Die gast ziet er veel te gladjes uit om darts te mogen presenteren.quote:Op zondag 14 december 2025 20:17 schreef AgnesGru het volgende:
Presentatortje denkt een origineel grapje te maken
Ik kon er wel om gniffelen.quote:Op zondag 14 december 2025 20:17 schreef AgnesGru het volgende:
Presentatortje denkt een origineel grapje te maken
Wat houdt je tegen? Ik deel je mening overigens nietquote:Op zondag 14 december 2025 20:18 schreef Evangelion het volgende:
Heel Holland Bakt is eigenlijk leuker dan deze wedstrijden.
In vergelijking met Koert ziet iedereen er glad uit.quote:Op zondag 14 december 2025 20:18 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Die gast ziet er veel te gladjes uit om darts te mogen presenteren.
Ik heb vooral het idee dat ik Barney al zo vaak geportretteerd heb gezien dat ik zn antwoorden kan uittekenen.quote:Op zondag 14 december 2025 20:18 schreef Zipportal het volgende:
Leuk zo'n Barney docu.
De echte Barney gaan we nooit zien. Ook al gooi je er nog tig docu's tegenaan.
Nog niet begonnen, straks pas.quote:Op zondag 14 december 2025 20:19 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Wat houdt je tegen? Ik deel je mening overigens niet
Letterlijk zelfs. Laatst Sterren op het doek teruggekeken.quote:Op zondag 14 december 2025 20:19 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik heb vooral het idee dat ik Barney al zo vaak geportretteerd heb gezien dat ik zn antwoorden kan uittekenen.
Nee dat is daar wel vaker het geval zo te zien.quote:
En dan durfde iemand zichzelf German Giant te noemen. Wat een ielig mannetje is Clementsquote:Op zondag 14 december 2025 20:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee dat is daar wel vaker het geval zo te zien.
Wenig Plaisier in die muziek?quote:Op zondag 14 december 2025 20:20 schreef Scorpion_17 het volgende:
Tis dat Dirk hardcore heeft, maar opkomstmuziek van Wenig staat wel top 3 kutmuziek
Nee.quote:Op zondag 14 december 2025 20:21 schreef Dagoduck het volgende:
Zagen jullie dat ze de beschrijving van Hilversum en Ally Pally hadden omgewisseld?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |