Laffe terroristen hebben geen ballen. Iets te fanatiek geweest bij besnijdenis.quote:Op zondag 14 december 2025 13:04 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ik had zijn ballen eraf geschoten.
Als ik joods was, zou ik Israël nou niet bepaald bovenaan mijn lijstje met veiligste landen voor joodse mensen zetten.quote:Op zondag 14 december 2025 11:01 schreef Black_Baron het volgende:
Zijn joden of mensen die een joods feestje vieren dan helemaal nergens meer veilig?
Bevestigt wel de noodzaak van het bestaan van de staat Israël.
De minister president die ons ontnomen isquote:Op zondag 14 december 2025 13:00 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Plasterk, wat een held om dat te zeggen..
Als media in Australië iets meer nieuwsartikelen hadden geplaatst over hoe fantastisch het is dat de Israëli's heel Gaza's platgebombardeerd hebben dan zouden die schutters dat hebben gelezen en van hun aanslagplannen af hebben gezien? Of hoe moet ik dat precies lezen?quote:
Wapen kan leeg zijn geweest, en alle patronen hingen bij de schutter in een riem om zijn middel.quote:
Wat enorm heldhaftig dat hij er überhaupt op af durfde te stappen!quote:Op zondag 14 december 2025 13:11 schreef Aether het volgende:
De HELD die een van de schutters overmeesterde en zijn wapen afpakte is AHMED AL AHMED, 43 jaar, fruitverkoper zonder ervaring met vuurwapens. 2x in de arm geraakt, verkeert in stabiele toestand. Wat een man.
https://www.geenstijl.nl/(...)ondi-beach-australie
Een logisch risico assessment met moslimterroristen leert snel dat ze ook vaak bomgordels en extra wapens hebben. Nu zijn in het verleden behaalde resultaten geen toekomstige garanties, maar je moet de veiligheid wel voor op stellen.quote:Op zondag 14 december 2025 12:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dit.
Iemand op zo'n manier ontwapenen is een absolute heldendaad, maar dat betekent niet dat je gelijk GTA-style iemand ook wilt cq kunt vermoorden, dat is echt een heel ander level.
Als Iran idd achter deze aanslagen zit dan maakt het echt helemaal geen bal uit waar ter wereld het gebeurd is, en dan had ook niets dat kunnen veranderen.quote:Op zondag 14 december 2025 13:17 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Als media in Australië iets meer nieuwsartikelen hadden geplaatst over hoe fantastisch het is dat de Israëli's heel Gaza's platgebombardeerd hebben dan zouden die schutters dat hebben gelezen en van hun aanslagplannen af hebben gezien? Of hoe moet ik dat precies lezen?
Je kan in Israël in ieder geval je Keppel dragen. In Amsterdam wordt je in elkaar getikt.quote:Op zondag 14 december 2025 13:06 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
Als ik joods was, zou ik Israël nou niet bepaald bovenaan mijn lijstje met veiligste landen voor joodse mensen zetten.
De kans dat een moslim terrorist je daar vermoord is toch wel wat hoger dan in de meeste westerse landen.
Heerlijk deze.quote:
de meesten zijn helemaal niet gevlucht, maar voor economische redenen gekomenquote:Op zondag 14 december 2025 13:05 schreef Kakadylo het volgende:
Overal ter wereld zijn natuurlijk moslims dus ook iedere stad heeft zulke gekken rondlopen
Zo iemand kan zich beter afvragen waarom zijn/haar ouders hiernaartoe zijn gevlucht
Ja, dat is leuk en aardig, maar als je amper weet hoe zo'n ding werkt dan is dat niet zo makkelijk als het in theorie lijkt.quote:Op zondag 14 december 2025 13:19 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Een logisch risico assessment met moslimterroristen leert snel dat ze ook vaak bomgordels en extra wapens hebben. Nu zijn in het verleden behaalde resultaten geen toekomstige garanties, maar je moet de veiligheid wel voor op stellen.
Zou niet gek geweest zijn en totaal begrijpelijk als die held toch de trekker had overgehaald. Al was het maar op zn knieschijven.
Nu kan dat wezen voor de rechter verschijnen en de wereld zien wat voor een verdorvenheid in de islam leeft.
Dat is ook prima he.
quote:
quote:
All hail Ahmed al Ahmed!quote:Op zondag 14 december 2025 13:11 schreef Aether het volgende:
De HELD die een van de schutters overmeesterde en zijn wapen afpakte is AHMED AL AHMED, 43 jaar, fruitverkoper zonder ervaring met vuurwapens. 2x in de arm geraakt, verkeert in stabiele toestand. Wat een man.
Djesus...quote:
Maar als dat wapen leeg is, dan sta je als terrorist toch weer direct op? Dreigen met een leeg wapen is dan niet zo effectief.quote:Op zondag 14 december 2025 13:18 schreef Hathor het volgende:
[..]
Wapen kan leeg zijn geweest, en alle patronen hingen bij de schutter in een riem om zijn middel.
Klopt. Dat is het ook niet. Overigens denk ik dat die held misschien wel wist waar hij mee bezig was. Het zag er zo doortastend uit.quote:Op zondag 14 december 2025 13:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, dat is leuk en aardig, maar als je amper weet hoe zo'n ding werkt dan is dat niet zo makkelijk als het in theorie lijkt.
Ow wacht!quote:Op zondag 14 december 2025 13:11 schreef Aether het volgende:
Je kan er iemand wel zijn hersens mee inslaan, dat is al heel wat.quote:Op zondag 14 december 2025 13:24 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Maar als dat wapen leeg is, dan sta je als terrorist toch weer direct op? Dreigen met een leeg wapen is dan niet zo effectief.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |