abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 14 december 2025 @ 18:46:22 #31
131800 Tarado
capô de fusca
pi_219495186
quote:
0s.gif Op zondag 14 december 2025 18:44 schreef Elan het volgende:

[..]
Nou nee hoor, maar heb nog nooit Ajax zo voor de dag zien komen in een Klassieker zoals vandaag .En zeker niet thuis en ik ga toch al wat jaartjes mee.
Heb je die 2 wedstrijden van vorig seizoen gemist dan? Dit week er niet zoveel van af qua tactiek, ondertussen had Ajax vandaag 7 schoten op doel, Feyenoord 1.
pi_219495190
quote:
0s.gif Op zondag 14 december 2025 18:38 schreef Elan het volgende:

[..]
Ajax speelde ook wel extreem laf en niet des Ajax, zeker thuis verwacht je toch niet Ajax gegroepeerd op eigen helft en de tegenstander aan de bal laten en gokken op een counter.
Dan heb je niet echt gekeken naar de laatste wedstrijden van Grim.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_219495193
quote:
0s.gif Op zondag 14 december 2025 18:44 schreef Elan het volgende:

[..]
Nou nee hoor, maar heb nog nooit Ajax zo voor de dag zien komen in een Klassieker zoals vandaag .En zeker niet thuis en ik ga toch al wat jaartjes mee.
Ajax speelde beide Klassiekers vorig seizoen onder Farioli precies zo. Totaal niet des Ajax. Vooral verdedigen, compact, veel mensen achter de bal. Niet om aan te gluren. Het was steeds loeren op de counter en de (defensieve) fouten van de tegenstander.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
pi_219495199
quote:
0s.gif Op zondag 14 december 2025 18:46 schreef Tarado het volgende:

[..]
Heb je die 2 wedstrijden van vorig seizoen gemist dan? Dit week er niet zoveel van af qua tactiek, ondertussen had Ajax vandaag 7 schoten op doel, Feyenoord 1.
En had Ajax in de eerste helft het betere van het spel.

Tweede helft was, tja, voornamelijk onvermogen vanuit Feyenoord.
  Moderator zondag 14 december 2025 @ 18:47:58 #35
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_219495201
quote:
0s.gif Op zondag 14 december 2025 18:46 schreef Tarado het volgende:

[..]
1,25 vs 1,89 xG!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_219495205
quote:
0s.gif Op zondag 14 december 2025 18:47 schreef Shreyas het volgende:

[..]
Ajax speelde beide Klassiekers vorig seizoen onder Farioli precies zo. Totaal niet des Ajax. Vooral verdedigen, compact, veel mensen achter de bal. Niet om te gluren. Het was steeds loeren op de counter en de (defensieve) fouten van de tegenstander.
Echt totaal niet gewoon. Wel compact maar toch niet massaal terug getrokken op de eigen helft.
blablablabla
  zondag 14 december 2025 @ 18:52:49 #37
131800 Tarado
capô de fusca
pi_219495244
quote:
1s.gif Op zondag 14 december 2025 18:47 schreef Slobeend het volgende:

[..]
1,25 vs 1,89 xG!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik had het ook gezien ja, verbaasde me wel, misschien omdat de goals redelijk op zich stonden, want zelf had ik niet het idee dat Feyenoord ondanks het veldoverwicht van pak m beet een half uur na de rust echt gevaarlijk werd.
pi_219495289
quote:
0s.gif Op zondag 14 december 2025 18:52 schreef Tarado het volgende:

[..]
Ik had het ook gezien ja, verbaasde me wel, misschien omdat de goals redelijk op zich stonden, want zelf had ik niet het idee dat Feyenoord ondanks het veldoverwicht van pak m beet een half uur na de rust echt gevaarlijk werd.
Vrij bizarre statistiek ja, volgens mij heeft Feyenoord geen schot op goal gelost. Alleen die kans van Ueda was levensgroot
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  zondag 14 december 2025 @ 18:57:39 #39
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_219495291
quote:
0s.gif Op zondag 14 december 2025 18:38 schreef Elan het volgende:

Ajax speelde ook wel extreem laf en niet des Ajax, zeker thuis verwacht je toch niet Ajax gegroepeerd op eigen helft en de tegenstander aan de bal laten en gokken op een counter. Al is het volkomen logisch dat niemand daar ook maar een seconde om maalt verder.
Gezien de kwaliteiten van dit Ajax had je dit allang moeten verwachten. Zeker na zo’n vermoeiende en pijnlijke Europese wedstrijd ga je dan toch gewoon zelf ook een op een spelen. Dan speel je maar een kutwedstrijd, maar dan moet je op individuele kwaliteit dit kunnen winnen.

Volkomen de val in getrapt en nul reflectie achteraf, dat vind ik wel pijnlijk.
Makkelijk eerste (volgens de expected goals)
  zondag 14 december 2025 @ 18:57:56 #40
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_219495298
quote:
0s.gif Op zondag 14 december 2025 18:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Dat wil ik niet zeggen, als je het eerste halfjaar bekijkt kan je onmogelijk zeggen dat hij het slecht heeft gedaan gezien de omstandigheden waar hij instapte, en voetballend was het best aardig begin dit seizoen. Maar het beestje blijkt toch te eigenwijs om in te zien dat als de voetballende methode niet meer lukt, je met een ander plan moet komen.

Het zwaktebod ligt niet bij Ajax dat ze met een defensieve tactiek komen, maar bij Feyenoord dat ze voortdurend tegen dezelfde muur aanlopen. Als je dat als trainer niet inziet, dan gaat het geen lange carrière worden.
Het is gewoon geen hele goede trainer. Ik ben benieuwd hoe lang we nog in de ontkenningsfase blijven.
pi_219495315
quote:
0s.gif Op zondag 14 december 2025 18:57 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Vrij bizarre statistiek ja, volgens mij heeft Feyenoord geen schot op goal gelost. Alleen die kans van Ueda was levensgroot
Jullie vergeten steeds die knal van Smal.
pi_219495327
quote:
0s.gif Op zondag 14 december 2025 19:00 schreef Wotte het volgende:

[..]
Jullie vergeten steeds die knal van Smal.
Kwam nog aardig dichtbij, maar dat soort afstandsschoten van die hoek tellen nauwelijks mee in de xG
  zondag 14 december 2025 @ 19:05:03 #43
131800 Tarado
capô de fusca
pi_219495341
quote:
0s.gif Op zondag 14 december 2025 18:57 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Gezien de kwaliteiten van dit Ajax had je dit allang moeten verwachten. Zeker na zo’n vermoeiende en pijnlijke Europese wedstrijd ga je dan toch gewoon zelf ook een op een spelen. Dan speel je maar een kutwedstrijd, maar dan moet je op individuele kwaliteit dit kunnen winnen.

Volkomen de val in getrapt en nul reflectie achteraf, dat vind ik wel pijnlijk.
En de goals die je tegen krijgt waren ook geen countergoals.
pi_219495361
quote:
0s.gif Op zondag 14 december 2025 18:57 schreef hhh38 het volgende:

[..]
Het is gewoon geen hele goede trainer. Ik ben benieuwd hoe lang we nog in de ontkenningsfase blijven.
dat zeg je nog netjes..
  zondag 14 december 2025 @ 19:12:35 #45
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_219495392
Vrij zorgelijk als je falende trainer terwijl het al weken kut gaat de speelwijze van de tegenstander als reden aangeeft van het verlies van vandaag.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_219495397
quote:
0s.gif Op zondag 14 december 2025 19:03 schreef Adames het volgende:

[..]
Kwam nog aardig dichtbij, maar dat soort afstandsschoten van die hoek tellen nauwelijks mee in de xG
Ik ben zeg maar niet de grootste fan van Feyenoord maar als voetballiefhebber vond ik het bijna jammer dat deze er niet in ging.
  zondag 14 december 2025 @ 19:14:42 #47
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_219495411
quote:

[..]
Tegelijkertijd sta ik er niet raar van te kijken als je alsnog met 8 punten voorsprong de winterstop ingaat

Sowieso heeft het vervangen van Van Persie nu geen enkel nut, laat Te Kloese zijn technische taken eerst maar eens neerleggen. Dan kan zijn vervanger dat eventueel op zich nemen
VBL SC influencer
Left, right, behind
  zondag 14 december 2025 @ 19:15:15 #49
474254 GurneyIsBestOke
pi_219495414
quote:

[..]
Nee, die ontkenningsfase is bij mij nu echt ten einde gekomen. Dat betekent niet dat hij alleen maar idiote keuzes maakt. Maar als iets niet werkt, is hij domweg te eigenwijs om concessies te doen. Dat had je vooraf wel bij hem kunnen voorspellen, maar door zijn goede begin en het team om hem heen/het materiaal voor handen had ik toch wel de hoop dat het mee zou vallen.
  zondag 14 december 2025 @ 19:16:00 #50
508729 recidivist
zedendelinquent
pi_219495422
quote:
0s.gif Op zondag 14 december 2025 18:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Dat wil ik niet zeggen, als je het eerste halfjaar bekijkt kan je onmogelijk zeggen dat hij het slecht heeft gedaan gezien de omstandigheden waar hij instapte, en voetballend was het best aardig begin dit seizoen. Maar het beestje blijkt toch te eigenwijs om in te zien dat als de voetballende methode niet meer lukt, je met een ander plan moet komen.

Het zwaktebod ligt niet bij Ajax dat ze met een defensieve tactiek komen, maar bij Feyenoord dat ze voortdurend tegen dezelfde muur aanlopen. Als je dat als trainer niet inziet, dan gaat het geen lange carrière worden.
Mwah. Het is bij dit Feyenoord enorm simpel. Als Moussa geen ingevingen heeft ga je aanvallend er geen moer van bakken. Alle creativiteit naar voren hangt van hem af en hoe hij in de wedstrijd zit. Ook vanuit middenveld heb je als iedereen fit is alleen Valente die mensen met een scherpe/genial bal door de linies heen regelmatig vrij kan zetten in een keer en dus wat forceren. En dat is heel weinig als het van hem af moet komen als Moussa niet goed in de wedstrijd zit. Zeker omdat Valente controlerende speelt.

Moussa zat niet goed in zijn wedstrijd: resultaat is dat je aanvallend niets klaar gespeeld krijgt om echt pijn te kunnen doen. Op een scherpe steekpass van Valente aan Ueda na.
enkelband
  zondag 14 december 2025 @ 19:23:55 #51
474254 GurneyIsBestOke
pi_219495473
quote:
0s.gif Op zondag 14 december 2025 19:16 schreef recidivist het volgende:

[..]
Mwah. Het is bij dit Feyenoord enorm simpel. Als Moussa geen ingevingen heeft ga je aanvallend er geen moer van bakken. Alle creativiteit naar voren hangt van hem af en hoe hij in de wedstrijd zit. Ook vanuit middenveld heb je als iedereen fit is alleen Valente die mensen met een scherpe/genial bal door de linies heen regelmatig vrij kan zetten in een keer en dus wat forceren. En dat is heel weinig als het van hem af moet komen als Moussa niet goed in de wedstrijd zit. Zeker omdat Valente controlerende speelt.

Moussa zat niet goed in zijn wedstrijd: resultaat is dat je aanvallend niets klaar gespeeld krijgt om echt pijn te kunnen doen. Op een scherpe steekpass van Valente aan Ueda na.
Maar dat is toch precies de muur waar we voortdurend tegen aan lopen? Die aanvallende strategie levert meestal wel een veldoverwicht en meer doelpogingen op, maar kost vreselijk veel energie en rendeert uiteindelijk maar weinig. Terwijl als we eenmaal uitgeraasd zijn, vaak aangeschoten wild zijn.

Dat weten onze tegenstanders en daar passen ze zich op aan.
pi_219495529
quote:
0s.gif Op zondag 14 december 2025 18:22 schreef Shreyas het volgende:

[..]
Ah, is de doelstelling al weer bijgesteld dat het nu om de tweede plaats gaat? En dat dan over enkele weken wordt verkondigd dat de tweede plaats eigenlijk altijd al het streven was. En dan in mei uitbundig vieren dat de doelstelling toch weer is gehaald? Altijd lachen met Feyenoord :D
PSV heeft gewoon veel meer kwaliteit dan de rest van de eredivisie. Dus dan is plek 2 het maximale, maar met een matige trainer als Robin wordt het nog lastig
  Forum Admin zondag 14 december 2025 @ 19:34:49 #53
35723 crew  GGMM
pi_219495564
quote:
0s.gif Op zondag 14 december 2025 18:20 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Arman Avsaroglu
@:ArmanAvsaroglu
Robin van Persie geeft na afloop voor de camera aan dat hij dit geen topwedstrijd vond omdat Ajax zo defensief speelde. “Voor een topwedstrijd heb je twee teams met een bepaalde spelopvatting nodig.”

(lol)
_O-
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_219495574
quote:
1s.gif Op zondag 14 december 2025 19:14 schreef Caland het volgende:

Sowieso heeft het vervangen van Van Persie nu geen enkel nut, laat Te Kloese zijn technische taken eerst maar eens neerleggen. Dan kan zijn vervanger dat eventueel op zich nemen
Ik zie Te Kloese zijn technische taken niet zo snel neerleggen eerlijk gezegd. Misschien pas volgend jaar als hij wederom een zomer heeft mogen verkloten met zijn wanbeleid. Maar dan zal echt de RvC moeten ingrijpen ofzo.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  zondag 14 december 2025 @ 19:37:08 #55
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_219495584
quote:
0s.gif Op zondag 14 december 2025 19:35 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]
Ik zie Te Kloese zijn technische taken niet zo snel neerleggen eerlijk gezegd. Misschien pas volgend jaar als hij wederom een zomer heeft mogen verkloten met zijn wanbeleid.
Die stap is maar klein, aangezien er al een technisch manager is. Maar ik denk dat ie het niet snel vrijwillig zou doen.

Als SinterSjaak eens iets doet wat goed is voor de club...
  zondag 14 december 2025 @ 19:39:37 #56
474254 GurneyIsBestOke
pi_219495593
quote:
0s.gif Op zondag 14 december 2025 19:29 schreef M.Melandri het volgende:

[..]
PSV heeft gewoon veel meer kwaliteit dan de rest van de eredivisie. Dus dan is plek 2 het maximale, maar met een matige trainer als Robin wordt het nog lastig
Als je 50 miljoen investeert in nieuwe spelers mag ik hopen dat plek 2 niet het maximaal haalbare is. Bovendien wordt niet altijd het kwalitatief sterkste elftal kampioen.

Ik vind dat fatale ‘PSV heeft gewoon meer kwaliteit’ maar smoesjes. Je bent zelf afhankelijk van de kwaliteit die je inkoopt en opleid. Zeker op dat eerste hebben we al een paar jaar keihard gefaald. Niet te vergeten waar een ander groot verschil zit: dat bij ons iedereen al twee seizoenen zwak, ziek, misselijk en kapot is.
  Forum Admin zondag 14 december 2025 @ 19:42:46 #57
35723 crew  GGMM
pi_219495626
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_219495648
quote:
Niet geklikt. Embedden kun je leren.
pi_219495650
quote:
0s.gif Op zondag 14 december 2025 19:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Als je 50 miljoen investeert in nieuwe spelers mag ik hopen dat plek 2 niet het maximaal haalbare is. Bovendien wordt niet altijd het kwalitatief sterkste elftal kampioen.

Ik vind dat fatale ‘PSV heeft gewoon meer kwaliteit’ maar smoesjes. Je bent zelf afhankelijk van de kwaliteit die je inkoopt en opleid. Zeker op dat eerste hebben we al een paar jaar keihard gefaald. Niet te vergeten waar een ander groot verschil zit: dat bij ons iedereen al twee seizoenen zwak, ziek, misselijk en kapot is.
Maar nergens om doen Hwang, Valente, Timber en Steijn nou echt zoveel onder voor Til, Saibari, Veerman en Mauro Junior? Dat is mijns inziens inwisselbaar.
pi_219495659
quote:
Als ik Grim was had ik dit interview frame voor frame uitgeprint en opgehangen in de kleedkamer.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')