SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Smilies
• Citizen.Erasedse smilies. Mede mogelijk gemaakt door onze allerliefste Flory
• DaMartse smilies
• Berkeryse smilies
• Hyvese smilies
• niet mijnse smielies
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
Gefeliciteerdquote:Op zondag 14 december 2025 00:14 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik ben eindelijk kampioen geworden bij een voetbal manager spel. Met een Tsjechische ploeg. Al zit ik nu al wel in het seizoen 2029-2030.
Al moet ik toegeven, dat je hier best wel makkelijk spelers kunt kopen, die normaliter nooit bij die club gaan tekenen. Maar toch best blij met deze prestatie.
Was je zulke harde scheetjes aan het laten?quote:Op zondag 14 december 2025 00:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik was aan het schudden in bed.
quote:Op zondag 14 december 2025 00:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik was aan het schudden in bed.
ja das waar. Ben ik mij ook wel bewust vanquote:Op zaterdag 13 december 2025 15:31 schreef Karzai het volgende:
Je hebt nu een leven waar de meeste mensen alleen maar van kunnen dromen
oh medeserpentquote:Op zaterdag 13 december 2025 23:45 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
lichamelijk gaat het ZWAAR KLOTE, dus ik ga straks even plat voor een tijdje
quote:Op zondag 14 december 2025 01:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh medeserpent![]()
je bent hier welkom. Heb al een pakketje darmen klaar liggen speciaal voor serpenten. Wij hebben andere darmen nodig
Lezen of kruiswoordpuzzelen een optie? Dat zijn één van de weinige dingen waar ik me echt op kan concentreren. Nou ja ik kan me op heel veel concentreren, maar dat zijn dan meestal geen ontspannende dingenquote:Op zaterdag 13 december 2025 14:36 schreef bitterbal het volgende:
ik zou wel willen dat ik mij wat meer kan concetreren op iets
ja lezen heb ik ook geen geduld voor nee. plus ook niet echt interesse. Bedoel meer dat ik mij zou willen kunnen concentreren om iets nieuws te leren. Maar ja ben ik nooit goed in geweest om daar mijn aandacht bij te houdenquote:Op zondag 14 december 2025 05:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Lezen of kruiswoordpuzzelen een optie? Dat zijn één van de weinige dingen waar ik me echt op kan concentreren. Nou ja ik kan me op heel veel concentreren, maar dat zijn dan meestal geen ontspannende dingen
Dat lukt vaak alleen als je het ook echt leuk vindt.quote:Op zondag 14 december 2025 06:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja lezen heb ik ook geen geduld voor nee. plus ook niet echt interesse. Bedoel meer dat ik mij zou willen kunnen concentreren om iets nieuws te leren. Maar ja ben ik nooit goed in geweest om daar mijn aandacht bij te houden
ja kloptquote:Op zondag 14 december 2025 07:07 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat lukt vaak alleen als je het ook echt leuk vindt.
Wat is blenderen?quote:Op zondag 14 december 2025 07:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja kloptzit vaak te denken om weer te gaan blenderen maar dan zet ik mij er toch niet tot toe
quote:Op zondag 14 december 2025 07:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dat 3d design programma
waar ik bv de hotdog robot mee heb gemaakt :p
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 14 december 2025 06:25 schreef dud0r het volgende:
33000 stapjes gedaan sinds middernacht. Tijd voor bed
quote:Op zondag 14 december 2025 07:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dat 3d design programma
waar ik bv de hotdog robot mee heb gemaakt :p
[ afbeelding ]
niet gewoon werk als 3D artiest zoeken danquote:Op zondag 14 december 2025 07:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
en je begint dus met dit
[ afbeelding ]
ha weet je hoe goed die zijnquote:Op zondag 14 december 2025 08:03 schreef mschol het volgende:
[..]
[..]
niet gewoon werk als 3D artiest zoeken dan
Waarschijnlijk is het hele huishouden nu al gedaan.quote:Op zondag 14 december 2025 08:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Maximale uit je weekend halen.
Gelukkig kan AI niet voor je op het strand gaan frituren, anders had je daar straks ook niets meer te doen.quote:Op zondag 14 december 2025 08:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
das waar. Zal over een tijdje wel vervangen zijn door ai
ja stel je voorquote:Op zondag 14 december 2025 08:08 schreef Recce het volgende:
[..]
Gelukkig kan AI niet voor je op het strand gaan frituren, anders had je daar straks ook niets meer te doen.
Ik was er vanmorgen ook al op tijd bij met het huishouden. Nu cursus messen slijpen en dan nog even langs bij mijn ouders aangezien dat soort van op de route ligt.quote:Op zondag 14 december 2025 08:06 schreef Recce het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is het hele huishouden nu al gedaan.
oke ietwat verdacht maar goedquote:Op zondag 14 december 2025 08:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik was er vanmorgen ook al op tijd bij met het huishouden. Nu cursus messen slijpen en dan nog even langs bij mijn ouders aangezien dat soort van op de route ligt.
nee lijkt al op pastaquote:Op zondag 14 december 2025 08:09 schreef Recce het volgende:
[..]
Hopelijk doen ze soms ook wat wormen in je pasta. Merk je niets van.
Huizenverhuur kan AI ook al niet vervangen dus ballie zit gebakken.quote:Op zondag 14 december 2025 08:08 schreef Recce het volgende:
[..]
Gelukkig kan AI niet voor je op het strand gaan frituren, anders had je daar straks ook niets meer te doen.
quote:Op zondag 14 december 2025 08:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik was er vanmorgen ook al op tijd bij met het huishouden. Nu cursus messen slijpen en dan nog even langs bij mijn ouders aangezien dat soort van op de route ligt.
quote:Op zondag 14 december 2025 08:11 schreef bitterbal het volgende:
' ja ik heb zo een cursus messenslijpen en daarna ga ik eten bij monster '
denk nu aan pastaquote:Op zondag 14 december 2025 08:12 schreef Recce het volgende:
[..]
Heb je al bedacht wat je vanavond gaat eten?
Ja, waarom was die dicht gisteren?quote:Op zondag 14 december 2025 08:13 schreef bitterbal het volgende:
of anders crispy pork als die open is
quote:Op zondag 14 december 2025 08:14 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik aardappeltjes, rundervink, broccoli en wortels.
Lijkt me best rustgevendquote:Op zondag 14 december 2025 08:11 schreef Recce het volgende:
[..]Hoe vroeg begon jij dan? Mijn zwager had ook een tijdje een messenslijpobsessie. Kennelijk is dat een fijn werkje.
Moet je niet een Excel maken met alle opties? Dan kun je efficiënter kiezen.quote:Op zondag 14 december 2025 08:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja ben vergeten of die nou standaard op zaterdag dicht is of niet
Oh lekker danquote:Op zondag 14 december 2025 08:23 schreef Recce het volgende:
Oh, ze hebben even 12 haltes uit de buslijn naar Enschede-Noord gehaald. Dan ben je sneller op het station, is de redenering.Ik had een bushalte voor de deur, maar moet nu een paar minuten lopen, maar de wijk van mijn vader heeft nu helemaal geen bus meer. Daar wonen veel ouderen. Die mogen dan lekker met de rollator een kilometer schuifelen.
Mensen moeten meer bewegen.quote:Op zondag 14 december 2025 08:23 schreef Recce het volgende:
Oh, ze hebben even 12 haltes uit de buslijn naar Enschede-Noord gehaald. Dan ben je sneller op het station, is de redenering.Ik had een bushalte voor de deur, maar moet nu een paar minuten lopen, maar de wijk van mijn vader heeft nu helemaal geen bus meer. Daar wonen veel ouderen. Die mogen dan lekker met de rollator een kilometer schuifelen.
Of gewoon lekker met de auto.quote:Op zondag 14 december 2025 08:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Mensen moeten meer bewegen.
Met de rollatortaxiquote:Op zondag 14 december 2025 08:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Of gewoon lekker met de auto.
Bij mijn moeder in de wijk hebben ze opgelost met een wijktaxi toen de stadsbus daar verdween. Die moet je wel vooraf reserveren, maar die brengt naar overal in de stad. De prijs is ook laag.quote:Op zondag 14 december 2025 08:23 schreef Recce het volgende:
Wij hebben de buurtbus gekregen. Niet enorm populair aangezien ik er minder dan 1 keer per week iemand in zie zitten.quote:Op zondag 14 december 2025 08:56 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Bij mijn moeder in de wijk hebben ze opgelost met een wijktaxi toen de stadsbus daar verdween. Die moet je wel vooraf reserveren, maar die brengt naar overal in de stad. De prijs is ook laag.
Ja, dat is voor veel ouderen ook gewoon niet meer te doen. Ze wilden ook de bushalte bij het bejaardenhuis schrappen, maar dat is uiteindelijk niet doorgegaan.quote:Op zondag 14 december 2025 08:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh lekker danBij mij stiefvader is dat op een gegeven moment ook gedaan. Nu moet je 10-15 min lopen, wat voor iemand met een rollator al snel 20 minuten duurt waarschijnlijk
goed over nagedacht welquote:Op zondag 14 december 2025 08:23 schreef Recce het volgende:
Bestaat dat nog johquote:Op zondag 14 december 2025 09:11 schreef FreshFruit het volgende:
Goedemorgen.
@:dud0r Zo te lezen was Thunderdome niet echt een succes, hoe vond jij het ?
Welke telefoon heb jij gekocht?quote:Op zondag 14 december 2025 09:11 schreef mschol het volgende:
tering wat een AI shit in nieuwe telefoons
de hoeveelheid schuifjes die ik uit moest zetten
https://www.oneplus.com/nl/oneplus-15quote:
Nog niet uitgespeeld, maar echt geweldig spelquote:Op zondag 14 december 2025 09:12 schreef Ama het volgende:
Nice Hogwarts Legacy doet het verrassend goed op mijn laptop.
Momenteel gratisquote:Op zondag 14 december 2025 09:13 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Nog niet uitgespeeld, maar echt geweldig spel
Ik heb een fairphone, maar daar staat standaard meldingen enzo uit.quote:Op zondag 14 december 2025 09:11 schreef mschol het volgende:
tering wat een AI shit in nieuwe telefoons
de hoeveelheid schuifjes die ik uit moest zetten
Steam of Epic?quote:
Je hebt niks gemist als ik zo de berichten lees.quote:
ik moet de instellingen hier aanpassen, ik push mn systeem iets te ver op het moment en de game crasht vrij snelquote:Op zondag 14 december 2025 09:12 schreef Ama het volgende:
Nice Hogwarts Legacy doet het verrassend goed op mijn laptop.
Ben je fan?quote:Op zondag 14 december 2025 09:18 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik heb de steam versie, ps4 versie, switch versie en de xbox versie van het spel
Hmm, ik denk nog steeds dat ik de Samsung S25 neem. Die kan ik voor ¤427 euro krijgen.quote:Op zondag 14 december 2025 09:13 schreef mschol het volgende:
[..]
https://www.oneplus.com/nl/oneplus-15
eerlijk is eerlijk, meeste functies zijn wel lokaal naar dan nog
Damnquote:Op zondag 14 december 2025 09:18 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik heb de steam versie, ps4 versie, switch versie en de xbox versie van het spel
De ventilator doet wel goed zijn best maar verder draait het als een zonnetje. Had ik ook niet verwacht tbh.quote:Op zondag 14 december 2025 09:18 schreef mschol het volgende:
[..]
ik moet de instellingen hier aanpassen, ik push mn systeem iets te ver op het moment en de game crasht vrij snel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |