DE KLASSIEKER ALLENquote:Op zondag 14 december 2025 15:56 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Ze zijn nog altijd aan het handballen.
Handbal, voetbal, korfbal, Tim en Tom in Dakarquote:Op zondag 14 december 2025 15:56 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Ze zijn nog altijd aan het handballen.
Het is wel eens beter gegaanquote:
Ik word er treurig van.quote:Op zondag 14 december 2025 16:31 schreef GertKuyt het volgende:
Ik gun Jimmy van Schie ook wel een verlies tegen Nitin Kumar volgend jaar.
Dat hele Nederlandse gezelschap is toch grotendeels troep.quote:Op zondag 14 december 2025 16:41 schreef Szura het volgende:
Flyers blijft ook een eeuwige sjoker. Verliezen van Kumar
Typisch Nederlandsquote:Op zondag 14 december 2025 16:37 schreef BB-King het volgende:
Nou die handbaldames hebben gefaald.
Kan je na-analyseren maar het is gewoon tijd om terug naar Ally Pally te schakelen.
ALDI-rommel.quote:Op zondag 14 december 2025 16:42 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Dat hele Nederlandse gezelschap is toch grotendeels troep.
89 om 85quote:Op zondag 14 december 2025 16:45 schreef wimderon het volgende:
Cullen heeft weer eens een niet op komen dagende tegenstander @:Alaphilippe_
Ook aids.quote:Op zondag 14 december 2025 16:56 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ik kom vanavond wel weer terug.
Ik denk dat het zou helpen als je vaker darten volgt, als je je dit afvraagt.quote:Op zondag 14 december 2025 16:49 schreef TjjWester het volgende:
De bookies geven ¤2,38 voor cullen tegen ¤1,57 voor brooks.
Geen idee waar dat oo gebaseerd is.
Stukje dagjesvolk maat.quote:Op zondag 14 december 2025 17:00 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ik denk dat het zou helpen als je vaker darten volgt, als je je dit afvraagt.
Een situatieschets:quote:Op zondag 14 december 2025 14:48 schreef Mani89 het volgende:
Dom Taylor heeft toevallig flinke neusgaten.
Gokken is voor pedofielen.quote:Op zondag 14 december 2025 17:13 schreef wimderon het volgende:
Goh, Cullen is weer aan het jammeren dat hij underdog was bij de bookies
Smeken en bidden dat hij een keer van de klif wordt geduwd bij de Pro Tour-rankings.quote:Op zondag 14 december 2025 17:13 schreef wimderon het volgende:
Goh, Cullen is weer aan het jammeren dat hij underdog was bij de bookies
Maar die weten toch ook dat Brooks nog nimmer geleverd heeft op tv, zelfs niet op een Euro Tourtje ofzo.quote:Op zondag 14 december 2025 17:00 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ik denk dat het zou helpen als je vaker darten volgt, als je je dit afvraagt.
Pol Lim had gisteren ook een hele uiteenzetting na afloop.quote:Op zondag 14 december 2025 14:19 schreef Alaphilippe_ het volgende:
@:Wimderon
Nieuwlaat zegt dat de PDC de global tours meer aandacht gaat geven, omdat ze zien dat het werkt.
Ik roep het al jaren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |