Nou nou, ga je lekker?quote:Op maandag 15 december 2025 17:57 schreef Gooischevrouw het volgende:
[..]
Smaad? Laat me niet lachen, ken jij de definitie van smaad?
een keer in een podcast open en persoonlijk praten over je eigen scheiding en wat er volgens jou misging, is niet automatisch smaad. Je deelt je eigen ervaringen en gevoelens, geen vaststaande feiten of beschuldigingen met de intentie iemand kapot te maken. Dat mag!
Het klinkt vooral laagbegaafdquote:Op maandag 15 december 2025 15:51 schreef Jees2008 het volgende:
[..]
Inderdaad maar blijkbaar weet AM echt niet hoe zo iemand heet. Ze moest ook opzoeken wat een staatssecretaris (met spatie en zonder s) doet.
Wat is haar insta? Op Debbie Hillon vind ik haar niet.quote:Op maandag 15 december 2025 18:32 schreef Moppie1982 het volgende:
Debbie hillon zet weer haar kinderen in, dit keer haar pasgeboren baby, echt ik vind hier wat van
Dhillon ipv Hillonquote:Op maandag 15 december 2025 18:57 schreef proud_mami het volgende:
[..]
Wat is haar insta? Op Debbie Hillon vind ik haar niet.
De baby in haar buik?!quote:Op maandag 15 december 2025 18:36 schreef Moedervan4kids het volgende:
HvK doet het er gewoon om om die broodtrommel te showen. Ze leest hier mee. Nathalie, ga eens voor je kinderen zorgen in plaats van dit zogenaamde influencen. Je bent niet boeiend en ik heb medelijden met je kinderen en de baby in je buik.
Ze voelt zich vereerd/belangrijk dat ze door de staatssecretaris wordt uitgenodigd, maar opzoeken welke functie die man heeft zonder er eerst de nodige stories aan te wijden waarbij je hem ‘het hulpje van de minister’ noemt vind ik nogal sneu.quote:Op maandag 15 december 2025 15:51 schreef Jees2008 het volgende:
[..]
Inderdaad maar blijkbaar weet AM echt niet hoe zo iemand heet. Ze moest ook opzoeken wat een staatssecretaris (met spatie en zonder s) doet.
Net als Junoordzij.quote:Op maandag 15 december 2025 18:32 schreef Moppie1982 het volgende:
Debbie hillon zet weer haar kinderen in, dit keer haar pasgeboren baby, echt ik vind hier wat van
Niet gek ook toch? Wat zij presteert is echt sneu (ik zit niet in de groep maar snap wel dat meer mensen medelijden met de kinderen hebben.quote:Op maandag 15 december 2025 19:02 schreef Paardrijden123 het volgende:
HVK gaat rond op een hele grote Facebook groep. Iemand van hier wellicht? Screenshots van het eten van de kinderen en de broodtrommels etc. Reageren veel mensen op. 😅
Mensen reageren gewoon dat ze veel bewondering hebben. Ik citeer:quote:Op maandag 15 december 2025 19:02 schreef Paardrijden123 het volgende:
HVK gaat rond op een hele grote Facebook groep. Iemand van hier wellicht? Screenshots van het eten van de kinderen en de broodtrommels etc. Reageren veel mensen op. 😅
Laten we hopen dat het bij een vermoeden blijft 🥴🙈.quote:Op maandag 15 december 2025 19:13 schreef Moedervan4kids het volgende:
[..]
Haha sorry ik heb het vermoeden gezien de vorige filmpjes.
Screenshots delen vind ik dan weer niet nodig.quote:Op maandag 15 december 2025 19:13 schreef Danielle_ het volgende:
[..]
Niet gek ook toch? Wat zij presteert is echt sneu (ik zit niet in de groep maar snap wel dat meer mensen medelijden met de kinderen hebben.
Net als bij haar posts. Mensen/mannen die zeggen dat ze zulke mooie kinderen heeft, dat ze zo’n fantastische moeder is enzo.quote:Op maandag 15 december 2025 19:21 schreef Moedervan4kids het volgende:
[..]
Mensen reageren gewoon dat ze veel bewondering hebben. Ik citeer:
“ Heb juist veel bewondering voor haar. Kinderen zien er altijd netjes en verzorgd uit. Gaan allemaal iedere avond in bad. Soms zie ik wel dingen dat ik denk “oke apart” maar wie weet zullen mensen dat ook bij mij hebben als ik 24/7 mijn leven zou filmen met kids 😆😆😆”
En als ze haar beugel maar niet uit doet en in een bakje op tafel legt.quote:Op maandag 15 december 2025 19:22 schreef sunny_8953 het volgende:
Ik hoop ergens dat de gesprekspartners van AM (morgen op het ministerie) vandaag wat online research doen. Toch leuk als je je tafelgenooot even in haar menstruatie ondergoed kunt aanschouwen.
Rustig maar...quote:Op maandag 15 december 2025 17:57 schreef Gooischevrouw het volgende:
[..]
Smaad? Laat me niet lachen, ken jij de definitie van smaad?
een keer in een podcast open en persoonlijk praten over je eigen scheiding en wat er volgens jou misging, is niet automatisch smaad. Je deelt je eigen ervaringen en gevoelens, geen vaststaande feiten of beschuldigingen met de intentie iemand kapot te maken. Dat mag!
Dus je bent gewoon jaloers?!quote:Op maandag 15 december 2025 18:27 schreef Wiepje het volgende:
Soms vind ik het toch wel irritant. De fluflus zeggen bij kritiek altijd dat we jaloers zijn. Eerlijk, soms ben ik dat ook wel als ik zie dat een Sanneke die niks doet dan mompelen op de bank gewoon 3 Adventskalenders gesponsord krijgt. Hoe dan? Niet dat ik met ze zou willen ruilen maar het is toch bizar dat je dit met niks zeggende content krijgt?
Volgens mij is ze daar sinds Tim's podcast weer mee begonnen; alle regels zijn sindsdien over de schutting.quote:Op maandag 15 december 2025 20:02 schreef pistacchio het volgende:
AM zei een tijdje geleden toch dat ze geen kinderen in bed/slapende kinderen meer zou filmen omdat ze nu pas te horen heeft gekregen van een vriendin dat dit schadelijk kan zijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |