quote:Op maandag 15 december 2025 19:39 schreef 5thencounter het volgende:
Roland geeft Peter 100 punten de volgende cyclus ..
Zal wel van achter zijn omdat het een wedstrijdje is.quote:Op maandag 15 december 2025 19:40 schreef 5thencounter het volgende:
Bitterballevrete.. van wiens punten?
[ afbeelding ]
Een wedstijdje van 1minuut geknipt.. het nut is ver te zoekenquote:Op maandag 15 december 2025 19:41 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Zal wel van achter zijn omdat het een wedstrijdje is.
Hypocriet.quote:Op maandag 15 december 2025 19:42 schreef greysbones het volgende:
Fatima vindt wat van Lisa
en haar mannen
![]()
gaaa naar huisssssss FA
Ik weet het verder ook niet, is mijn gedachten er van. Geen bewijs of waarheid.quote:Op maandag 15 december 2025 19:42 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Een wedstijdje van 1minuut geknipt.. het nut is ver te zoeken
lisaquote:Op maandag 15 december 2025 19:43 schreef ChildoftheStars het volgende:
Schakel net in
Fatima klinkt super jaloers en pissig
Wordt die kale kerel door een ander ingesmeerd of zo?
En nu verdrietig, want dat was het...quote:Op maandag 15 december 2025 19:45 schreef greysbones het volgende:
nu is lisa jaloers?
dat zachtjes praten ook
quote:Op maandag 15 december 2025 19:45 schreef ChildoftheStars het volgende:
Kunnen ze niet gewoon een orgie houden? Dan is alle ellende voorbij
Ja maar, Tho was niet aardig...quote:Op maandag 15 december 2025 19:48 schreef greysbones het volgende:
lisa ligt nog in bed want ze heeft onrustig geslapen
wtf
haal je ass uit bed gen z-er
Nee, dan maak je boksbewegingen dacht ik, dit is meer dansen.quote:Op maandag 15 december 2025 19:52 schreef schetterklep het volgende:
[..]
Was dat niet een soort tai-bo
en als er geen ratten meer zijnquote:Op maandag 15 december 2025 19:58 schreef 5thencounter het volgende:
De vertrekkers worden dus Foris, SlooMaa, Fatima en de winnaar 3 of 4 Nieuwe straks .. veel te weing
Ja dat daar geen info op gegeven wordt is raar, ik ga er vanuit dat ze gewoon doorgaanquote:Op maandag 15 december 2025 19:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
en als er geen ratten meer zijn
krijgen we maar 2 nieuwe
Deisy gaat volgens mij ook naar huisquote:Op maandag 15 december 2025 19:58 schreef 5thencounter het volgende:
De vertrekkers worden dus Foris, SlooMaa, Fatima en de winnaar 3 of 4 Nieuwe straks .. veel te weing
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |