Zeker, dat gun je niemand.quote:Op woensdag 17 december 2025 10:32 schreef Miepje77 het volgende:
Het zou toch wel vreselijk zijn als de dochter van DBM taaislijmziekte heeft..
Zeker is dat vreselijk, hoop dat het niet zo is.quote:Op woensdag 17 december 2025 10:32 schreef Miepje77 het volgende:
Het zou toch wel vreselijk zijn als de dochter van DBM taaislijmziekte heeft..
AM doet net of ze allemaal diepgaande inhoudelijke discussies heeft zitten voeren met experts die daarna ineens allemaal overtuigd waren van de mooie kanten van het vloggen/24uur per dag filmen.quote:Op woensdag 17 december 2025 09:38 schreef Weerikier het volgende:
AM moet toch nog even Tim en Boos erbij halen. Hij was niet bij de denktank " alleen mensen met verstand van kinderen en vloggen " Wat is ze toch een zielig vrouwtje.
En heeft ze serieus een stervende 28jarige lastig lopen vallen met of ze wel of niet met haar volwassen zoon 2 dagen naar Noorwegen moest gaan? Ik ken weinig mensen sneuer dan Annemarie Geerts, Nogmaals gewoon zielig dit.
Autonoom op je plaat gaan? Geen idee haha ik weet niet of ze er wel eens wat over gedeeld heeft waarom zijn veters altijd los zitten.quote:Op woensdag 17 december 2025 10:49 schreef slowie het volgende:
Wat is het veter verhaal van Judith's zoon? Wilt hij het niet doen of wilt zij 't niet voor 'm doen?
Dat heeft niemand haar verteld!quote:Op woensdag 17 december 2025 10:18 schreef Harper het volgende:
[..]
Zou ze niet weten dat je daar ook gewoon zelf kaartjes voor kan kopen?
Zonder de privacy van je kinderen te grabbel te gooien?
Dat laatste is wel opvallend he? Alleen maar zielige foto's. 🥲quote:Op woensdag 17 december 2025 11:13 schreef Henrike het volgende:
Oei ik kijk anoniem bij Debbie, er staan minder leuke commentaren onder haar post, iets met karma dat ze nu zelf " gepest" wordt. Iemand beweerd dat Debbie zich hier zelf ook schuldig aan heeft gemaakt.
Maar Debbie ontkent natuurlijk.
Moest wel lachen om haar zielige foto's, ik zie geen enkele foto van een vrolijke Debbie die naar zeeman rent, een dagje me time neemt, nagels laat doen of gezellig een dagje weg is met een vriendin.
Ze heeft alweer geswiffert...quote:Op woensdag 17 december 2025 11:13 schreef Henrike het volgende:
Oei ik kijk anoniem bij Debbie, er staan minder leuke commentaren onder haar post, iets met karma dat ze nu zelf " gepest" wordt. Iemand beweerd dat Debbie zich hier zelf ook schuldig aan heeft gemaakt.
Moest wel lachen om haar zielige foto's, ik zie geen enkele foto van een vrolijke Debbie die naar zeeman rent, een dagje me time neemt, nagels laat doen of gezellig een dagje weg is met een vriendin.
Volgens mij hebben ze niet zo heel veel geluk met het weer. Boven nul en regen.quote:Op woensdag 17 december 2025 11:40 schreef poohenzo het volgende:
We krijgen nu 50 stories van AM die een rugzak inpakt …
Ze heeft het zo druk met inpakken. Dus neemt ze even de tijd om die eeuwige blackfox laarzen te laten zien.quote:Op woensdag 17 december 2025 11:40 schreef poohenzo het volgende:
En anders heeft Milou vast nog wel een linkje naar dat handige horloge van haarquote:Op woensdag 17 december 2025 09:26 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Op de telefoon die Judith regelmatig in haar knuisten heeft om al fietsende haar rennende kind met open jas en losse veters te filmen, staatvorm de tijd.
Ik denk niet dat ze zichzelf als gezond ziet... dat is misschien deel van het probleem.quote:Op woensdag 17 december 2025 11:29 schreef Clavis het volgende:
Leuk, weer eens een story vanaf de bank van Sanneke. Ik word gewoon depressie bij de gedachte dat je zo je dagen slijt. Gewoon een gezonde, jonge vrouw. Ga er lekker op uit met je kind!
Schoenen Laarzen op de tafel.quote:Op woensdag 17 december 2025 11:40 schreef poohenzo het volgende:
Te triest dat ze Tim er weer bij haalt 🫣quote:Op woensdag 17 december 2025 09:38 schreef Weerikier het volgende:
AM moet toch nog even Tim en Boos erbij halen. Hij was niet bij de denktank " alleen mensen met verstand van kinderen en vloggen " Wat is ze toch een zielig vrouwtje.
En heeft ze serieus een stervende 28jarige lastig lopen vallen met of ze wel of niet met haar volwassen zoon 2 dagen naar Noorwegen moest gaan? Ik ken weinig mensen sneuer dan Annemarie Geerts, Nogmaals gewoon zielig dit.
Ja... maar denk dat ze dat verhaal toen voor aandacht van iemand geleend had en het daarom niet is blijven hangen (er was toen ook iemand anders die "toevallig " hetzelfde had meegemaakt)quote:Op woensdag 17 december 2025 12:05 schreef JaNeeDan het volgende:
Ik weet niet tot wanneer die poppetjes bij Debbie in actie zijn maar ik wacht nog op een energiek poppetje met een B12 spuitje ernaast en een heel dun poppetje met een afval spuitje ernaast.
En die balletjes waar nu zo’n poppetje in zit, zijn dat niet van die balletjes die haar middelste eens inslikte en waardoor ze naar de SEH moesten? Bijzonder dat je die troep dan nog in huis hebt.
Dat vergt zelfreflectie en daar heb ik haar nog nooit op kunnen betrappen.quote:Op woensdag 17 december 2025 12:13 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Te triest dat ze Tim er weer bij haalt 🫣
Echt, kan zij nu nooit eens naar haar eigen bijdrage kijken?
Een greep uit de comments? Kan via Mollygram geen comments lezen 🫣quote:Op woensdag 17 december 2025 11:13 schreef Henrike het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |