Ook twee strontteams, genotquote:Op zondag 14 december 2025 12:02 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Vanmiddag kijken we toch de Klassieker
Ja, enorm lelijk. Al is het bij bijvoorbeeld Zonneveld en vd Voort weer opvallend dat ze qua postuur er helemaal niet dik uitzien, maar wel een gigantische onderkin hebben.quote:
Nooit meer landverrader de Graafquote:Op zondag 14 december 2025 10:29 schreef WheeledWarrior het volgende:
De Graaf uitgeschakeld door Lim was toch wel genot.
Zeker weten.quote:Op zondag 14 december 2025 12:02 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het is eten of gegeten worden.quote:Op zondag 14 december 2025 13:08 schreef Evangelion het volgende:
Word wakker, check nieuws.
Aanslag Bondi beach
Aanslag kerstmarkt verijdeld
Suicidale spookrijders
gelukkig kom ik niet buiten
Ik kies toch voor Taylor - Lukasiakquote:Op zondag 14 december 2025 12:02 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
In dit WARME BAD kiezen we voor ETEN.quote:Op zondag 14 december 2025 13:11 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Het is eten of gegeten worden.
Wellicht doelde Gurney daarop met Klassieker.quote:Op zondag 14 december 2025 13:14 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ik kies toch voor Taylor - Lukasiak
quote:Op zondag 14 december 2025 13:08 schreef Evangelion het volgende:
Aanslag Bondi beach
Suicidale spookrijders
Lekker voor de pellet kachel, biertje en darts, fuck de rest van de wereld.quote:Op zondag 14 december 2025 13:08 schreef Evangelion het volgende:
Aanslag Bondi beach
Suicidale spookrijders
quote:Like Alert
14-12-2025 @ 13:34:34
IkGeefEnkelLikes heeft een van jouw posts geliket in "Darts / 2026 PDC World Darts Championship #14: Nog één Set-lacek"
Mijn dag kan niet meer stuk!quote:14-12-2025 @ 13:34:46
IkGeefEnkelLikes heeft een van jouw posts geliket in "Darts / 2026 PDC World Darts Championship #14: Nog één Set-lacek"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |