quote:Op zondag 14 december 2025 23:30 schreef Alaphilippe_ het volgende:
De nekloze James Hurrell, het wordt een gezellige wedstrijd.
Topic doder dan de inhoud van de kelder van Damon Heta.quote:Op zondag 14 december 2025 23:38 schreef Szura het volgende:
Dit is toch geen afsluiter van de avond, afvoeren de programmeur
We sluiten vrijdag de eerste ronde af met Keane Barry v Tim Puseyquote:Op zondag 14 december 2025 23:38 schreef Szura het volgende:
Zo zijn de bezoekers op tijd bij de metroquote:Op zondag 14 december 2025 23:38 schreef Szura het volgende:
Barney.gifquote:Op zondag 14 december 2025 23:41 schreef H_T het volgende:
[..]
Zo zijn de bezoekers op tijd bij de metro
Wellicht kan Viaplay dat streamenquote:Op zondag 14 december 2025 23:40 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
We sluiten vrijdag de eerste ronde af met Keane Barry v Tim Pusey.
Het is dat ik dan zelf ook aan de oche sta.
Dat hij altijd kraakt als het spannend wordt is niet vreemd met die draai die hij heeft bij z'n worp hč? Buiten dat zijn grip an sich al heel geforceerd lijkt.quote:Op zondag 14 december 2025 23:30 schreef Alaphilippe_ het volgende:
De nekloze James Hurrell, het wordt een gezellige wedstrijd.
Het is allerminst een natuurlijke worp, inderdaad. Zelfs Andy Hamilton moest minder energie in elke dart leggen.quote:Op maandag 15 december 2025 00:31 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dat hij altijd kraakt als het spannend wordt is niet vreemd met die draai die hij heeft bij z'n worp hč? Buiten dat zijn grip an sich al heel geforceerd lijkt.
De gemiddelde rating over 3 delen van het seizoen:quote:Brendan Dolan v Tavis Dudeney
Cameron Menzies v Charlie Manby
Mensur Suljovic v David Cameron
Peter Wright v Noa-Lynn van Leuven
Martin Lukeman v Max Hopp
Dirk van Duijvenbode v Andy Baetens
Jonny Clayton v Adam Lipscombe
Connor Scutt v Simon Whitlock
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ries mag je daar toch best onder schalen vind ik.quote:Op maandag 15 december 2025 00:43 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Nog steeds zijn er geen echte shocks geweest, dit WK.
Ja, dat was bij Arjan precies hetzelfde riedeltje, dat is dus echt gewoon al weken aan het borrelen geweest. Wat dat betreft prima dat hij in R2 de favoriet zal zijn.quote:Op maandag 15 december 2025 00:52 schreef Alaphilippe_ het volgende:
https://x.com/Tungsten_Tales/status/2000259652127199309
@:wimderon @:mani89
Ik ben daar juist wel blij mee, dat al die schijtpotjes als laatste zijn. Uurtje extra slaaptijdquote:Op zondag 14 december 2025 23:38 schreef Szura het volgende:
Geen zelfvertrouwen. Gelukkig deed hij wel alsof toen hij het podium opkwam!quote:
Jij of ik........quote:Op zondag 14 december 2025 17:00 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ik denk dat het zou helpen als je vaker darten volgt, als je je dit afvraagt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |