quote:Op zondag 14 december 2025 07:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dat 3d design programma
waar ik bv de hotdog robot mee heb gemaakt :p
[ afbeelding ]
niet gewoon werk als 3D artiest zoeken danquote:Op zondag 14 december 2025 07:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
en je begint dus met dit
[ afbeelding ]
ha weet je hoe goed die zijnquote:Op zondag 14 december 2025 08:03 schreef mschol het volgende:
[..]
[..]
niet gewoon werk als 3D artiest zoeken dan
Waarschijnlijk is het hele huishouden nu al gedaan.quote:Op zondag 14 december 2025 08:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Maximale uit je weekend halen.
Gelukkig kan AI niet voor je op het strand gaan frituren, anders had je daar straks ook niets meer te doen.quote:Op zondag 14 december 2025 08:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
das waar. Zal over een tijdje wel vervangen zijn door ai
ja stel je voorquote:Op zondag 14 december 2025 08:08 schreef Recce het volgende:
[..]
Gelukkig kan AI niet voor je op het strand gaan frituren, anders had je daar straks ook niets meer te doen.
Ik was er vanmorgen ook al op tijd bij met het huishouden. Nu cursus messen slijpen en dan nog even langs bij mijn ouders aangezien dat soort van op de route ligt.quote:Op zondag 14 december 2025 08:06 schreef Recce het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is het hele huishouden nu al gedaan.
oke ietwat verdacht maar goedquote:Op zondag 14 december 2025 08:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik was er vanmorgen ook al op tijd bij met het huishouden. Nu cursus messen slijpen en dan nog even langs bij mijn ouders aangezien dat soort van op de route ligt.
nee lijkt al op pastaquote:Op zondag 14 december 2025 08:09 schreef Recce het volgende:
[..]
Hopelijk doen ze soms ook wat wormen in je pasta. Merk je niets van.
Huizenverhuur kan AI ook al niet vervangen dus ballie zit gebakken.quote:Op zondag 14 december 2025 08:08 schreef Recce het volgende:
[..]
Gelukkig kan AI niet voor je op het strand gaan frituren, anders had je daar straks ook niets meer te doen.
quote:Op zondag 14 december 2025 08:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik was er vanmorgen ook al op tijd bij met het huishouden. Nu cursus messen slijpen en dan nog even langs bij mijn ouders aangezien dat soort van op de route ligt.
quote:Op zondag 14 december 2025 08:11 schreef bitterbal het volgende:
' ja ik heb zo een cursus messenslijpen en daarna ga ik eten bij monster '
denk nu aan pastaquote:Op zondag 14 december 2025 08:12 schreef Recce het volgende:
[..]
Heb je al bedacht wat je vanavond gaat eten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |