Welke?quote:Op maandag 15 december 2025 20:39 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Ik zat hier al ff. Maar onder een andere account.
chantal is jonger dann ik, de ander girls ookquote:Op maandag 15 december 2025 20:39 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat regelt ie wel voor je, er zullen er een paar wat ouder uitzien dan je ze kent
Hij heeft zoveel account dat als je random eentje roept je waarschijnlijk wel een mooie kloon van hem te pakken hebtquote:
Naomi is brunette tegenwoordigquote:
Aloaquote:Op maandag 15 december 2025 20:40 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Welke?
En ik ben er soms een tijdje niet en dan weer wel maar kom al heel lang hiero.
Overdrijven is ook een vak.quote:Op maandag 15 december 2025 20:42 schreef pullup het volgende:
[..]
Hij heeft zoveel account dat als je random eentje roept je waarschijnlijk wel een mooie kloon van hem te pakken hebt
Ah ja die naam ken ik wel maar nooit echt met jou gekletst.quote:
quote:Op maandag 15 december 2025 20:42 schreef pullup het volgende:
[..]
Hij heeft zoveel account dat als je random eentje roept je waarschijnlijk wel een mooie kloon van hem te pakken hebt
Kent Mario je topic wel ? Ik was ook even verbaasd over haar nieuwe look.quote:
Ja mario volgde het welquote:Op maandag 15 december 2025 20:45 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Kent Mario je topic wel ? Ik was ook even verbaasd over haar nieuwe look.
heb zij op insta en haar hondjequote:Op maandag 15 december 2025 20:45 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Kent Mario je topic wel ? Ik was ook even verbaasd over haar nieuwe look.
Vind het wel voldoende op haar eigen insta sitequote:Op maandag 15 december 2025 20:47 schreef mario390 het volgende:
[..]
heb zij op insta en haar hondje
heeft eigen seite
werkt zij bij radiozender? heb niet precies gekijktquote:Op maandag 15 december 2025 20:48 schreef pullup het volgende:
[..]
Vind het wel voldoende op haar eigen insta site
Altijd leuk om te zien hoe het nu met ze gaat.quote:
is manon nog met de kutvent samen?quote:Op maandag 15 december 2025 20:48 schreef pullup het volgende:
[..]
Vind het wel voldoende op haar eigen insta site
Ja volgens mij wel, ze heeft er in ieder geval ook lol inquote:Op maandag 15 december 2025 20:48 schreef mario390 het volgende:
[..]
werkt zij bij radiozender? heb niet precies gekijkt
quote:Op maandag 15 december 2025 20:50 schreef mario390 het volgende:
[..]
is manon nog met de kutvent samen?
Ik houd het nog wel af en toe bij, wat minder dan eerder omdat ze ook allemaal wel minder posten tegenwoordig en het wat minder interessant is in hun levensquote:Op maandag 15 december 2025 20:50 schreef mario390 het volgende:
de utopia topic heb ik lang niet gekijkt
nee die niet net volgens mijquote:
de is toch zo dunn altijdquote:Op maandag 15 december 2025 20:52 schreef pullup het volgende:
[..]
nee die niet net volgens mij
Fay is aan de beurt binnenkort
Hoogzwanger dus nu even nietquote:
Frannyquote:Op maandag 15 december 2025 20:54 schreef FreshFruit het volgende:
Die kutvent was toch de broer van ?
Leuke gozer.quote:
smerige slet frannyquote:Op maandag 15 december 2025 20:54 schreef FreshFruit het volgende:
Die kutvent was toch de broer van ?
Terechte klacht.quote:Op maandag 15 december 2025 20:56 schreef pullup het volgende:
Pitjes in mandarijnen zijn echt godsamme irritant![]()
![]()
![]()
Zo groot zijn die partjes niet,ook niet zonder pitjes
Ik volg haar niet zo goedquote:Op maandag 15 december 2025 20:57 schreef mario390 het volgende:
[..]
wat doet de de in tirol achter de bartheke was??
Nee twee, een jongen en een meisje Maar check dat RLS topic maar dan zie je het vanzelfquote:Op maandag 15 december 2025 20:58 schreef mario390 het volgende:
en romi heeft zeker al 4 of niet?
met haar schooshondje kamel
Nou nou nou. Beetje dimmen. Was jij maar zo ver.quote:Op maandag 15 december 2025 20:58 schreef mario390 het volgende:
en romi heeft zeker al 4 of niet?
met haar schooshondje kamel
Sanne leeft niet meer.quote:
Daarom eet ik geen mandarijnen, gegarandeerd dat ze erin zitten als ik die eet.quote:Op maandag 15 december 2025 20:56 schreef pullup het volgende:
Pitjes in mandarijnen zijn echt godsamme irritant![]()
![]()
![]()
Zo groot zijn die partjes niet,ook niet zonder pitjes
Eerste netje met die ellende voor mij dit jaarquote:Op maandag 15 december 2025 21:03 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Daarom eet ik geen mandarijnen, gegarandeerd dat ze erin zitten als ik die eet.
Succes met het eten er van. Ik begin er niet meer aan.quote:Op maandag 15 december 2025 21:04 schreef pullup het volgende:
[..]
Eerste netje met die ellende voor mij dit jaar
Zuur? Want dat heb ik dan ook met mandarijnen, nee zijn zoet hoor en zonder pit hoor ik dan, mooi niet, zure zooi en pitten erin. Ik trap er niet meer in.quote:Op maandag 15 december 2025 21:06 schreef marcb1974 het volgende:
Degene die ik nu eet heeft geen pitjes
Gewoon wel doenquote:Op maandag 15 december 2025 21:06 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Succes met het eten er van. Ik begin er niet meer aan.
Nee, is redelijk te doenquote:Op maandag 15 december 2025 21:07 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Zuur? Want dat heb ik dan ook met mandarijnen, nee zijn zoet hoor en zonder pit hoor ik dan, mooi niet, zure zooi en pitten erin. Ik trap er niet meer in.
Heb je hem ook weer.quote:Op maandag 15 december 2025 21:07 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Hoi.quote:Op maandag 15 december 2025 21:07 schreef ChocoFan het volgende:
[..]Genoeg ander fruit wat ik wel wil eten.
WIl eten? Maar eet je het ook?quote:Op maandag 15 december 2025 21:07 schreef ChocoFan het volgende:
[..]Genoeg ander fruit wat ik wel wil eten.
Haha ja dat is ook altijd een optiequote:Op maandag 15 december 2025 21:07 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Zuur? Want dat heb ik dan ook met mandarijnen, nee zijn zoet hoor en zonder pit hoor ik dan, mooi niet, zure zooi en pitten erin. Ik trap er niet meer in.
Gewoon dooreten hoorquote:Op maandag 15 december 2025 21:08 schreef marcb1974 het volgende:
Ik heb hier fruit over, t is dat jullie te ver zitten anders had je het kunnen krijgen
Ik had vrijdag netjes mijn fruit gekocht.quote:
Zelf opeten dan. Maak fruitsalade of bowl.quote:Op maandag 15 december 2025 21:08 schreef marcb1974 het volgende:
Ik heb hier fruit over, t is dat jullie te ver zitten anders had je het kunnen krijgen
Gatver, ja dat dus, dus geen mandarijnen meer voor mij.quote:Op maandag 15 december 2025 21:08 schreef pullup het volgende:
[..]
Haha ja dat is ook altijd een optie
Of van die hele droge waarbij je op iets taais en zompigs zonder smaak of sap loopt te knagen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |