Brown uni, 2 doden, 8 zwaargewonden en blijkbaar nog bezig.quote:Op zondag 14 december 2025 00:55 schreef chufi het volgende:
[..]
zijn die nog niet dicht ? Dan zal het wel ergen in California zijn /// maar tis zaterdag dag
Het land van de onbegrensde mogelijkheden..quote:Op zondag 14 december 2025 00:49 schreef marcb1974 het volgende:
Ah, het was ook al zo lang geleden,
er wordt weer eens geschoten op een Amerikaanse Uni
Dan waren er vast meer doden gevallenquote:
FTFYquote:Op zondag 14 december 2025 01:20 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Het land van de onbegrensde mogelijkheden moeilijkheden..
Mogelijkheden brengt moeilijkheden met zich mee.quote:
Maar andersom niet, en op dat punt zitten zequote:Op zondag 14 december 2025 01:23 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Mogelijkheden brengt moeilijkheden met zich mee.
De rabobank?quote:
Neh, voor hem was het ook al rot,quote:
Maakt er iemand heel veel winst mee?quote:Op zondag 14 december 2025 01:26 schreef chufi het volgende:
Vraagje tussendoor ... Valt FoK! onder Social Media volgens hun begrippen ?
wist jij dat Rabo LuL is in het spaans ?!quote:Op zondag 14 december 2025 01:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Neh, voor hem was het ook al rot,
hij brengt het geheel wel in een heel grote stroomversnelling
Passende naam wel voor die bank danquote:Op zondag 14 december 2025 01:29 schreef chufi het volgende:
[..]
wist jij dat Rabo LuL is in het spaans ?!
Vroeger al de Boerenlul bankquote:Op zondag 14 december 2025 01:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Passende naam wel voor die bank dan
Tuurlijk.quote:Op zondag 14 december 2025 01:26 schreef chufi het volgende:
Vraagje tussendoor ... Valt FoK! onder Social Media volgens hun begrippen ?
Ik zit bij de Lulquote:Op zondag 14 december 2025 01:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Passende naam wel voor die bank dan
Vroeger kwam je er nog weleens.quote:Op zondag 14 december 2025 01:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ben daar ooit eens geweest op hun computervloer
Verplicht nog wel ..... das ergquote:Op zondag 14 december 2025 01:42 schreef marcb1974 het volgende:
Heb een tijd met hun op mijn shirt rond moeten lopen
Krijg je met shirtsponsors,quote:
Dan zal er ook wel geen alternatief geweest zijnquote:Op zondag 14 december 2025 01:46 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Krijg je met shirtsponsors,
die vinden het niet leuk als je dat shirt niet aantrekt tijdens de wedstrijd
Er is altijd een alternatiefquote:Op zondag 14 december 2025 01:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan zal er ook wel geen alternatief geweest zijn
Je was gedegradeerd naar een lager elftal .... er waren meer die beter waren wil je zeggenquote:Op zondag 14 december 2025 01:52 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Er is altijd een alternatief
Was heel snel opgelost toen ik in een ander elftal ging spelen.
Al was dat niet om de shirtsponsor.
nee, het was echt zo'n **** elftal dat ik er geen zin in had.quote:Op zondag 14 december 2025 01:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Je was gedegradeerd naar een lager elftal .... er waren meer die beter waren wil je zeggen
Hockey he, daar werkt het echt andersquote:Op zondag 14 december 2025 02:01 schreef chufi het volgende:
Apart wel dat je op zon laag nivo al met shirt sponsors speelt
Ja ... Rabo rules ...quote:Op zondag 14 december 2025 02:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hockey he, daar werkt het echt anders
Zelfs een deel van de jeugd, echt niet op heel hoog niveau, met shirtsponsors gespeeld.quote:
Ik ben een generatie van nog vroeger ... In mijn tijd (mn oudere zus en broer) hockeyden ze maar nooit met sponsors..quote:Op zondag 14 december 2025 02:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zelfs een deel van de jeugd, echt niet op heel hoog niveau, met shirtsponsors gespeeld.
Als de connecties er maar zijn.
Dan had ik net gelukquote:Op zondag 14 december 2025 02:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ben een generatie van nog vroeger ... In mijn tijd (mn oudere zus en broer) hockeyden ze maar nooit met sponsors..
Toen niet hoog,quote:Op zondag 14 december 2025 02:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Geen idee... Hoe hoog heb je gespeeld ...?
Hoe oud was je toen je stuk ging ? stuk met wat? knie ? want daar ben ik mee geeindigdquote:Op zondag 14 december 2025 02:15 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Toen niet hoog,
later wel een stuk hoger,
tot ik stuk ging en dat niet meer lukte.
Speelde op de duur in het 2de op het hoogste niveau.
Ik heb altijd knie en rugklachten gehad. Was 21 ofzo toen het echt niet goed meer ging.quote:Op zondag 14 december 2025 02:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Hoe oud was je toen je stuk ging ? stuk met wat? knie ? want daar ben ik mee geeindigd
17 ging mn knie naar de kloten in de pre-kampioens wedstrijd ..... daarna wel nog jaar kunnen spelen maar niet meer op vol nivo .. toen met studeren was dat voetbal sws afgelopen .. maar met mn fysio opleiding toch een keer pogimg gewaagd om mee te doen aan een zaalvoetbaltoernooi... 5 min hoogstens (en ingepakt)quote:Op zondag 14 december 2025 02:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik heb altijd knie en rugklachten gehad. Was 21 ofzo toen het echt niet goed meer ging.
Daarna kon het nog wel maar op recreatieniveau.
Jaar of 7 later heeft een fysio uitgevonden wat er echt mis was. Daarna had het nog gekund, maar toen had ik geen zin meer.
Hoe oud was jij toen je 'klaar' was?
Ja daarom had ik de knie al ingepakt ... Mocht niet batenquote:Op zondag 14 december 2025 02:26 schreef marcb1974 het volgende:
Das wel heel erg vroeg dan ja![]()
Nou is zaalvoetbal ook niet beste om te doen met zulke knieën toch?
Helemaal jammer dan.quote:Op zondag 14 december 2025 02:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja daarom had ik de knie al ingepakt ... Mocht niet baten
Met surfen ook een paar keer gehad dat ie op slot ging ... Oooit een kijk operatie gehad waarop dus niets te zien was... wel genoeg om mn militaire dienstplicht niet te hoeven vervullen
I know !!quote:Op zondag 14 december 2025 02:50 schreef marcb1974 het volgende:
Zijn er meer die arts of fysio zijn geworden. Komt nogal regelmatig voor bij hockeyers
Mijn ontbijtquote:
Heer RedShoe.quote:
Insgelijks...quote:Op zondag 14 december 2025 09:18 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heer RedShoe.
Een fijne zondag gewenst.
zo lang je het maar door hebt voor je op je werk aan kwamquote:Op zondag 14 december 2025 09:22 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Insgelijks...
Ik kon vanmorgen niet bedenken wat voor dag het nou was.
Dit heb ik dus een keer gedaan.quote:Op zondag 14 december 2025 09:26 schreef pullup het volgende:
[..]
zo lang je het maar door hebt voor je op je werk aan kwam
Gelukkig wel zegquote:Op zondag 14 december 2025 09:26 schreef pullup het volgende:
[..]
zo lang je het maar door hebt voor je op je werk aan kwam
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |