nee we zijn er al 2 jaar mee bezig, ik ben er nu ook al de hele ochtend mee bezig en als jij dan terwijl de storm net is gaan liggen denkt ... ik ga gewoon nog een keer! dan wordt ik wel pissig jaquote:Op vrijdag 19 december 2025 11:56 schreef recursief het volgende:
[..]
Dus ik moet me dit al twee jaar laten welgevallen. @:Straatcommando. mag me dan wel op #ANONIEM zetten. Wegpesten loont.
Tabee
luckyquote:Op vrijdag 19 december 2025 11:57 schreef Jippie het volgende:
Oh sp3c, ik heb net het oeverloze gekibbel en beledigingen hier geveegd
had je de bron erbij gezet had ik misschien langer gekeken dan mijn neus lang isquote:Op vrijdag 19 december 2025 11:58 schreef FlippingCoin het volgende:
ik vond het geen dubbeltopic eigenlijk, nu.nl ook niet
ja die kan ik na een slotje toch niet erin editenquote:Op vrijdag 19 december 2025 11:59 schreef sp3c het volgende:
[..]
had je de bron erbij gezet had ik misschien langer gekeken dan mijn neus lang is
maar het onderwerp kan gewoon in dat andere topic worden besproken
Niet doen. Tegengas geven en ontvangen hoort bij een discussie, maar persoonlijk worden niet. Daar kun je dan ook gewoon een TR voor zetten. En het gebemoei in Feedback - NWS is al van voor mijn tijd, maar ook hier gaan persoonlijke aanvallen en gescheld weg.quote:Op vrijdag 19 december 2025 11:56 schreef recursief het volgende:
[..]
Dus ik moet me dit al twee jaar laten welgevallen. @:Straatcommando. mag me dan wel op #ANONIEM zetten. Wegpesten loont.
Tabee
Ik meen het serieus. Het patroon kan ik uittekenen. Ergens in een topic komt Etto met een enorme rant vol met onware persoonlijk zaken. Dat stel ik aan de kaak in FB. Vervolgens komt Red_85 als adjudant van Etto nog even roepen dat ik een jankerd ben en "naar FB ren" (zijn woorden) en krijg ik een hoop stront over me heen. Daarbij wordt er ook nog een leugenachtig frame over me opgezet. Dat gaat echt al jaren zo. Ik kan de keren dat dit zo gegaan is niet meer tellen. En ze komen er mee weg. Post wordt ge-edit, soms een vakantie van een dag of drie en daarna gaat het weer op de oude leest verder. Ik heb hier geen trek meer in. Zet me asjeblieft op #ANONIEM, want ik wil ook niet dat deze figuren er na mijn vertrek met mijn PoHi vandoor gaan.quote:Op vrijdag 19 december 2025 12:01 schreef Jippie het volgende:
[..]
Niet doen. Tegengas geven en ontvangen hoort bij een discussie, maar persoonlijk worden niet. Daar kun je dan ook gewoon een TR voor zetten. En het gebemoei in Feedback - NWS is al van voor mijn tijd, maar ook hier gaan persoonlijke aanvallen en gescheld weg.
Nieuwe poging dan, rekening houdend met de opmerkingen van sp3c?quote:Op vrijdag 19 december 2025 12:00 schreef FlippingCoin het volgende:
was gewoon frontpage nu.nl nota bene
Jammer man. Je bijdragen worden wel degelijk gewaardeerd.quote:Op vrijdag 19 december 2025 12:08 schreef recursief het volgende:
[..]
Ik meen het serieus. Het patroon kan ik uittekenen. Ergens in een topic komt Etto met een enorme rant vol met onware persoonlijk zaken. Dat stel ik aan de kaak in FB. Vervolgens komt Red_85 als adjudant van Etto nog even roepen dat ik een jankerd ben en "naar FB ren" (zijn woorden) en krijg ik een hoop stront over me heen. Daarbij wordt er ook nog een leugenachtig frame over me opgezet. Dat gaat echt al jaren zo. Ik kan de keren dat dit zo gegaan is niet meer tellen. En ze komen er mee weg. Post wordt ge-edit, soms een vakantie van een dag of drie en daarna gaat het weer op de oude leest verder. Ik heb hier geen trek meer in. Zet me asjeblieft op #ANONIEM, want ik wil ook niet dat deze figuren er na mijn vertrek met mijn PoHi vandoor gaan.
Heb ik nog lol in Fok!? Nee op deze manier niet. Al langer niet meer. Ik heb het geprobeerd, zelfs een pauze van een paar maanden genomen, maar mijn conclusie is dat het niet meer gaat veranderen. Ik zie het alleen maar erger worden.
Persoonlijke aanvallen worden aangepakt en zonodig onder de aandacht gebracht bij FA / A , meer kunnen wij als mod niet doen.quote:Op vrijdag 19 december 2025 12:08 schreef recursief het volgende:
[..]
Ik meen het serieus. Het patroon kan ik uittekenen. Ergens in een topic komt Etto met een enorme rant vol met onware persoonlijk zaken. Dat stel ik aan de kaak in FB. Vervolgens komt Red_85 als adjudant van Etto nog even roepen dat ik een jankerd ben en "naar FB ren" (zijn woorden) en krijg ik een hoop stront over me heen. Daarbij wordt er ook nog een leugenachtig frame over me opgezet. Dat gaat echt al jaren zo. En ze komen er mee weg. Post wordt ge-edit, soms een vakantie van een dag of drie en daarna gaat het weer op de oude leest verder. Ik heb hier geen trek meer in. Zet me asjeblieft op #ANONIEM, want ik wil ook niet dat deze figuren er na mijn vertrek met mijn PoHi vandoor gaan.
Heb ik nog lol in Fok!? Nee op deze manier niet. Al langer niet meer. Ik heb het geprobeerd, zelfs een pauze van een paar maanden genomen, maar mijn conclusie is dat het niet meer gaat veranderen. Ik zie het alleen maar erger worden.
@Red_85 en @EttovanBelgie is het jullie bedoeling om @recursief weg te treiteren?quote:Op vrijdag 19 december 2025 12:08 schreef recursief het volgende:
[..]
Ik meen het serieus. Het patroon kan ik uittekenen. Ergens in een topic komt Etto met een enorme rant vol met onware persoonlijk zaken. Dat stel ik aan de kaak in FB. Vervolgens komt Red_85 als adjudant van Etto nog even roepen dat ik een jankerd ben en "naar FB ren" (zijn woorden) en krijg ik een hoop stront over me heen. Daarbij wordt er ook nog een leugenachtig frame over me opgezet. Dat gaat echt al jaren zo. Ik kan de keren dat dit zo gegaan is niet meer tellen. En ze komen er mee weg. Post wordt ge-edit, soms een vakantie van een dag of drie en daarna gaat het weer op de oude leest verder. Ik heb hier geen trek meer in. Zet me asjeblieft op #ANONIEM, want ik wil ook niet dat deze figuren er na mijn vertrek met mijn PoHi vandoor gaan.
Ik slaap er geen minuut minder om, maar het maakt wel dat ik geen plezier meer beleef aan Fok! Ik heb het heel lang aangekeken, en ik zie dit gedrag niet minder worden, eerder erger. Ik heb hele leuke mensen leren kennen via Fok!, ook in real life. Maar als ik ergens geen lol meer aan beleef dan is het tijd om op te stappen. Mijn conclusie is helaas dat het gedrag van sommigen hier ondanks de policy niet verandert, eerder erger wordt. De keren dat Red_85 heeft gemeend te moeten roepen dat ik "naar FB ren om te janken bij de crew", als ik mot met Etto had zijn echt niet meer te tellen. En het verbetert niet. Dan trek ik mijn conclusies en wens ik se rest veel sterkte met deze onvolwassen treiteraars. De maat is aan mijn kant vol.quote:Op vrijdag 19 december 2025 12:20 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ik vind het rot dat je het je zo persoonlijk aantrekt.
Geef het nog even de tijd.quote:Op vrijdag 19 december 2025 12:33 schreef recursief het volgende:
[..]
Ik slaap er geen minuut minder om, maar het maakt wel dat ik geen plezier meer beleef aan Fok! Ik heb het heel lang aangekeken, en ik zie dit gedrag niet minder worden, eerder erger. Ik heb hele leuke mensen leren kennen via Fok!, ook in real life. Maar als ik ergens geen lol meer aan beleef dan is het tijd om op te stappen. Mijn conclusie is helaas dat het gedrag van sommigen hier ondanks de policy niet verandert, eerder erger wordt. De keren dat Red_85 heeft gemeend te moeten roepen dat ik "naar FB ren om te janken bij de crew", als ik mot met Etto had zijn echt niet meer te tellen. En het verbetert niet. Dan trek ik mijn conclusies en wens ik se rest veel sterkte met deze onvolwassen treiteraars. De maat is aan mijn kant vol.
Van mij hoeft hij niet weg hoor. Waar ik me wel aan kan irriteren is zijn gedrag. En daar heb ik menig opmerking over geplaatst, via directe feedback aan hem maar ook via TR's aan jullie.quote:Op vrijdag 19 december 2025 12:26 schreef Jippie het volgende:
[..]
@:Red_85 en @:EttovanBelgie is het jullie bedoeling om @:Recursief weg te treiteren?
Kunnen jullie je als volwassenen gedragen en niet als een stel geiten op de haverkist springen zodra recursief zich in een discussie mengt?
Andersom had ik deze opmerking ook gemaakt.
Iedereen moet hier gewoon op een fatsoenlijke manier mee kunnen doen aan de discussies in NWS.
Ja voor nu misschien maar het is de rode draad van het gehele gezeikquote:Op vrijdag 19 december 2025 14:22 schreef sp3c het volgende:
dat is de boel omdraaien
dit was gewoon een normale post, daar krijgt hij dan hele rare boze reacties op
daarmee gaat hij op een normale manier mee naar feedback waar dan vervolgens de hel uitbreekt zonder reden
Nieder-Ramstädter Straße 170, 64285 Darmstadt, Germanyquote:Op vrijdag 19 december 2025 14:23 schreef sp3c het volgende:
adres van FC Hosenscheisser?
ik plan een tripje naar Duitsland en het klinkt als goede cultuur
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |