Oeh, daar zou ik wel willen zijn, wel zonder andere mensen en dan lekker zwemmen in dat zwembad.quote:
En op het einde een tafeltje en een zalige stoel met een dik kussen en een parasol erboven, en een ijsemmer en een lekkere fles bubbelsquote:Op zaterdag 13 december 2025 21:25 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Oeh, daar zou ik wel willen zijn, wel zonder andere mensen en dan lekker zwemmen in dat zwembad.
quote:Op zaterdag 13 december 2025 21:44 schreef maily het volgende:
[..]
En op het einde een tafeltje en een zalige stoel met een dik kussen en een parasol erboven, en een ijsemmer en een lekkere fles bubbels![]()
< Sprokkelt vast hout voor het visjes grillen en het kampvuurquote:Op zaterdag 13 december 2025 21:44 schreef maily het volgende:
[..]
En op het einde een tafeltje en een zalige stoel met een dik kussen en een parasol erboven, en een ijsemmer en een lekkere fles bubbels![]()
quote:Op zaterdag 13 december 2025 21:53 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
< Sprokkelt vast hout voor het visjes grillen en het kampvuur
< Loopt iets verder doorquote:Op zaterdag 13 december 2025 21:54 schreef ChocoFan het volgende:
Oh wacht, er mogen toch 2 mensen daar rondlopen, 1 om alles schoon te houden en 1 om te koken.![]()
En ik natuurlijk. Dus 3 in totaal.
Goed zo, wieberen. Ik zit er voor mijn rust.quote:Op zaterdag 13 december 2025 21:55 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
< Loopt iets verder door
Ik loop met je mee.quote:Op zaterdag 13 december 2025 21:55 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
< Loopt iets verder door
dan eet ze het parkietje opquote:Op zaterdag 13 december 2025 21:58 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Wacht ff... stel je voor dat ik geen vis vang!
Heb op zo'n soort resort gezeten.quote:Op zaterdag 13 december 2025 21:25 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Oeh, daar zou ik wel willen zijn, wel zonder andere mensen en dan lekker zwemmen in dat zwembad.
wat heb je daar gegeten?quote:Op zaterdag 13 december 2025 22:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Heb op zo'n soort resort gezeten.
Was heel lekker ja
Oh ja? Ik denk eerder dat het andersom is.quote:
RIP @ChocoFanquote:Op zaterdag 13 december 2025 22:01 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Oh ja? Ik denk eerder dat het andersom is.
Dat geloof ik meteen.quote:Op zaterdag 13 december 2025 22:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Heb op zo'n soort resort gezeten.
Was heel lekker ja
Ik doe hem wat als hij geroosterde eend zegt.quote:
De eerste avond sultana's want de voorraadboot was niet gekomen door het slechte weerquote:
quote:
Ah, bèt yâangquote:Op zaterdag 13 december 2025 22:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
De eerste avond sultana's want de voorraadboot was niet gekomen door het slechte weer
Dat ik mijn longen eruit had gekotst die dag op de boot was dus niet raar
Daarna iedere dag echt heerlijk Thais
Sultana's vind ik echt niet lekker. En lukte dat eten dan wel zonder longen?quote:Op zaterdag 13 december 2025 22:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
De eerste avond sultana's want de voorraadboot was niet gekomen door het slechte weer
Dat ik mijn longen eruit had gekotst die dag op de boot was dus niet raar
Daarna iedere dag echt heerlijk Thais
Het eten ging niet optimaal nee. Die sultana's waren echt het enige dat we nog haddenquote:Op zaterdag 13 december 2025 22:06 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Sultana's vind ik echt niet lekker. En lukte dat eten dan wel zonder longen?
Was niet druk nee. Dus konden echt relaxen daar.quote:
Kwam vandaag een 'tuinhuisje' bij een landhuis tegen met bomen door het dakquote:
Best wel slecht dan dat ze niet iets lang houdbaar hadden liggen ergens.quote:Op zaterdag 13 december 2025 22:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het eten ging niet optimaal nee. Die sultana's waren echt het enige dat we nog hadden
Mooi boomhuisquote:Op zaterdag 13 december 2025 22:17 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Kwam vandaag een 'tuinhuisje' bij een landhuis tegen met bomen door het dak![]()
Vond ik wel apart.
https://www.funda.nl/deta(...)=share-listing-modal
[ afbeelding ]
Jij ziet het gewoon vanaf je vakantieplek.
Fijne vakantie nog!
Ja die boomhut vind ik ook mooi.quote:
Hier is het dak om de boom heen wel netjes, op die foto van Marc niet, daar lekt het als een malle dan volgens mij en bij deze ziet dat er veel beter uit.quote:Op zaterdag 13 december 2025 22:17 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Kwam vandaag een 'tuinhuisje' bij een landhuis tegen met bomen door het dak![]()
Vond ik wel apart.
https://www.funda.nl/deta(...)=share-listing-modal
[ afbeelding ]
Jij ziet het gewoon vanaf je vakantieplek.
Fijne vakantie nog!
Ik zeg 8 meloen verschilquote:Op zaterdag 13 december 2025 22:26 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Hier is het dak om de boom heen wel netjes, op die foto van Marc niet, daar lekt het als een malle dan volgens mij en bij deze ziet dat er veel beter uit.
O ja, daar hadden ze weer een top van.quote:Op zaterdag 13 december 2025 22:24 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ja die boomhut vind ik ook mooi.
Kwam deze advertentie tegen in het nieuws vandaag dat dit het meest virale huis van 2025 is blijkbaar.
Kost wel wat allemaal.
In het artikel stond , helaas, alleen dit huis.quote:Op zaterdag 13 december 2025 22:28 schreef drakin het volgende:
[..]
O ja, daar hadden ze weer een top van.
Ik heb wel eerder een boom binnenshuis gezien, en door het dak heen ook, wel tijd geleden alweer.
Blijft mooi
Ik ook, in het huis wat naast de onze stond.quote:Op zaterdag 13 december 2025 22:28 schreef drakin het volgende:
[..]
O ja, daar hadden ze weer een top van.
Ik heb wel eerder een boom binnenshuis gezien, en door het dak heen ook, wel tijd geleden alweer.
Blijft mooi
Maar die groeiden van buiten naar binnen.quote:Op zaterdag 13 december 2025 22:31 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ook, in het huis wat naast de onze stond.
Bewust meegenomen en mooi omheen gebouwd of wildgroeiquote:Op zaterdag 13 december 2025 22:31 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wij hadden wel een klimop die vrolijk naar binnen groeide.quote:Op zaterdag 13 december 2025 22:31 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die bedoelde ik, en jij hebt meteen ook een pagina gevonden waar meer 5 keer huizen met meeste dit of dat op staan.quote:Op zaterdag 13 december 2025 22:31 schreef Kissingbird het volgende:
https://www.funda.nl/meer(...)ral-huizen-van-2025/
Ik zie dit nu @:drakin
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 13 december 2025 22:36 schreef drakin het volgende:
[..]
Die bedoelde ik, en jij hebt meteen ook een pagina gevonden waar meer 5 keer huizen met meeste dit of dat op staan.
Morgen kijken, nu slapen
Dat weet ik niet, mijn overgrootvader was fotograaf eind 19de eeuw. Toen maakte ze gebruik van echte bomen die naar binnen groeiden. Waren druivenbomen ook nog.quote:Op zaterdag 13 december 2025 22:33 schreef drakin het volgende:
[..]
Bewust meegenomen en mooi omheen gebouwd of wildgroei
Wij hadden een kas met druivenplanten. De wortels zaten buiten in de grond en de plant groeide binnenquote:Op zaterdag 13 december 2025 22:46 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, mijn overgrootvader was fotograaf eind 19de eeuw. Toen maakte ze gebruik van echte bomen die naar binnen groeiden. Waren druivenbomen ook nog.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile, it's free therapy.
Ik was al bang dat ik niet geloofd werd.quote:Op zaterdag 13 december 2025 22:54 schreef maily het volgende:
[..]
Wij hadden een kas met druivenplanten. De wortels zaten buiten in de grond en de plant groeide binnen
nu maar hopen dat ie op tijd leverbaar isquote:Op zaterdag 13 december 2025 23:13 schreef Superbadeendje het volgende:
Deze moet ik hebben.
[ afbeelding ]
Ga je die ook dragen dan?quote:Op zaterdag 13 december 2025 23:13 schreef Superbadeendje het volgende:
Deze moet ik hebben.
[ afbeelding ]
Eendjuhquote:Op zaterdag 13 december 2025 23:13 schreef Superbadeendje het volgende:
Deze moet ik hebben.
[ afbeelding ]
Als ik hem koop trek ik hem aan op de eerstvolgende meet.quote:
even quoten voor het nageslachtquote:Op zondag 14 december 2025 00:01 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als ik hem koop trek ik hem aan op de eerstvolgende meet.
Neeneenee, we gaan hier geen nageslacht makenquote:
quote:Op zondag 14 december 2025 00:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Neeneenee, we gaan hier geen nageslacht maken
Het eerste.quote:Op zondag 14 december 2025 00:18 schreef chufi het volgende:
omdat ie het niet meer kan of zelf niet heeft .... ???
Ik heb een parkiet, telt dat ook?quote:Op zondag 14 december 2025 00:25 schreef chufi het volgende:
[..]
denk het ook ...
Maar wie hier heeft er allemaal nageslacht ?
ik minimaal 1
heb je dr moeder gedaan ?quote:Op zondag 14 december 2025 00:27 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb een parkiet, telt dat ook?
NWS / Spookrijder veroorzaakt grote ravage op A58, snelweg volledig dichtquote:Op zondag 14 december 2025 00:37 schreef marcb1974 het volgende:
De politie vraagt uw aandacht voor het volgende
https://archive.is/Ccyfq
Ik begin mensen te vaak niet te snappen
Onbereikbaar vanuit mijn locatiequote:Op zondag 14 december 2025 00:37 schreef marcb1974 het volgende:
De politie vraagt uw aandacht voor het volgende
https://archive.is/Ccyfq
Ik begin mensen te vaak niet te snappen
Rare locatie danquote:
Link van maily werkt ookquote:
zijn die nog niet dicht ? Dan zal het wel ergen in California zijn /// maar tis zaterdag dagquote:Op zondag 14 december 2025 00:49 schreef marcb1974 het volgende:
Ah, het was ook al zo lang geleden,
er wordt weer eens geschoten op een Amerikaanse Uni
Altijd wel een studentenhuis op de campus toch. Kan je ook lekker schieten.quote:Op zondag 14 december 2025 00:55 schreef chufi het volgende:
[..]
zijn die nog niet dicht ? Dan zal het wel ergen in California zijn /// maar tis zaterdag dag
Brown uni, 2 doden, 8 zwaargewonden en blijkbaar nog bezig.quote:Op zondag 14 december 2025 00:55 schreef chufi het volgende:
[..]
zijn die nog niet dicht ? Dan zal het wel ergen in California zijn /// maar tis zaterdag dag
Het land van de onbegrensde mogelijkheden..quote:Op zondag 14 december 2025 00:49 schreef marcb1974 het volgende:
Ah, het was ook al zo lang geleden,
er wordt weer eens geschoten op een Amerikaanse Uni
Dan waren er vast meer doden gevallenquote:
FTFYquote:Op zondag 14 december 2025 01:20 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Het land van de onbegrensde mogelijkheden moeilijkheden..
Mogelijkheden brengt moeilijkheden met zich mee.quote:
Maar andersom niet, en op dat punt zitten zequote:Op zondag 14 december 2025 01:23 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Mogelijkheden brengt moeilijkheden met zich mee.
De rabobank?quote:
Neh, voor hem was het ook al rot,quote:
Maakt er iemand heel veel winst mee?quote:Op zondag 14 december 2025 01:26 schreef chufi het volgende:
Vraagje tussendoor ... Valt FoK! onder Social Media volgens hun begrippen ?
wist jij dat Rabo LuL is in het spaans ?!quote:Op zondag 14 december 2025 01:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Neh, voor hem was het ook al rot,
hij brengt het geheel wel in een heel grote stroomversnelling
Passende naam wel voor die bank danquote:Op zondag 14 december 2025 01:29 schreef chufi het volgende:
[..]
wist jij dat Rabo LuL is in het spaans ?!
Vroeger al de Boerenlul bankquote:Op zondag 14 december 2025 01:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Passende naam wel voor die bank dan
Tuurlijk.quote:Op zondag 14 december 2025 01:26 schreef chufi het volgende:
Vraagje tussendoor ... Valt FoK! onder Social Media volgens hun begrippen ?
Ik zit bij de Lulquote:Op zondag 14 december 2025 01:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Passende naam wel voor die bank dan
Vroeger kwam je er nog weleens.quote:Op zondag 14 december 2025 01:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ben daar ooit eens geweest op hun computervloer
Verplicht nog wel ..... das ergquote:Op zondag 14 december 2025 01:42 schreef marcb1974 het volgende:
Heb een tijd met hun op mijn shirt rond moeten lopen
Krijg je met shirtsponsors,quote:
Dan zal er ook wel geen alternatief geweest zijnquote:Op zondag 14 december 2025 01:46 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Krijg je met shirtsponsors,
die vinden het niet leuk als je dat shirt niet aantrekt tijdens de wedstrijd
Er is altijd een alternatiefquote:Op zondag 14 december 2025 01:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan zal er ook wel geen alternatief geweest zijn
Je was gedegradeerd naar een lager elftal .... er waren meer die beter waren wil je zeggenquote:Op zondag 14 december 2025 01:52 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Er is altijd een alternatief
Was heel snel opgelost toen ik in een ander elftal ging spelen.
Al was dat niet om de shirtsponsor.
nee, het was echt zo'n **** elftal dat ik er geen zin in had.quote:Op zondag 14 december 2025 01:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Je was gedegradeerd naar een lager elftal .... er waren meer die beter waren wil je zeggen
Hockey he, daar werkt het echt andersquote:Op zondag 14 december 2025 02:01 schreef chufi het volgende:
Apart wel dat je op zon laag nivo al met shirt sponsors speelt
Ja ... Rabo rules ...quote:Op zondag 14 december 2025 02:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hockey he, daar werkt het echt anders
Zelfs een deel van de jeugd, echt niet op heel hoog niveau, met shirtsponsors gespeeld.quote:
Ik ben een generatie van nog vroeger ... In mijn tijd (mn oudere zus en broer) hockeyden ze maar nooit met sponsors..quote:Op zondag 14 december 2025 02:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zelfs een deel van de jeugd, echt niet op heel hoog niveau, met shirtsponsors gespeeld.
Als de connecties er maar zijn.
Dan had ik net gelukquote:Op zondag 14 december 2025 02:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ben een generatie van nog vroeger ... In mijn tijd (mn oudere zus en broer) hockeyden ze maar nooit met sponsors..
Toen niet hoog,quote:Op zondag 14 december 2025 02:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Geen idee... Hoe hoog heb je gespeeld ...?
Hoe oud was je toen je stuk ging ? stuk met wat? knie ? want daar ben ik mee geeindigdquote:Op zondag 14 december 2025 02:15 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Toen niet hoog,
later wel een stuk hoger,
tot ik stuk ging en dat niet meer lukte.
Speelde op de duur in het 2de op het hoogste niveau.
Ik heb altijd knie en rugklachten gehad. Was 21 ofzo toen het echt niet goed meer ging.quote:Op zondag 14 december 2025 02:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Hoe oud was je toen je stuk ging ? stuk met wat? knie ? want daar ben ik mee geeindigd
17 ging mn knie naar de kloten in de pre-kampioens wedstrijd ..... daarna wel nog jaar kunnen spelen maar niet meer op vol nivo .. toen met studeren was dat voetbal sws afgelopen .. maar met mn fysio opleiding toch een keer pogimg gewaagd om mee te doen aan een zaalvoetbaltoernooi... 5 min hoogstens (en ingepakt)quote:Op zondag 14 december 2025 02:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik heb altijd knie en rugklachten gehad. Was 21 ofzo toen het echt niet goed meer ging.
Daarna kon het nog wel maar op recreatieniveau.
Jaar of 7 later heeft een fysio uitgevonden wat er echt mis was. Daarna had het nog gekund, maar toen had ik geen zin meer.
Hoe oud was jij toen je 'klaar' was?
Ja daarom had ik de knie al ingepakt ... Mocht niet batenquote:Op zondag 14 december 2025 02:26 schreef marcb1974 het volgende:
Das wel heel erg vroeg dan ja![]()
Nou is zaalvoetbal ook niet beste om te doen met zulke knieën toch?
Helemaal jammer dan.quote:Op zondag 14 december 2025 02:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja daarom had ik de knie al ingepakt ... Mocht niet baten
Met surfen ook een paar keer gehad dat ie op slot ging ... Oooit een kijk operatie gehad waarop dus niets te zien was... wel genoeg om mn militaire dienstplicht niet te hoeven vervullen
I know !!quote:Op zondag 14 december 2025 02:50 schreef marcb1974 het volgende:
Zijn er meer die arts of fysio zijn geworden. Komt nogal regelmatig voor bij hockeyers
Mijn ontbijtquote:
Heer RedShoe.quote:
Insgelijks...quote:Op zondag 14 december 2025 09:18 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heer RedShoe.
Een fijne zondag gewenst.
zo lang je het maar door hebt voor je op je werk aan kwamquote:Op zondag 14 december 2025 09:22 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Insgelijks...
Ik kon vanmorgen niet bedenken wat voor dag het nou was.
Dit heb ik dus een keer gedaan.quote:Op zondag 14 december 2025 09:26 schreef pullup het volgende:
[..]
zo lang je het maar door hebt voor je op je werk aan kwam
Gelukkig wel zegquote:Op zondag 14 december 2025 09:26 schreef pullup het volgende:
[..]
zo lang je het maar door hebt voor je op je werk aan kwam
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |