abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator vrijdag 19 december 2025 @ 11:57:07 #76
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_219533848
hij had een dubbeltopic, daar zit een slotje op
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter vrijdag 19 december 2025 @ 11:57:41 #77
485843 crew  Jippie
pi_219533852
Oh sp3c, ik heb net het oeverloze gekibbel en beledigingen hier geveegd :@
  vrijdag 19 december 2025 @ 11:58:24 #78
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_219533860
ik vond het geen dubbeltopic eigenlijk, nu.nl ook niet
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
  Moderator vrijdag 19 december 2025 @ 11:58:25 #79
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_219533861
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2025 11:56 schreef recursief het volgende:

[..]
Dus ik moet me dit al twee jaar laten welgevallen. @:Straatcommando. mag me dan wel op #ANONIEM zetten. Wegpesten loont.
Tabee
nee we zijn er al 2 jaar mee bezig, ik ben er nu ook al de hele ochtend mee bezig en als jij dan terwijl de storm net is gaan liggen denkt ... ik ga gewoon nog een keer! dan wordt ik wel pissig ja

er zijn posts weg gehaald, er zijn mensen op aangesproken, er zijn notes gezet

maar kan ik echt niet voor je doen hier
  Moderator vrijdag 19 december 2025 @ 11:58:38 #80
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_219533863
quote:
2s.gif Op vrijdag 19 december 2025 11:57 schreef Jippie het volgende:
Oh sp3c, ik heb net het oeverloze gekibbel en beledigingen hier geveegd :@
lucky
  Moderator vrijdag 19 december 2025 @ 11:59:09 #81
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_219533868
quote:
16s.gif Op vrijdag 19 december 2025 11:58 schreef FlippingCoin het volgende:
ik vond het geen dubbeltopic eigenlijk, nu.nl ook niet
had je de bron erbij gezet had ik misschien langer gekeken dan mijn neus lang is

maar het onderwerp kan gewoon in dat andere topic worden besproken
  vrijdag 19 december 2025 @ 11:59:49 #82
459912 FlippingCoin
pi_219533871
quote:
88s.gif Op vrijdag 19 december 2025 11:59 schreef sp3c het volgende:

[..]
had je de bron erbij gezet had ik misschien langer gekeken dan mijn neus lang is

maar het onderwerp kan gewoon in dat andere topic worden besproken
ja die kan ik na een slotje toch niet erin editen :{
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
  vrijdag 19 december 2025 @ 12:00:12 #83
459912 FlippingCoin
pi_219533874
was gewoon frontpage nu.nl nota bene
  Moderator vrijdag 19 december 2025 @ 12:00:21 #84
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_219533875
er zit een slotje op omdat je het voor het slotje niet gedaan hebt
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter vrijdag 19 december 2025 @ 12:01:08 #85
485843 crew  Jippie
pi_219533882
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2025 11:56 schreef recursief het volgende:

[..]
Dus ik moet me dit al twee jaar laten welgevallen. @:Straatcommando. mag me dan wel op #ANONIEM zetten. Wegpesten loont.
Tabee
Niet doen. Tegengas geven en ontvangen hoort bij een discussie, maar persoonlijk worden niet. Daar kun je dan ook gewoon een TR voor zetten. En het gebemoei in Feedback - NWS is al van voor mijn tijd, maar ook hier gaan persoonlijke aanvallen en gescheld weg.
pi_219533932
quote:
2s.gif Op vrijdag 19 december 2025 12:01 schreef Jippie het volgende:

[..]
Niet doen. Tegengas geven en ontvangen hoort bij een discussie, maar persoonlijk worden niet. Daar kun je dan ook gewoon een TR voor zetten. En het gebemoei in Feedback - NWS is al van voor mijn tijd, maar ook hier gaan persoonlijke aanvallen en gescheld weg.
Ik meen het serieus. Het patroon kan ik uittekenen. Ergens in een topic komt Etto met een enorme rant vol met onware persoonlijk zaken. Dat stel ik aan de kaak in FB. Vervolgens komt Red_85 als adjudant van Etto nog even roepen dat ik een jankerd ben en "naar FB ren" (zijn woorden) en krijg ik een hoop stront over me heen. Daarbij wordt er ook nog een leugenachtig frame over me opgezet. Dat gaat echt al jaren zo. Ik kan de keren dat dit zo gegaan is niet meer tellen. En ze komen er mee weg. Post wordt ge-edit, soms een vakantie van een dag of drie en daarna gaat het weer op de oude leest verder. Ik heb hier geen trek meer in. Zet me asjeblieft op #ANONIEM, want ik wil ook niet dat deze figuren er na mijn vertrek met mijn PoHi vandoor gaan.

Heb ik nog lol in Fok!? Nee op deze manier niet. Al langer niet meer. Ik heb het geprobeerd, zelfs een pauze van een paar maanden genomen, maar mijn conclusie is dat het niet meer gaat veranderen. Ik zie het alleen maar erger worden.
graag verwijderen
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter vrijdag 19 december 2025 @ 12:09:14 #87
485843 crew  Jippie
pi_219533940
quote:
16s.gif Op vrijdag 19 december 2025 12:00 schreef FlippingCoin het volgende:
was gewoon frontpage nu.nl nota bene
Nieuwe poging dan, rekening houdend met de opmerkingen van sp3c?
  Moderator vrijdag 19 december 2025 @ 12:11:05 #88
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_219533947
Er is nog steeds geen bron gegeven
  vrijdag 19 december 2025 @ 12:17:06 #89
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_219533981
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2025 12:08 schreef recursief het volgende:

[..]
Ik meen het serieus. Het patroon kan ik uittekenen. Ergens in een topic komt Etto met een enorme rant vol met onware persoonlijk zaken. Dat stel ik aan de kaak in FB. Vervolgens komt Red_85 als adjudant van Etto nog even roepen dat ik een jankerd ben en "naar FB ren" (zijn woorden) en krijg ik een hoop stront over me heen. Daarbij wordt er ook nog een leugenachtig frame over me opgezet. Dat gaat echt al jaren zo. Ik kan de keren dat dit zo gegaan is niet meer tellen. En ze komen er mee weg. Post wordt ge-edit, soms een vakantie van een dag of drie en daarna gaat het weer op de oude leest verder. Ik heb hier geen trek meer in. Zet me asjeblieft op #ANONIEM, want ik wil ook niet dat deze figuren er na mijn vertrek met mijn PoHi vandoor gaan.

Heb ik nog lol in Fok!? Nee op deze manier niet. Al langer niet meer. Ik heb het geprobeerd, zelfs een pauze van een paar maanden genomen, maar mijn conclusie is dat het niet meer gaat veranderen. Ik zie het alleen maar erger worden.
Jammer man. Je bijdragen worden wel degelijk gewaardeerd.

Laat jr niet zo gekmaken door de roeptoeters joh.
Huilen dan.
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter vrijdag 19 december 2025 @ 12:20:16 #90
485843 crew  Jippie
pi_219534009
quote:

[..]
Ik meen het serieus. Het patroon kan ik uittekenen. Ergens in een topic komt Etto met een enorme rant vol met onware persoonlijk zaken. Dat stel ik aan de kaak in FB. Vervolgens komt Red_85 als adjudant van Etto nog even roepen dat ik een jankerd ben en "naar FB ren" (zijn woorden) en krijg ik een hoop stront over me heen. Daarbij wordt er ook nog een leugenachtig frame over me opgezet. Dat gaat echt al jaren zo. En ze komen er mee weg. Post wordt ge-edit, soms een vakantie van een dag of drie en daarna gaat het weer op de oude leest verder. Ik heb hier geen trek meer in. Zet me asjeblieft op #ANONIEM, want ik wil ook niet dat deze figuren er na mijn vertrek met mijn PoHi vandoor gaan.

Persoonlijke aanvallen worden aangepakt en zonodig onder de aandacht gebracht bij FA / A , meer kunnen wij als mod niet doen.

Ik vind het rot dat je het je zo persoonlijk aantrekt. Uiteindelijk zijn we allemaal vreemden voor elkaar (tenzij users onderling contact zoeken met elkaar).

Negeer users waar je je aan ergert en geef geen stok om mee te slaan.
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter vrijdag 19 december 2025 @ 12:26:56 #91
485843 crew  Jippie
pi_219534065
quote:

[..]

@Red_85 en @EttovanBelgie is het jullie bedoeling om @recursief weg te treiteren?

Kunnen jullie je als volwassenen gedragen en niet als een stel geiten op de haverkist springen zodra recursief zich in een discussie mengt?
Andersom had ik deze opmerking ook gemaakt.

Iedereen moet hier gewoon op een fatsoenlijke manier mee kunnen doen aan de discussies in NWS.
pi_219534106
quote:
2s.gif Op vrijdag 19 december 2025 12:20 schreef Jippie het volgende:

[..]
Ik vind het rot dat je het je zo persoonlijk aantrekt.
Ik slaap er geen minuut minder om, maar het maakt wel dat ik geen plezier meer beleef aan Fok! Ik heb het heel lang aangekeken, en ik zie dit gedrag niet minder worden, eerder erger. Ik heb hele leuke mensen leren kennen via Fok!, ook in real life. Maar als ik ergens geen lol meer aan beleef dan is het tijd om op te stappen. Mijn conclusie is helaas dat het gedrag van sommigen hier ondanks de policy niet verandert, eerder erger wordt. De keren dat Red_85 heeft gemeend te moeten roepen dat ik "naar FB ren om te janken bij de crew", als ik mot met Etto had zijn echt niet meer te tellen. En het verbetert niet. Dan trek ik mijn conclusies en wens ik se rest veel sterkte met deze onvolwassen treiteraars. De maat is aan mijn kant vol.
graag verwijderen
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter vrijdag 19 december 2025 @ 13:01:24 #93
485843 crew  Jippie
pi_219534258
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2025 12:33 schreef recursief het volgende:

[..]
Ik slaap er geen minuut minder om, maar het maakt wel dat ik geen plezier meer beleef aan Fok! Ik heb het heel lang aangekeken, en ik zie dit gedrag niet minder worden, eerder erger. Ik heb hele leuke mensen leren kennen via Fok!, ook in real life. Maar als ik ergens geen lol meer aan beleef dan is het tijd om op te stappen. Mijn conclusie is helaas dat het gedrag van sommigen hier ondanks de policy niet verandert, eerder erger wordt. De keren dat Red_85 heeft gemeend te moeten roepen dat ik "naar FB ren om te janken bij de crew", als ik mot met Etto had zijn echt niet meer te tellen. En het verbetert niet. Dan trek ik mijn conclusies en wens ik se rest veel sterkte met deze onvolwassen treiteraars. De maat is aan mijn kant vol.
Geef het nog even de tijd.
pi_219534857
quote:
2s.gif Op vrijdag 19 december 2025 12:26 schreef Jippie het volgende:

[..]
@:Red_85 en @:EttovanBelgie is het jullie bedoeling om @:Recursief weg te treiteren?

Kunnen jullie je als volwassenen gedragen en niet als een stel geiten op de haverkist springen zodra recursief zich in een discussie mengt?
Andersom had ik deze opmerking ook gemaakt.

Iedereen moet hier gewoon op een fatsoenlijke manier mee kunnen doen aan de discussies in NWS.
Van mij hoeft hij niet weg hoor. Waar ik me wel aan kan irriteren is zijn gedrag. En daar heb ik menig opmerking over geplaatst, via directe feedback aan hem maar ook via TR's aan jullie.

Recursief is zelf ook niet wars van uitdelen. Vaak genoeg indirect en direct gezuig en hij houdt ook van uitdelen. Zo ook bijvoorbeeld hier door mij weg te zetten als 'adjudant van Etto' in z'n post van 12:08. Maar daar tegenover staat dat hij incasseren erg moeilijk vindt. Van wie dan ook. Genoeg in zijn pohi te vinden hierover. Dan weet hij opeens niet hoe snel hij hier naar FB moet rennen om te zeggen dat de sfeer weer verpest wordt en dat ze hem pesten enzo. Echt super volwassen inderaad.

Dat is niet 1x gebeurd, Jippie, dat gebeurd continu. Dat is de MO van Recursief. Uitdagen, uitdagen, en zodra hij moet incasseren, is het gedaan. Vandaag ook voorbeelden met Mutsaers__78 en HowardRoark en in de afgelopen weken met een handvol andere users. Altijd hetzelfde liedje. Op een gegeven moment krijg je daar de opmerkingen wel over ja.

Nogmaals: hij hoeft van mij totaal niet weg. Zoals IsdatZo vermeld, heeft hij ook best goede posts die ik ook waardeer. Voor de rest vraag ik me wel af of hij niet een dikkere huid kan kweken of een paar kan laten groeien. Want deze mensen waren op het schoolplein al niet geliefd en ook in het latere leven niet.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  Forum Admin vrijdag 19 december 2025 @ 14:22:09 #95
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_219534882
Lijkt wel alsof sommige users met de zweetparels op het voorhoofd de toetsen van hun toetsenbord kapot rammen. Zo komt dat ook over op anderen..

@Red_85 ik zeg dit nog een keer, ophouden met mensen aan te vallen die naar feedback komen. Dat is hun goed recht en daar is het topic ook voor. Feitelijk zeg je namelijk dat je bang bent dat de moderatie de oren laat hangen naar wat jij "gejank" noemt. Dat is voor ons en de user in kwestie best wel denigrerend. En het is schreeuwerig.

@EttovanBelgie idem. Dat je overhoop ligt met users is een ding, maar daar hoeft niet het gehele forum -elke keer- van mee te genieten.

Dat ik als volwassen man tegen anderen volwassenen op een forum moet zeggen dat ze op hun taalgebruik moeten letten vind ik al sneu zat. Het lijkt hier soms de kantine van FC Hosenscheisser na de derde helft. Kansloos.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  Moderator vrijdag 19 december 2025 @ 14:22:26 #96
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_219534889
dat is de boel omdraaien

dit was gewoon een normale post, daar krijgt hij dan hele rare boze reacties op

daarmee gaat hij op een normale manier mee naar feedback waar dan vervolgens de hel uitbreekt zonder reden
  Moderator vrijdag 19 december 2025 @ 14:23:17 #97
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_219534900
adres van FC Hosenscheisser?

ik plan een tripje naar Duitsland en het klinkt als goede cultuur
  Forum Admin vrijdag 19 december 2025 @ 14:23:36 #98
pi_219534904
En daar kan ik aan toe voegen : dat passief agressieve gedrag naar ons en elkaar toe is ook over. Want het is voor het forum geen vijf maar 1 voor twaalf en ik heb voor mijn gevoel nog een kans om het tij te keren, daar ben ik achter mee bezig maar daar heb ik jullie ook voor nodig.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  Forum Admin vrijdag 19 december 2025 @ 14:24:03 #99
pi_219534912
quote:
88s.gif Op vrijdag 19 december 2025 14:22 schreef sp3c het volgende:
dat is de boel omdraaien

dit was gewoon een normale post, daar krijgt hij dan hele rare boze reacties op

daarmee gaat hij op een normale manier mee naar feedback waar dan vervolgens de hel uitbreekt zonder reden
Ja voor nu misschien maar het is de rode draad van het gehele gezeik
  Forum Admin vrijdag 19 december 2025 @ 14:24:40 #100
pi_219534915
quote:
88s.gif Op vrijdag 19 december 2025 14:23 schreef sp3c het volgende:
adres van FC Hosenscheisser?

ik plan een tripje naar Duitsland en het klinkt als goede cultuur
Nieder-Ramstädter Straße 170, 64285 Darmstadt, Germany
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')