Succes met het eten er van. Ik begin er niet meer aan.quote:Op maandag 15 december 2025 21:04 schreef pullup het volgende:
[..]
Eerste netje met die ellende voor mij dit jaar
Zuur? Want dat heb ik dan ook met mandarijnen, nee zijn zoet hoor en zonder pit hoor ik dan, mooi niet, zure zooi en pitten erin. Ik trap er niet meer in.quote:Op maandag 15 december 2025 21:06 schreef marcb1974 het volgende:
Degene die ik nu eet heeft geen pitjes
Gewoon wel doenquote:Op maandag 15 december 2025 21:06 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Succes met het eten er van. Ik begin er niet meer aan.
Nee, is redelijk te doenquote:Op maandag 15 december 2025 21:07 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Zuur? Want dat heb ik dan ook met mandarijnen, nee zijn zoet hoor en zonder pit hoor ik dan, mooi niet, zure zooi en pitten erin. Ik trap er niet meer in.
Heb je hem ook weer.quote:Op maandag 15 december 2025 21:07 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Hoi.quote:Op maandag 15 december 2025 21:07 schreef ChocoFan het volgende:
[..]Genoeg ander fruit wat ik wel wil eten.
WIl eten? Maar eet je het ook?quote:Op maandag 15 december 2025 21:07 schreef ChocoFan het volgende:
[..]Genoeg ander fruit wat ik wel wil eten.
Haha ja dat is ook altijd een optiequote:Op maandag 15 december 2025 21:07 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Zuur? Want dat heb ik dan ook met mandarijnen, nee zijn zoet hoor en zonder pit hoor ik dan, mooi niet, zure zooi en pitten erin. Ik trap er niet meer in.
Gewoon dooreten hoorquote:Op maandag 15 december 2025 21:08 schreef marcb1974 het volgende:
Ik heb hier fruit over, t is dat jullie te ver zitten anders had je het kunnen krijgen
Ik had vrijdag netjes mijn fruit gekocht.quote:
< Zwaait vanaf een afstandjequote:
Zelf opeten dan. Maak fruitsalade of bowl.quote:Op maandag 15 december 2025 21:08 schreef marcb1974 het volgende:
Ik heb hier fruit over, t is dat jullie te ver zitten anders had je het kunnen krijgen
Gatver, ja dat dus, dus geen mandarijnen meer voor mij.quote:Op maandag 15 december 2025 21:08 schreef pullup het volgende:
[..]
Haha ja dat is ook altijd een optie
Of van die hele droge waarbij je op iets taais en zompigs zonder smaak of sap loopt te knagen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |