nu maar hopen dat ie op tijd leverbaar isquote:Op zaterdag 13 december 2025 23:13 schreef Superbadeendje het volgende:
Deze moet ik hebben.
[ afbeelding ]
Ga je die ook dragen dan?quote:Op zaterdag 13 december 2025 23:13 schreef Superbadeendje het volgende:
Deze moet ik hebben.
[ afbeelding ]
Eendjuhquote:Op zaterdag 13 december 2025 23:13 schreef Superbadeendje het volgende:
Deze moet ik hebben.
[ afbeelding ]
Als ik hem koop trek ik hem aan op de eerstvolgende meet.quote:
even quoten voor het nageslachtquote:Op zondag 14 december 2025 00:01 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als ik hem koop trek ik hem aan op de eerstvolgende meet.
Neeneenee, we gaan hier geen nageslacht makenquote:
quote:Op zondag 14 december 2025 00:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Neeneenee, we gaan hier geen nageslacht maken
Het eerste.quote:Op zondag 14 december 2025 00:18 schreef chufi het volgende:
omdat ie het niet meer kan of zelf niet heeft .... ???
Ik heb een parkiet, telt dat ook?quote:Op zondag 14 december 2025 00:25 schreef chufi het volgende:
[..]
denk het ook ...
Maar wie hier heeft er allemaal nageslacht ?
ik minimaal 1
heb je dr moeder gedaan ?quote:Op zondag 14 december 2025 00:27 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb een parkiet, telt dat ook?
NWS / Spookrijder veroorzaakt grote ravage op A58, snelweg volledig dichtquote:Op zondag 14 december 2025 00:37 schreef marcb1974 het volgende:
De politie vraagt uw aandacht voor het volgende
https://archive.is/Ccyfq
Ik begin mensen te vaak niet te snappen
Onbereikbaar vanuit mijn locatiequote:Op zondag 14 december 2025 00:37 schreef marcb1974 het volgende:
De politie vraagt uw aandacht voor het volgende
https://archive.is/Ccyfq
Ik begin mensen te vaak niet te snappen
Rare locatie danquote:
Link van maily werkt ookquote:
zijn die nog niet dicht ? Dan zal het wel ergen in California zijn /// maar tis zaterdag dagquote:Op zondag 14 december 2025 00:49 schreef marcb1974 het volgende:
Ah, het was ook al zo lang geleden,
er wordt weer eens geschoten op een Amerikaanse Uni
Altijd wel een studentenhuis op de campus toch. Kan je ook lekker schieten.quote:Op zondag 14 december 2025 00:55 schreef chufi het volgende:
[..]
zijn die nog niet dicht ? Dan zal het wel ergen in California zijn /// maar tis zaterdag dag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |