Klopt, gewoon met ons drietjes, dus geen pressurequote:Op dinsdag 16 december 2025 20:30 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Dat je dat aankan![]()
Wel een grappig idee! Ga je een foto posten tzt van je nagerechttoren?
Wij hebben dat ook weleens gedaan met de schoonfamilie, allemaal één gang verzorgen, maar voor mij zit er dan meteen teveel druk op. De rest is ook allemaal supergoed met koken dus dan heb ik faalangst.
Edit: oh wacht, ons drieën is binnen het gezin neem ik aan, dan is het al minder spannend
Nee, ik ga het dit jaar heel simpel houden, ik ben een beetje oververmoeid en er komt nog genoeg drukte aan in de feestdagenperiode. Ik ga drie kleine torentjes maken van merengue. Zeg maar dit idee: https://www.ah.nl/product(...)avlova-toren-3-laagsquote:Op dinsdag 16 december 2025 20:20 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Wat ga je maken? Ik denk meteen aan een croquembouche.
Nee, natuurlijk nietquote:Op dinsdag 16 december 2025 20:36 schreef Strani het volgende:
[..]
Als ik in NL had gewoond had ik me aangemeld om je veiligheid te garanderen en je telefoon vast te houden voor de opname. Maar ja, de rest van dit topic doet dat natuurlijk niet
quote:
Wat leukquote:Op dinsdag 16 december 2025 20:37 schreef Arizona het volgende:
Nee, ik ga het dit jaar heel simpel houden, ik ben een beetje oververmoeid en er komt nog genoeg drukte aan in de feestdagenperiode. Ik ga drie kleine torentjes maken van merengue. Zeg maar dit idee: https://www.ah.nl/product(...)avlova-toren-3-laags
Zien we dan de bevalling?quote:Op dinsdag 16 december 2025 20:38 schreef Strani het volgende:
Ik ga nu op NPO kijken hoe Jezus nou eigenlijk precies geboren is. Dat is niet zo'n bekend verhaal dus leuk om daar iets meer over te leren.
Ik neem aan van wel. Anders weten we nóg niks.quote:Op dinsdag 16 december 2025 20:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zien we dan de bevalling?
Gelukkig dan maar voor de kijkers dat het een onbevlekte ontvangenis anders was het voor de jonge kijkertjes toch wel een schok geweest hoe een kindeke gemaakt werd.quote:Op dinsdag 16 december 2025 20:38 schreef Strani het volgende:
Ik ga nu op NPO kijken hoe Jezus nou eigenlijk precies geboren is. Dat is niet zo'n bekend verhaal dus leuk om daar iets meer over te leren.
Ja dat dacht ik tot vorige week dus ook, maar die onbevlekte ontvangenis ging over de geboorte van Maria zelfquote:Op dinsdag 16 december 2025 20:46 schreef Redefine het volgende:
[..]
Gelukkig dan maar voor de kijkers dat het een onbevlekte ontvangenis anders was het voor de jonge kijkertjes toch wel een schok geweest hoe een kindeke gemaakt werd.
Nu je het zegt, het is inderdaad Maria, toch altijd gedacht dat het om Jezus zelf gingquote:Op dinsdag 16 december 2025 20:47 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik tot vorige week dus ook, maar die onbevlekte ontvangenis ging over de geboorte van Maria zelf
Ja verwarrend hè? Maar ja Maria wordt ook gewoon opeens verteld dat ze zwanger is dus alsnog lijkt Jozef er maar weinig mee te maken te hebben.quote:Op dinsdag 16 december 2025 20:49 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nu je het zegt, het is inderdaad Maria, toch altijd gedacht dat het om Jezus zelf gingDan is Jozef toch wel de echte vader
Jozef tegen zijn vrienden:quote:Op dinsdag 16 december 2025 20:50 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja verwarrend hè? Maar ja Maria wordt ook gewoon opeens verteld dat ze zwanger is dus alsnog lijkt Jozef er maar weinig mee te maken te hebben.
Weet je zeker dat je niet naar een oude aflevering van Jerry Springer zit te kijken?quote:Op dinsdag 16 december 2025 20:50 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja verwarrend hè? Maar ja Maria wordt ook gewoon opeens verteld dat ze zwanger is dus alsnog lijkt Jozef er maar weinig mee te maken te hebben.
Wordt er straks een vaderschapstest gedaan tussen god en Jozef? En we krijgen na de reclame ook te horen hoe de drie wijzen konden weten dat Jezus geboren zou worden. De reden is meer sinister dan je zou denken, dus blijf kijken.quote:Op dinsdag 16 december 2025 20:59 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je niet naar een oude aflevering van Jerry Springer zit te kijken?
DNA testje op Jezus lijkt me nog best lachen. Eens kijken waar hij zoal niet vandaan kwam (ik gok iig West Europa en Noord Amerikaquote:Op dinsdag 16 december 2025 21:11 schreef Redefine het volgende:
[..]
Wordt er straks een vaderschapstest gedaan tussen god en Jozef? En we krijgen na de reclame ook te horen hoe de drie wijzen konden weten dat Jezus geboren zou worden. De reden is meer sinister dan je zou denken, dus blijf kijken.
En dan roepen wequote:Op dinsdag 16 december 2025 20:59 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je niet naar een oude aflevering van Jerry Springer zit te kijken?
Zo die ga ik proberen in het café dit weekendquote:Op dinsdag 16 december 2025 22:41 schreef NailQueen het volgende:
Ik leer net op duolingo in het Italiaans: jij bent zo zoet dat het pijn doet aan mijn tanden
Sei cosi dolce che ho mal di denti.quote:Op dinsdag 16 december 2025 23:23 schreef Strani het volgende:
[..]
Zo die ga ik proberen in het café dit weekend
Het is ook hoe je hem vertelt natuurlijkquote:Op dinsdag 16 december 2025 19:10 schreef NailQueen het volgende:
Toen ik kind was moest ik lachen om het getal 25. En nog steeds een beetje![]()
[ afbeelding ]
Gaan ze vertellen of Maria is uitgescheurd?quote:Op dinsdag 16 december 2025 20:38 schreef Strani het volgende:
quote:Op woensdag 17 december 2025 00:00 schreef H_T het volgende:
Ik zet de tv aan, is bij RTL Tonight een pakketjesupdate bezigOver hoe tevreden Nederland is over de pakketbezorgers
quote:Op woensdag 17 december 2025 00:00 schreef H_T het volgende:
Ik zet de tv aan, is bij RTL Tonight een pakketjesupdate bezigOver hoe tevreden Nederland is over de pakketbezorgers
quote:Op dinsdag 16 december 2025 23:27 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Sei cosi dolce che ho mal di denti.
Succes! Laat ons weten hoe het is gegaan.
quote:Op woensdag 17 december 2025 11:55 schreef egeltje1985 het volgende:
Mijn hello Fresh is er weer bijna, telt dat ook als een pakketje?
Wat mij betreft wel.quote:Op woensdag 17 december 2025 11:55 schreef egeltje1985 het volgende:
Mijn hello Fresh is er weer bijna, telt dat ook als een pakketje?
quote:Op woensdag 17 december 2025 12:03 schreef NailQueen het volgende:
Op mijn vrije dag is Enexis bezig met nieuwe kabels waardoor ik even geen stroom heb![]()
Gelukkig doet het gasfornuis het wel waardoor ik water en eten kan koken. Maar voor de rest is het koud en stil.
Ik heb al een aansteker om het gasfornuis aan te krijgen. Het begin is erquote:Op woensdag 17 december 2025 12:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Dus nu moet je je noodpakket aanwenden?
quote:Op woensdag 17 december 2025 12:13 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik heb al een aansteker om het gasfornuis aan te krijgen. Het begin is er
Wij krijgen eind januari een nieuwe meterkast, gelukkig is dat op mijn kantoordagquote:Op woensdag 17 december 2025 12:03 schreef NailQueen het volgende:
Op mijn vrije dag is Enexis bezig met nieuwe kabels waardoor ik even geen stroom heb![]()
Gelukkig doet het gasfornuis het wel waardoor ik water en eten kan koken. Maar voor de rest is het koud en stil.
AHA! Toch weer stiekem het onderwerp op pakketjes brengen he!quote:Op woensdag 17 december 2025 12:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Dus nu moet je je noodpakket aanwenden?
Uiteindelijk wel ja! Dat was nog even lichte paniek daar op het plein in Maastricht maar uiteindelijk is alles relatief goed gekomen.quote:Op woensdag 17 december 2025 00:10 schreef H_T het volgende:
[..]
Gaan ze vertellen of Maria is uitgescheurd?
Wij eten vanavond het maaltijdpakket van de AH dat nog in de koelkast lag, oftewel spaghetti bolognesequote:Op woensdag 17 december 2025 12:27 schreef egeltje1985 het volgende:
Zo, hello Fresh is er weer. We eten komende week kipfilet in champignonroomsaus, romige orzo met witlof, en traybake met piri piri kip.
Staat genoteerd.quote:
Maastricht? Is dat een andere naam voor Bethlehem?quote:Op woensdag 17 december 2025 12:27 schreef Strani het volgende:
[..]
Uiteindelijk wel ja! Dat was nog even lichte paniek daar op het plein in Maastricht maar uiteindelijk is alles relatief goed gekomen.
In verband met de veiligheidssituatie in Palestina moesten Jozef en Maria helaas uitwijken naar Limburg, waar de situatie dan wel schrijnend is maar nog niet per se levensgevaarlijk.quote:Op woensdag 17 december 2025 12:30 schreef Arizona het volgende:
[..]
Maastricht? Is dat een andere naam voor Bethlehem?
Oef, wat zal dat een schok voor ze zijn geweestquote:Op woensdag 17 december 2025 12:31 schreef Strani het volgende:
[..]
In verband met de veiligheidssituatie in Palestina moesten Jozef en Maria helaas uitwijken naar Limburg, waar de situatie dan wel schrijnend is maar nog niet per se levensgevaarlijk.
Dan zou Bartlehiem een logischer alternatief zijn geweest.quote:Op woensdag 17 december 2025 12:30 schreef Arizona het volgende:
[..]
Maastricht? Is dat een andere naam voor Bethlehem?
Om daar een beetje te kroamschudd?'n?quote:Op woensdag 17 december 2025 12:34 schreef Arizona het volgende:
[..]
Oef, wat zal dat een schok voor ze zijn geweest
Ik vind het eerlijk gezegd wel een beetje dom dat ze voor Maastricht hebben gekozen, want daar zaten ook Romeinen. Hadden ze beter naar Twente kunnen komen. Mariaparochie ofzo!
Gelijk een mooi excuus om bij de broodjeszaak wat te eten. Het is lekker warm hierquote:Op woensdag 17 december 2025 12:12 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik moet toch nog boodschappen doen dus ik kan even schuilen in het winkelcentrum
In Limburg is het natuurlijk een stuk makkelijker om relatief wijze mensen uit het oosten te laten komen. In Twente ligt dit standaard toch hogerquote:Op woensdag 17 december 2025 12:34 schreef Arizona het volgende:
[..]
Oef, wat zal dat een schok voor ze zijn geweest
Ik vind het eerlijk gezegd wel een beetje dom dat ze voor Maastricht hebben gekozen, want daar zaten ook Romeinen. Hadden ze beter naar Twente kunnen komen. Mariaparochie ofzo!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |