Weet je ook hoe imperialistisch de islam is geweest?quote:Op woensdag 17 december 2025 17:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Natuurlijk is die discussie vermoeiend. Als het westen niet zo imperialistisch was geweest en ook aandacht had geschonken aan de mensen die er woonden voor ze lukraak landsgrenzen begonnen te tekenen had je een stuk minder ellende gehad. Natuurlijk vind je elke discussie erover dan vermoeiend. Het is dan veel makkelijker om ze allemaal als ongeciviliseerde wilden te beschouwen en vooral niet meer geld besteden aan de puinhoop die je zelf gecreëerd hebt
Als reactie op iemand die betwijfelt of het westen debet is aan problemen in het oosten jaquote:Op woensdag 17 december 2025 21:04 schreef Black_Baron het volgende:
[..]
In een topic over 'Groeiend jihadistisch moslimgeweld tegen christenen in Europa'.
Kom jij aan met "Als het westen niet zo imperialistisch was geweest .. had je een stuk minder ellende gehad."
Als jij mij ongefundeerd gaat beschuldigen dat ik aanslagen goed praat en dus een antisemiet bent verdien je wel heel wat meer dan een tieft opquote:
Tja, dit is helaas de standaard zet zoals we weten. Bepaalde groepen (migranten, moslims) moeten altijd de hand tenminste gedeeltelijk boven het hoofd worden gehouden door naar externe factoren te wijzen.quote:Op woensdag 17 december 2025 20:09 schreef Black_Baron het volgende:
[..]
Dan tekenen deze bevolkingsgroepen toch gewoon andere grenzen? Tig jaar na dato aankomen met 'ja maar het westen', vind ik echt geen argument.
Sneu gewoon. Alsof je daarmee aanslagen hier goed gaat praten.
Ik ben Vlad Tepes en de Spanjaarden nog steeds dankbaar dat ze die lui eruit gemept hebben.quote:Op woensdag 17 december 2025 21:05 schreef Hathor het volgende:
[..]
Weet je ook hoe imperialistisch de islam is geweest?
Ja, dat weet ik? Maar Europa ervaart nu geen problemen door Islamitische kolonisten dus, ja, geen idee wat je punt is daarmee.quote:Op woensdag 17 december 2025 21:05 schreef Hathor het volgende:
[..]
Nog steeds is.quote:Op woensdag 17 december 2025 21:05 schreef Hathor het volgende:
[..]
Nee hoor, dat is het Westen niet. De problemen die daar zijn, komen volledig door de mensen en hun culturen zelf. Die zijn namelijk niet bepaald geciviliseerd en nogal onder invloed van moslimfundamentalisme.quote:Op woensdag 17 december 2025 21:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als reactie op iemand die betwijfelt of het westen debet is aan problemen in het oosten ja
Maargoed, nu inmiddels voor de 45ste keer was dat niet mijn eerste insteek en bijdrage in dit topic
Wil het nog wel een paar keer herhalen hoor. Want zo hard moet je je inmiddels verantwoorden en bewijzen op dit genuanceerde platform
We kunnen wat er momenteel gaande is rustig een vorm van cultuurimperialisme noemen. Er zijn wijken in grote Europese steden die totaal onherkenbaar zijn geworden in een paar decennia tijd en volledig overgenomen door groepen (Islamitische) migranten die volledig in lijn leven met de cultuur van het herkomstland.quote:Op woensdag 17 december 2025 21:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik? Maar Europa ervaart nu geen problemen door Islamitische kolonisten dus, ja, geen idee wat je punt is daarmee.
Waarschijnlijk dat ik een wegkijker ben, ofzo. Benoem dat dan meteen.
Kan me niet heugen dat zij vanuit deze wijken ook militaire controle hebben en het doel om de rest van de stad over te nemen.quote:Op woensdag 17 december 2025 21:16 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
We kunnen wat er momenteel gaande is rustig een vorm van cultuurimperialisme noemen. Er zijn wijken in grote Europese steden die totaal onherkenbaar zijn geworden in een paar decennia tijd en volledig overgenomen door groepen (Islamitische) migranten die volledig in lijn leven met de cultuur van het herkomstland.
Het echte gevaar komt van radicale ouderwetse elementen met ouderwetse uitingen, rituelen en tradities.quote:Op woensdag 17 december 2025 18:03 schreef Enchanter het volgende:
Storm in een glas water , het echte gevaar komt echter van extreem rechts
Quote ik jou?quote:Op woensdag 17 december 2025 21:26 schreef Fok-it het volgende:
Dacht toch echt dat ik Etto in een vorig topic voor de 384ste keer had duidelijk gemaakt dat ik geen onderscheid maak tussen christenen en moslims. Ook al voor de 34ste keer maar weer herhalen dat ik dit ook gewoon gepost heb in dit topic
Fijn kortetermijngeheugen heb je Etto, erg prettig.
En de slag bij Poitiers.quote:Op woensdag 17 december 2025 21:10 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Ik ben Vlad Tepes en de Spanjaarden nog steeds dankbaar dat ze die lui eruit gemept hebben.
quote:Op woensdag 17 december 2025 21:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik? Maar Europa ervaart nu geen problemen door Islamitische kolonisten dus, ja, geen idee wat je punt is daarmee.
Waarschijnlijk dat ik een wegkijker ben, ofzo. Benoem dat dan meteen.
Ik ben het vaak niet met je eens, maar laat je hier nou niet wegpesten. Ieder zijn mening, ook jij.quote:Op woensdag 17 december 2025 21:30 schreef Fok-it het volgende:
Maargoed, ik ben wel klaar met dit subforum. Als je dan genuanceerde posts maakt waar niet op gereageerd wordt, maar daarna wel op andere posts waar het net wat makkelijker is om toch nog een progressiefje, wegkijkertje, antisemietje, eruit te gooien, prima. Ik leen me daar niet meer voor
@:StraatCommando. Kan je mij van NWS afgooien? Thanks
EttovanBelgie zit vast in een speelplaat en komt er niet uit.quote:Op woensdag 17 december 2025 21:26 schreef Fok-it het volgende:
Dacht toch echt dat ik Etto in een vorig topic voor de 384ste keer had duidelijk gemaakt dat ik geen onderscheid maak tussen christenen en moslims. Ook al voor de 34ste keer maar weer herhalen dat ik dit ook gewoon gepost heb in dit topic
Fijn kortetermijngeheugen heb je Etto, erg prettig.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |