We hebben d66,cda en vvd nog niet gehoordquote:Op woensdag 17 december 2025 20:00 schreef Puzzie het volgende:
Wiersma kan dus gewoon die plannen uitvoeren als ik dit zo hoor
Nee dat is waar , maar wat ik tot nu toe heb gehoord baart mij wel zorgenquote:Op woensdag 17 december 2025 20:00 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
We hebben d66,cda en vvd nog niet gehoord
Grote kans dat de onderhandelende partijen afgesproken hebben dat ze het blokkeren in het kabinet of via motie in de kamer.quote:Op woensdag 17 december 2025 20:01 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nee dat is waar , maar wat ik tot nu toe heb gehoord baart mij wel zorgen
Precies. Wel laffe hap dat/"als" ze Wiersma er niet uit flikkeren overigens. Die lag nota bene overhoop met lui in het kabinet van haar eigen partij.quote:Op woensdag 17 december 2025 20:03 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Grote kans dat de onderhandelende partijen afgesproken hebben dat ze het blokkeren in het kabinet of via motie in de kamer.
Daar hoop ik dan ook opquote:Op woensdag 17 december 2025 20:03 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Grote kans dat de onderhandelende partijen afgesproken hebben dat ze het blokkeren in het kabinet of via motie in de kamer.
Dat laatste op zich eens maar hij laat het iedere keer wel gebeuren met Wiersma , dat begrijp ik niet.quote:Op woensdag 17 december 2025 20:04 schreef -XOR- het volgende:
Grinwis is laf dat hij geen MvW wil steunen, maar wel een erg sterk kamerlid.
Dat valt toch wel mee, ze nog blijven zitten maar geen beleid meer voeren.quote:Op woensdag 17 december 2025 20:13 schreef De_Verschoppeling het volgende:
Treurig dat D66 de huidige formatie laat prevaleren boven Wiersema eindelijk eens naar huis sturen.
Sterker nog, ik denk dat het in bepaalde gevallen een stap achteruit is.quote:Op woensdag 17 december 2025 12:45 schreef Timwonnacott het volgende:
Men mag zich ook wel gewoon eens oprecht afvragen of al die datacenters en energie capaciteiten die AI vraagt het waard is. AI voor wetenschappelijke doeleinden en zekere sectoren heeft zeker een voordeel, maar voor de gemiddelde consument?
Zodat een scholiertje zijn opdrachtje in chatgpt kan laten maken of even een leuk plaatje genereren voor een meme, of dat een user op Fok! even een AI post kan neer plempen om te laten zien hoe geïnformeerd hij of zij wel niet..
Ik heb persoonlijk voor consumenten nog geen enkele AI toepassing gezien waarvan ik zeg ja, dat is een stap vooruit en het echt waard.
De reactie van Podt , die was normaliter ook veel feller , aan de andere kant begrijp ik het ergens ook wel weer.quote:
Laten we het hopenquote:Op woensdag 17 december 2025 20:14 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Wiersma wordt hier toch gewoon kaltgestellt
nou ja dit dusquote:Op woensdag 17 december 2025 20:13 schreef De_Verschoppeling het volgende:
Treurig dat D66 de huidige formatie laat prevaleren boven Wiersema eindelijk eens naar huis sturen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |