi_219515340
quote:

[..]
Als dat echt zo is dan wordt het wel een probleem bij de volgende 'grote' beslissing.
pi_219515355
AM zeurt ieder jaar steevast over de ellendige december maand, druk druk druk vanwege alle kerstdiners, kerstborrels (waar Maarten dan niet naar toe 'mag'), gespannen kinderen.
Ook AM; ik ga het eerste weekend van de kerstvakantie een aantal dagen weg met zoon.
Had dan een ander moment gekozen.
pi_219515396
quote:
Dit 🤣 je kijkt toch hoelaat het is
pi_219515490
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2025 08:33 schreef Zeeschelp het volgende:

[..]
Weet iemand of Sanneke pre Mijan ook al zo was? Ik herken het namelijk van jaren geleden toen we onze eerste kregen, ik veranderde van zelfstandige vrouw in een bang vogeltje die de deur niet uitdurfde zonder mijn man. Bleek PPD te zijn en met behulp van de POP helemaal vanaf gekomen godzijdank haha, maar wellicht speelt er zoiets mee.
Zij was pre mijan ook al zo. Altijd maar klagen klagen klagen, op de bank zitten en niks doen. Kon ook totaal niet tegen feedback ook al was deze opbouwend.
pi_219515491
quote:
Op de telefoon die Judith regelmatig in haar knuisten heeft om al fietsende haar rennende kind met open jas en losse veters te filmen, staatvorm de tijd.
pi_219515501
quote:
En haar kind kan geen veters strikken.
pi_219515538
quote:

[..]
Ik geloof dat dus ook niet zo.
Want ze was al reizen met haar kinderen aan het maken/plannen (IJsland met Juul en Jim) dus dat ze overtuigd moest worden met Sam te gaan zou ik heel raar vinden. Ik denk eerder dan Sam overtuigd moest worden ;)
pi_219515569
AM moet toch nog even Tim en Boos erbij halen. Hij was niet bij de denktank " alleen mensen met verstand van kinderen en vloggen " Wat is ze toch een zielig vrouwtje.
En heeft ze serieus een stervende 28jarige lastig lopen vallen met of ze wel of niet met haar volwassen zoon 2 dagen naar Noorwegen moest gaan? Ik ken weinig mensen sneuer dan Annemarie Geerts, Nogmaals gewoon zielig dit.
pi_219515608
quote:
1s.gif Op woensdag 17 december 2025 09:38 schreef Weerikier het volgende:
AM moet toch nog even Tim en Boos erbij halen. Hij was niet bij de denktank " alleen mensen met verstand van kinderen en vloggen " Wat is ze toch een zielig vrouwtje.
En heeft ze serieus een stervende 28jarige lastig lopen vallen met of ze wel of niet met haar volwassen zoon 2 dagen naar Noorwegen moest gaan? Ik ken weinig mensen sneuer dan Annemarie Geerts, Nogmaals gewoon zielig dit.
Mee eens hoor
Maar Jennifer was geen 28 jaar maar 37 dacht ik
Niet minder erg uiteraard
Bijzonder vind ik het voor de man van haar, die ook volger is van AM, om dit te lezen
Het is zoals iemand al schreef, de grote AM show
pi_219515616
quote:
1s.gif Op woensdag 17 december 2025 09:01 schreef Dievanhiernaast het volgende:
AM zeurt ieder jaar steevast over de ellendige december maand, druk druk druk vanwege alle kerstdiners, kerstborrels (waar Maarten dan niet naar toe 'mag'), gespannen kinderen.
Ook AM; ik ga het eerste weekend van de kerstvakantie een aantal dagen weg met zoon.
Had dan een ander moment gekozen.
En ze doet een signeertour in december 🫠🫣🤡
pi_219515690
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2025 09:47 schreef Overrozen14 het volgende:

[..]
En ze doet een signeertour in december 🫠🫣🤡
En na thuiskomst meteen door naar een kerstborrel.
pi_219515699
AM: 'de gevaren en risico's zijn niet nieuw voor mij, ik kon het allemaal bevestigen en met praktijkvoorbeelden uitleggen'

Oh ja? Heeft Sam weleens het deep dark web bezocht en daar plaatjes van Lot gevonden met wit spul om haar mond omringd door...? Heeft ze dat weleens gezien? Ik denk het niet, want dan zou ze per direct stoppen.
Of dat haar kinderen aangeven echt last te hebben van dat derde oog van volgers dat altijd aanwezig is, in de hand van hun moeder die hen doelbewust in beeld brengt?

Ze is werkelijk te dom voor woorden.
pi_219515747
Oh en positieve kanten van vloggen voor de kinderen zijn volgens AM de kansen die haar kinderen krijgen. Zo mag Julia van 22 als vip naar het Mega Mindy concert.

Wow.
pi_219515784
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2025 08:33 schreef Zeeschelp het volgende:

[..]
Weet iemand of Sanneke pre Mijan ook al zo was? Ik herken het namelijk van jaren geleden toen we onze eerste kregen, ik veranderde van zelfstandige vrouw in een bang vogeltje die de deur niet uitdurfde zonder mijn man. Bleek PPD te zijn en met behulp van de POP helemaal vanaf gekomen godzijdank haha, maar wellicht speelt er zoiets mee.
Het is al door iemand gezegd, maar Sanneke was pre Mijan ook al zo. Klagen, huilen, betraande ogen selfies, dreinen, piepen, kreunen en steunen. Het is compleet onherroepelijk doorgeslagen ná de komst van Dion, want daarvoor had ze af en toe een betaalde baan, maar voornamelijk een bijstandsuitkering (waar ze heul veul moeite had met de miljoenen regels 🙄). In haar geval; bijstand, toeslagen én samenwonen met een man die een betaalde baan heeft, gaat niet dus Dion is als enige aan het werk. Weliswaar van de ene carrière baan naar de andere (want volgens mij staat ie ook op het punt om om te vallen) maar hij zorgt voor het inkomen waardoor ze een dak boven hun hoofd hebben. Sanneke wil het liefst dat ie klokje rond thuis is, want ze heeft iemand nodig om te stofzuigen, op te ruimen en haar eindeloze gezeik gezeur aan te horen.
pi_219515822
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2025 10:06 schreef Vingerkeautje het volgende:
Oh en positieve kanten van vloggen voor de kinderen zijn volgens AM de kansen die haar kinderen krijgen. Zo mag Julia van 22 als vip naar het Mega Mindy concert.

Wow.
Zou ze niet weten dat je daar ook gewoon zelf kaartjes voor kan kopen?
Zonder de privacy van je kinderen te grabbel te gooien?
pi_219515893
Het zou toch wel vreselijk zijn als de dochter van DBM taaislijmziekte heeft..
pi_219515932
quote:
Deze vrouw is zó toxisch. De ene keer verslaapt ze zich (bijna) en de andere keer staan ze veels te vroeg op het schoolplein. Hysterisch elke week op Instagram het kind z'n atletiek prestaties opdreunen en door de weeks rent ie met lange losse veters naar school. Oud genoeg om niet met minder dan de eerste plaats genoegen te nemen, maar nog te jong om z'n veters te (laten) strikken. Klagen dat ie ook carpaccio (uit de voordeelbak) lekker vindt, want daar heeft geen geldpotje voor (...) maar wel der uitlaat laten vervangen, omdat ie esthetisch niet aan haar "ideaalbeeld van een man" voldoet.

[ Bericht 0% gewijzigd door Cattolica op 17-12-2025 10:47:25 ]
pi_219515938
Mijn geldzaken deelde laatst dat ze alleen linkjes deelt van producten waar ze zelf tevreden over is.
Ik wist niet dat zij een kind heeft en daar een leertoren voor heeft.
pi_219515958
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2025 09:27 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
En haar kind kan geen veters strikken.
Je zou zeggen dat ze daar wel genoeg tijd voor hadden vanmorgen 😂
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')