Precies dat en geen onomkeerbare stappen meer kunnen maken. Anders laat je die veeboeren weer vier jaar bungelen.quote:Op woensdag 17 december 2025 20:16 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Dat valt toch wel mee, ze nog blijven zitten maar geen beleid meer voeren.
Waarschijnlijk omdat exit Wiersma exit BBB betekent en een kabinet met 1 partij moet je niet willen.
Ja, treurig als dit de afweging is. Ik vrees ook dat het opportunisme is. D66-CDA-VVD-JA21 gaan de BBB (los van de stikstof) nodig hebben in de Eerste Kamer, omdat de deur van GLPVDA dichtgegooid is.quote:Op woensdag 17 december 2025 20:16 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat exit Wiersma exit BBB betekent en een kabinet met 1 partij moet je niet willen.
Ze voerde toch al geen beleid..dat was de klacht ook wel een beetje. Dus er verandert niets..lekker man.quote:Op woensdag 17 december 2025 20:16 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Die vrees heb ik ook ja.quote:Op woensdag 17 december 2025 20:21 schreef De_Verschoppeling het volgende:
[..]
Ja, treurig als dit de afweging is. Ik vrees ook dat het opportunisme is. D66-CDA-VVD-JA21 gaan de BBB (los van de stikstof) nodig hebben in de Eerste Kamer, omdat de deur van GLPVDA dichtgegooid is.
Ik heb er al eerder voor gepleit. Stuur Schoof en co. weg, en zet er nu tijdelijk een Draghi-constructie neer. Want we hebben echt niet voor februari Jetten-1 rond.
Ze leveren wel kwaliteit de PVVquote:Op woensdag 17 december 2025 20:37 schreef Firuze60 het volgende:
Gotsamme, dat was een bewindspersoon ooit.
Ongelofelijk dit!quote:Op woensdag 17 december 2025 20:37 schreef SnertMetChoco het volgende:
Wat moet dat toch een heerlijke job zijn, PVV kamerlid. Gewoon lekker je onderbuik leegschijten elke dag en verder geld vangen en niks doen.
Zoveel bestuurlijke ervaring heeft de PVV niet dus hij is het over 2 jaar weer.quote:Op woensdag 17 december 2025 20:37 schreef Firuze60 het volgende:
Gotsamme, dat was een bewindspersoon ooit.
Dan zijn we verloren!quote:Op woensdag 17 december 2025 20:39 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Zoveel bestuurlijke ervaring heeft de PVV niet dus hij is het over 2 jaar weer.
Ja..quote:Op woensdag 17 december 2025 20:44 schreef SnertMetChoco het volgende:
Vroeg hij nou werkelijk waarom het coalitieakkoord niet meer van toepassing is?!
Ja oke. Maar HOE zorgen we daarvoor.quote:Op woensdag 17 december 2025 19:36 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Nou om te beginnen moeten we stoppen alles voor een appel en ei aan het buitenland te verkopen en vooral bezig te zijn met kort termijn denken. Zowel in Nederlands en Europese verband moet er een lange termijn visie liggen en duidelijke doelstellingen voor productieprocessen en diensten die kritiek zijn om in Europa zelf in beheer te hebben.
Denk aan een Nexperia waar werd toegelaten dat een Chinese directeur kennis wegsluist en China met een druk op de export knop hele sectoren platlegt.
Daarnaast moeten we investeringen binnen de EU veel aantrekkelijker maken. Hoop van bedrijven die kapitaal op proberen te halen vangen binnen de EU vrij vaak bot omdat Europese bedrijven zelf ook liever hun kapitaal buiten de EU investeren. Als je als bedrijf er voor kiest om enkel EU investeringen toe te laten schiet je jezelf al in je voet want de opbrengst is er bijna niet.
Goed nieuws: als dit het kabinet wordt hoeven wij ons omtrent zaken als 'onafhankelijker' worden van de VS geen zorgen meer te maken.quote:Op woensdag 17 december 2025 20:21 schreef De_Verschoppeling het volgende:
[..]
Ja, treurig als dit de afweging is. Ik vrees ook dat het opportunisme is. D66-CDA-VVD-JA21 gaan de BBB (los van de stikstof) nodig hebben in de Eerste Kamer, omdat de deur van GLPVDA dichtgegooid is.
Ik heb er al eerder voor gepleit. Stuur Schoof en co. weg, en zet er nu tijdelijk een Draghi-constructie neer. Want we hebben echt niet voor februari Jetten-1 rond.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |