Normaal dekt hij zich altijd vakkundig in, nu was hij best positief. In dat kader had ik er wel iets meer van verwacht vandaag.quote:Op zaterdag 20 december 2025 15:51 schreef Pistolero het volgende:
Toch knap hoe WOUT het jaar na jaar weer voor elkaar krijgt een nog grotere parodie op een renner te worden.
Dit gaat vooral weer erg geinig worden in de klassiekers op de weg. Lekker parkeren terwijl Mathieu en het Sloveense gedrocht er vandoor gaan.quote:Op zaterdag 20 december 2025 15:53 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Normaal dekt hij zich altijd vakkundig in, nu was hij best positief. In dat kader had ik er wel iets meer van verwacht vandaag.
Georges kan zich afvragen waarom zijn papa weer niet op het podium staat.quote:Op zaterdag 20 december 2025 15:55 schreef Dale__Cooper het volgende:
Wout komt niet snel dichter op de rest
Met lekke band?quote:Op zaterdag 20 december 2025 16:05 schreef Idisrom het volgende:
Mathieu buikt nu al uit. Dit rondje was 21 seconden langzamer dan de vorige.
Je kijkt niet?quote:Op zaterdag 20 december 2025 16:05 schreef Idisrom het volgende:
Mathieu buikt nu al uit. Dit rondje was 21 seconden langzamer dan de vorige.
Na Fem wil ook Mathieu er mee ophouden.quote:Op zaterdag 20 december 2025 18:09 schreef Dale__Cooper het volgende:
„Met Hulst zou het mooi zijn om het record wereldtitels te halen in eigen land. Ik ga niet eeuwig blijven crossen. Ooit moet er een einde zijn. Ik heb altijd gezegd dat ik op een hoogtepunt kan eindigen. Zowel op de weg als in de cross.’’
Maakt dat het WK in Hulst tot de ultieme afscheidceremonie? „Wie weet.’’
Dit is een geweldige dag voor de cross.quote:Op zaterdag 20 december 2025 18:09 schreef Dale__Cooper het volgende:
„Met Hulst zou het mooi zijn om het record wereldtitels te halen in eigen land. Ik ga niet eeuwig blijven crossen. Ooit moet er een einde zijn. Ik heb altijd gezegd dat ik op een hoogtepunt kan eindigen. Zowel op de weg als in de cross.’’
Maakt dat het WK in Hulst tot de ultieme afscheidceremonie? „Wie weet.’’
2028 Hoogerheide is toch veel logischer. Dat is echt thuis en dan zou hij op de magische 10 kunnen komen als alles de komende jaren voorspoedig gaat.quote:Op zaterdag 20 december 2025 19:19 schreef Van_Poppel het volgende:
Adrianus heeft tot z'n 40e gecrost. Mathieu kan dus nog makkelijk 10 jaar mee.
En bij de Dames 8 in de top tien.quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |