Alle vorige deelnemers staan hier https://www.tvgids.nl/nie(...)s-van-de-bondgenotenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haaien: Albert, Demi, Floris, Senna
Vossen: Brijan, Maurice, Serena, Rocky
Gieren: Bruce, Annet, Jason, Jesse
Slangen: El Che, Moraima, Rami, Sylvia
De bondjes van cyclus 11
[ afbeelding ]
Vossen: Jason, Diederik, Britt, Annet
Slangen: Albert, Floris, Chi, Brijan
Gieren: Celine, Serena, Maurice, Rocky
Haaien: Senna, Demi, Johan, Bruce
Overzicht van alle deelnemers die de loods verlaten hebben
De nieuwe bondgenoten van cyclus 10:
[ afbeelding ]
Cap van 5thencounter.
Gieren: Sam, Floris, Britt, Bo
Haaien: Albert, Fatima, Bruce, Chi
Slangen: Beau, Rowena, Max, Serena
Vossen: Robert, Celine, Jason, Diederik
Met dank aan KinKiJan
[ afbeelding ]
Vossen: Bo, Chelsea, Rick, Robert
Gieren: Erik, Serena, Max, Wendy
Haaien: Beau, Sam, Diederik, Rowena
Slangen: Bruce, Fatima, Bradley, Rob
Winnaar van deze ronde was Rick
De Gieren hebben verloren en Erik is naar huis gestemd
Uitzichzelf vertrokken zijn Bo en Wendy
Thnx KinKiJan
[ afbeelding ]Cap van Spapaars
Maand 6
Haaien: Nick, Sam, Beau, Lodewijk
Vossen: Robert, Eduardo, Rick, John
Slangen: Chelsea, Davey, Kaine, Bo
Gieren: Mary, Serena, Gerrit, Denise
Vorige bondgenoten (Maand 5)]
Slangen: Beau, Bo, Lodewijk, Erik
Vossen: Kim, Eduardo, Robert, Melanie
Gieren: Serena, Sam, Nick, Mary
Haaien: Danielle, Davey, Kaine, Wesley
Vertrokken:
Danielle vertrok met gezondheidsklachten
Erik won van Lodewijk in de finale
Wesley werd door zijn bondje weggestemd (was anders zelf gegaan)
Melanie en Kim vertrokken na deze cyclus vrijwillig
[ afbeelding ]
Gieren: Nick, Kaine, Rick, Wendy
Haaien: Denise, Bo, Chelsea, Serena
Slangen: Beau, Sam, Lodewijk, Rowena
Vossen: Eduardo, Robert, Gerrit, Erik
Met dank aan Spapaars
[ afbeelding ]
Vossen: Robert, Chelsea, Max, Rowena
Haaien: Beau, Sam, Diederik, Floris
Slangen: Bruce, Fatima, Jason, Serena
Gieren: Beau/Bo, Bradley, Chi, Rob
Floris is de enige complottheorie in mijn leven. Normaal lach ik ze uit. Maar ik blijf erbij. Genoeg bewijs.quote:Op zaterdag 13 december 2025 22:19 schreef SwJ het volgende:
Dus het werd niet gerekt en de knockouts zijn gewoon allemaal uitgezonden. Floris eindigt niet in de finale. Wat is de verklaring volgens de laatste complottheorieën?
of beiden en dan als het rattenteamquote:Op zondag 14 december 2025 20:31 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Floris is de enige complottheorie in mijn leven. Normaal lach ik ze uit. Maar ik blijf erbij. Genoeg bewijs.Ik hou er ook rekening mee dat hij terugkomt of zijn broer.
Ik vond vorige finale goed gedaan, waarbij ze alle vier mochten spelen.quote:Op maandag 15 december 2025 09:24 schreef spapaars het volgende:
Ze zouden het winnende bondje gewoon moeten laten spelen voor de 2 finaleplaatsen.
Niet onderling, en andere bondjes het laten beslissen.
Is het eigenlijk hardop gezegd dat er 2 finalisten zijn of is dat alleen maar de gedachte vanuit de bewoners?quote:Op maandag 15 december 2025 12:40 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Ik vond vorige finale goed gedaan, waarbij ze alle vier mochten spelen.
Nee, kunnen er gewoon weer 4 zijn en dan maar weer kijken wie er gaat winnen. Of mystery finalist als derdequote:Op maandag 15 december 2025 15:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Is het eigenlijk hardop gezegd dat er 2 finalisten zijn of is dat alleen maar de gedachte vanuit de bewoners?
Florisquote:Op maandag 15 december 2025 16:41 schreef schetterklep het volgende:
[..]
Nee, kunnen er gewoon weer 4 zijn en dan maar weer kijken wie er gaat winnen. Of mystery finalist als derdeIk zit er eigenlijk al klaar voor
![]()
Z'n broer is veels te druk met het verbouwen van een huis. Die gaan we voorlopig niet zien.quote:Op zondag 14 december 2025 20:31 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Floris is de enige complottheorie in mijn leven. Normaal lach ik ze uit. Maar ik blijf erbij. Genoeg bewijs.Ik hou er ook rekening mee dat hij terugkomt of zijn broer.
Weer weggehaald, want er zou een spoiler in kunnen zitten.quote:Op maandag 15 december 2025 17:03 schreef KinKiJan het volgende:
Ben wel benieuwd hoeveel nieuwe lui we gaan krijgen. Hangt er ook vanaf of ze nog een maandje ratten doen, anders moeten ze van 18 deelnemers terug naar 16.
joykillquote:Op maandag 15 december 2025 17:03 schreef KinKiJan het volgende:
Ben wel benieuwd hoeveel nieuwe lui we gaan krijgen. Hangt er ook vanaf of ze nog een maandje ratten doen, anders moeten ze van 18 deelnemers terug naar 16.
stel ze gaan weer van 18 naar 16quote:
Yup, ik hoop op nog wat surprise exits. Julia weet ik zo niet, maar Peter had bij het maken van die rattendeal gezegd nog een maandje te blijven inderdaad.quote:Op maandag 15 december 2025 18:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
stel ze gaan weer van 18 naar 16
dan komen er misschien maar 1 of 2 nieuwen
aangezien Peter en Julia ook maar weer blijven( wat ik zo tussen neus en lippen door begreep)
ik zou dan wel graag een stel andere ratten zienquote:Op maandag 15 december 2025 18:59 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Yup, ik hoop op nog wat surprise exits. Julia weet ik zo niet, maar Peter had bij het maken van die rattendeal gezegd nog een maandje te blijven inderdaad.
Wat mij betreft houden ze die ratten gewoon, al is het maar om wat meer nieuw volk erin te krijgen en om de boel af en toe wat op te schudden.
ow die is er welquote:Op maandag 15 december 2025 19:25 schreef 5thencounter het volgende:
Wel vreemd dat er geen info los is gekomen wat Febo gaat doen met twee loslopende ratten.. Verdelgen?
Rattenklem in de mediakamerquote:Op maandag 15 december 2025 19:25 schreef 5thencounter het volgende:
Wel vreemd dat er geen info los is gekomen wat Febo gaat doen met twee loslopende ratten.. Verdelgen?
Ze zou 'm uit het bondje krijgen. Dus ze gelooft ze nogquote:Op maandag 15 december 2025 19:34 schreef 5thencounter het volgende:
Faat janke.. ze weet niet eens of ze de finale gaan spelen
al die bakken shag die het hem heeft gekostquote:Op maandag 15 december 2025 19:36 schreef Li0nHeart het volgende:
Al dat gekonkel, en nog steeds zit Peter niet in de finale.
Dat heeft ze met succes bijelkaar gekreewtquote:Op maandag 15 december 2025 19:34 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ze zou 'm uit het bondje krijgen. Dus ze gelooft ze nog
partyyyyyyyyyquote:Op maandag 15 december 2025 19:38 schreef schetterklep het volgende:
Het is toch wat raar als Erik nu gepasseerd gaat worden tochEn dan zal je zien dat Tho nog wint ook. Faat met niets weg en Erik nog steeds daar met nog minder kans
quote:Op maandag 15 december 2025 19:39 schreef 5thencounter het volgende:
Roland geeft Peter 100 punten de volgende cyclus ..
Zal wel van achter zijn omdat het een wedstrijdje is.quote:Op maandag 15 december 2025 19:40 schreef 5thencounter het volgende:
Bitterballevrete.. van wiens punten?
[ afbeelding ]
Een wedstijdje van 1minuut geknipt.. het nut is ver te zoekenquote:Op maandag 15 december 2025 19:41 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Zal wel van achter zijn omdat het een wedstrijdje is.
Hypocriet.quote:Op maandag 15 december 2025 19:42 schreef greysbones het volgende:
Fatima vindt wat van Lisa
en haar mannen
![]()
gaaa naar huisssssss FA
Ik weet het verder ook niet, is mijn gedachten er van. Geen bewijs of waarheid.quote:Op maandag 15 december 2025 19:42 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Een wedstijdje van 1minuut geknipt.. het nut is ver te zoeken
lisaquote:Op maandag 15 december 2025 19:43 schreef ChildoftheStars het volgende:
Schakel net in
Fatima klinkt super jaloers en pissig
Wordt die kale kerel door een ander ingesmeerd of zo?
En nu verdrietig, want dat was het...quote:Op maandag 15 december 2025 19:45 schreef greysbones het volgende:
nu is lisa jaloers?
dat zachtjes praten ook
quote:Op maandag 15 december 2025 19:45 schreef ChildoftheStars het volgende:
Kunnen ze niet gewoon een orgie houden? Dan is alle ellende voorbij
Ja maar, Tho was niet aardig...quote:Op maandag 15 december 2025 19:48 schreef greysbones het volgende:
lisa ligt nog in bed want ze heeft onrustig geslapen
wtf
haal je ass uit bed gen z-er
Nee, dan maak je boksbewegingen dacht ik, dit is meer dansen.quote:Op maandag 15 december 2025 19:52 schreef schetterklep het volgende:
[..]
Was dat niet een soort tai-bo
en als er geen ratten meer zijnquote:Op maandag 15 december 2025 19:58 schreef 5thencounter het volgende:
De vertrekkers worden dus Foris, SlooMaa, Fatima en de winnaar 3 of 4 Nieuwe straks .. veel te weing
Ja dat daar geen info op gegeven wordt is raar, ik ga er vanuit dat ze gewoon doorgaanquote:Op maandag 15 december 2025 19:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
en als er geen ratten meer zijn
krijgen we maar 2 nieuwe
Deisy gaat volgens mij ook naar huisquote:Op maandag 15 december 2025 19:58 schreef 5thencounter het volgende:
De vertrekkers worden dus Foris, SlooMaa, Fatima en de winnaar 3 of 4 Nieuwe straks .. veel te weing
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |