abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219515963
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2025 10:32 schreef Miepje77 het volgende:
Het zou toch wel vreselijk zijn als de dochter van DBM taaislijmziekte heeft..
Zeker, dat gun je niemand.
Ik neem al haar medische stories wel nog steeds met een korrel zout.
pi_219515966
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2025 10:32 schreef Miepje77 het volgende:
Het zou toch wel vreselijk zijn als de dochter van DBM taaislijmziekte heeft..
Zeker is dat vreselijk, hoop dat het niet zo is.
Maar hadden ze dat niet eerder moeten onderzoeken dan, als een kind zo vaak opgenomen wordt en benauwd is( bedoel dan de artsen hè)
pi_219515997
Wat is het veter verhaal van Judith's zoon? Wilt hij het niet doen of wilt zij 't niet voor 'm doen?
pi_219516003
quote:
1s.gif Op woensdag 17 december 2025 09:38 schreef Weerikier het volgende:
AM moet toch nog even Tim en Boos erbij halen. Hij was niet bij de denktank " alleen mensen met verstand van kinderen en vloggen " Wat is ze toch een zielig vrouwtje.
En heeft ze serieus een stervende 28jarige lastig lopen vallen met of ze wel of niet met haar volwassen zoon 2 dagen naar Noorwegen moest gaan? Ik ken weinig mensen sneuer dan Annemarie Geerts, Nogmaals gewoon zielig dit.
AM doet net of ze allemaal diepgaande inhoudelijke discussies heeft zitten voeren met experts die daarna ineens allemaal overtuigd waren van de mooie kanten van het vloggen/24uur per dag filmen.
'Al die mensen die ik geholpen heb met mijn vlogs', nee je hebt gewoon een slimme marketing strategie.
Na het telefoon gesprek met Tim Hofman geloof ik niks meer van wat AM zegt over discussiëren, want zodra je haar inhoudelijk een vraag stelt krijg je alleen maar 'uhhh uhhh ik heb eigen experts, uhh uhh, wij vinden het niet schadelijk'.
AM heeft geen idee van wat de gevolgen voor haar kinderen kunnen zijn, ze ziet alleen maar een Julia die al te graag in beeld is.
Een minderjarige die zegt 'geen foto's mama' wordt straal genegeerd. Een minderjarige die dik en lelijk genoemd wordt door een broer/schoonbroer wordt gewoon op insta geslingerd. Ik weet niet meer hoe oud Julia was toen Maarten een opmerking maakte over een vislucht, maar ook dat wordt gewoon online gezet onder het mom van; dat is onze hihaho hilarische humor.
Ze heeft geen idee wat ze creëert, nee lekker veilig allemaal hoor ✌️
pi_219516020
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2025 10:49 schreef slowie het volgende:
Wat is het veter verhaal van Judith's zoon? Wilt hij het niet doen of wilt zij 't niet voor 'm doen?
Autonoom op je plaat gaan? Geen idee haha ik weet niet of ze er wel eens wat over gedeeld heeft waarom zijn veters altijd los zitten.
pi_219516032
Er zal vast iemand op de wereld zijn die fantaseert over de kinderen van AM en die dan ook nog weet wat voor onderbroek de jongste aan heeft vandaag.
Dat maakt mij echt misselijk.
pi_219516118
quote:
88s.gif Op woensdag 17 december 2025 10:18 schreef Harper het volgende:

[..]
Zou ze niet weten dat je daar ook gewoon zelf kaartjes voor kan kopen?
Zonder de privacy van je kinderen te grabbel te gooien?
Dat heeft niemand haar verteld!

(Oh nee dat was een andere fluflu ;) )
pi_219516130
Oei ik kijk anoniem bij Debbie, er staan minder leuke commentaren onder haar post, iets met karma dat ze nu zelf " gepest" wordt. Iemand beweerd dat Debbie zich hier zelf ook schuldig aan heeft gemaakt.
Maar Debbie ontkent natuurlijk.
Moest wel lachen om haar zielige foto's, ik zie geen enkele foto van een vrolijke Debbie die naar zeeman rent, een dagje me time neemt, nagels laat doen of gezellig een dagje weg is met een vriendin.
pi_219516142
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2025 11:13 schreef Henrike het volgende:
Oei ik kijk anoniem bij Debbie, er staan minder leuke commentaren onder haar post, iets met karma dat ze nu zelf " gepest" wordt. Iemand beweerd dat Debbie zich hier zelf ook schuldig aan heeft gemaakt.
Moest wel lachen om haar zielige foto's, ik zie geen enkele foto van een vrolijke Debbie die naar zeeman rent, een dagje me time neemt, nagels laat doen of gezellig een dagje weg is met een vriendin.
Dat laatste is wel opvallend he? Alleen maar zielige foto's. 🥲
pi_219516164
quote:
Ze heeft alweer geswiffert...

O wacht... stond verstopt 🤣
Maar die acties deed ze wel vaker...

[ Bericht 4% gewijzigd door DeEnigeEchteLouca op 17-12-2025 11:46:00 ]
pi_219516201
Leuk, weer eens een story vanaf de bank van Sanneke. Ik word gewoon depressie bij de gedachte dat je zo je dagen slijt. Gewoon een gezonde, jonge vrouw. Ga er lekker op uit met je kind!
pi_219516256
We krijgen nu 50 stories van AM die een rugzak inpakt …
pi_219516280
Wat een valse sneer van AM naar Tim zeg.. echt lelijk. Echt geen enkel zelfreflecterend vermogen die vrouw en geen enkel incasseringsvermogen.

Maar ik kan me toch moeilijk voorstellen dat de mensen in de denktank overtuigd zullen zijn over “voordelen voor kinderen zelf” als ze komt aankakken met dat mega Mindy verhaal 🤣 ja tuurlijk meid, dat weegt vast wel op tegen kinderuitbuiting, privacyschending, onveilig thuis en als klap op de vuurpijl misbruik van beeldmateriaal voor kinderp*rno. Tuuuuurlijk.
pi_219516293
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2025 11:40 schreef poohenzo het volgende:
Volgens mij hebben ze niet zo heel veel geluk met het weer. Boven nul en regen.
Maar misschien valt het mee.
pi_219516326
quote:
Ze heeft het zo druk met inpakken. Dus neemt ze even de tijd om die eeuwige blackfox laarzen te laten zien.
pi_219516390
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2025 09:26 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Op de telefoon die Judith regelmatig in haar knuisten heeft om al fietsende haar rennende kind met open jas en losse veters te filmen, staatvorm de tijd.
En anders heeft Milou vast nog wel een linkje naar dat handige horloge van haar
pi_219516406
Annemarie gaat zulke koude voeten krijgen vrees ik...
pi_219516407
Ik weet niet tot wanneer die poppetjes bij Debbie in actie zijn maar ik wacht nog op een energiek poppetje met een B12 spuitje ernaast en een heel dun poppetje met een afval spuitje ernaast.

En die balletjes waar nu zo’n poppetje in zit, zijn dat niet van die balletjes die haar middelste eens inslikte en waardoor ze naar de SEH moesten? Bijzonder dat je die troep dan nog in huis hebt.
pi_219516434
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2025 11:29 schreef Clavis het volgende:
Leuk, weer eens een story vanaf de bank van Sanneke. Ik word gewoon depressie bij de gedachte dat je zo je dagen slijt. Gewoon een gezonde, jonge vrouw. Ga er lekker op uit met je kind!
Ik denk niet dat ze zichzelf als gezond ziet... dat is misschien deel van het probleem.
pi_219516438
quote:
Schoenen Laarzen op de tafel.
Gemekker over hoe het moet als zij er niet is.
Was was was was.

... hebben we al bingo?
pi_219516448
quote:
1s.gif Op woensdag 17 december 2025 09:38 schreef Weerikier het volgende:
AM moet toch nog even Tim en Boos erbij halen. Hij was niet bij de denktank " alleen mensen met verstand van kinderen en vloggen " Wat is ze toch een zielig vrouwtje.
En heeft ze serieus een stervende 28jarige lastig lopen vallen met of ze wel of niet met haar volwassen zoon 2 dagen naar Noorwegen moest gaan? Ik ken weinig mensen sneuer dan Annemarie Geerts, Nogmaals gewoon zielig dit.
Te triest dat ze Tim er weer bij haalt 🫣

Echt, kan zij nu nooit eens naar haar eigen bijdrage kijken?
pi_219516459
quote:
1s.gif Op woensdag 17 december 2025 12:05 schreef JaNeeDan het volgende:
Ik weet niet tot wanneer die poppetjes bij Debbie in actie zijn maar ik wacht nog op een energiek poppetje met een B12 spuitje ernaast en een heel dun poppetje met een afval spuitje ernaast.

En die balletjes waar nu zo’n poppetje in zit, zijn dat niet van die balletjes die haar middelste eens inslikte en waardoor ze naar de SEH moesten? Bijzonder dat je die troep dan nog in huis hebt.
Ja... maar denk dat ze dat verhaal toen voor aandacht van iemand geleend had en het daarom niet is blijven hangen (er was toen ook iemand anders die "toevallig " hetzelfde had meegemaakt)
Maar dit is ook weer een herhaal actie van de elven... ze is niet meer echt creatief met die poppen he? Ze heeft Pinterest uitgespeeld?
pi_219516501
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2025 12:13 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Te triest dat ze Tim er weer bij haalt 🫣

Echt, kan zij nu nooit eens naar haar eigen bijdrage kijken?
Dat vergt zelfreflectie en daar heb ik haar nog nooit op kunnen betrappen.
pi_219516526
quote:
Een greep uit de comments? Kan via Mollygram geen comments lezen 🫣
pi_219516556
Wat een stress voor een tripje van 3 dagen.

En het lijkt qua inpakken wel of ze gaat overwinteren op Antarctica.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')