Ik houd het nog wel af en toe bij, wat minder dan eerder omdat ze ook allemaal wel minder posten tegenwoordig en het wat minder interessant is in hun levensquote:Op maandag 15 december 2025 20:50 schreef mario390 het volgende:
de utopia topic heb ik lang niet gekijkt
nee die niet net volgens mijquote:
de is toch zo dunn altijdquote:Op maandag 15 december 2025 20:52 schreef pullup het volgende:
[..]
nee die niet net volgens mij
Fay is aan de beurt binnenkort
Hoogzwanger dus nu even nietquote:
Frannyquote:Op maandag 15 december 2025 20:54 schreef FreshFruit het volgende:
Die kutvent was toch de broer van ?
Leuke gozer.quote:
smerige slet frannyquote:Op maandag 15 december 2025 20:54 schreef FreshFruit het volgende:
Die kutvent was toch de broer van ?
Terechte klacht.quote:Op maandag 15 december 2025 20:56 schreef pullup het volgende:
Pitjes in mandarijnen zijn echt godsamme irritant![]()
![]()
![]()
Zo groot zijn die partjes niet,ook niet zonder pitjes
Ik volg haar niet zo goedquote:Op maandag 15 december 2025 20:57 schreef mario390 het volgende:
[..]
wat doet de de in tirol achter de bartheke was??
Nee twee, een jongen en een meisje Maar check dat RLS topic maar dan zie je het vanzelfquote:Op maandag 15 december 2025 20:58 schreef mario390 het volgende:
en romi heeft zeker al 4 of niet?
met haar schooshondje kamel
Nou nou nou. Beetje dimmen. Was jij maar zo ver.quote:Op maandag 15 december 2025 20:58 schreef mario390 het volgende:
en romi heeft zeker al 4 of niet?
met haar schooshondje kamel
Sanne leeft niet meer.quote:
Daarom eet ik geen mandarijnen, gegarandeerd dat ze erin zitten als ik die eet.quote:Op maandag 15 december 2025 20:56 schreef pullup het volgende:
Pitjes in mandarijnen zijn echt godsamme irritant![]()
![]()
![]()
Zo groot zijn die partjes niet,ook niet zonder pitjes
Eerste netje met die ellende voor mij dit jaarquote:Op maandag 15 december 2025 21:03 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Daarom eet ik geen mandarijnen, gegarandeerd dat ze erin zitten als ik die eet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |