ja dat je niet weet wat het uiteindelijke plaatje wordt vind ik juist leukquote:
#darumquote:Op zaterdag 13 december 2025 20:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja dat je niet weet wat het uiteindelijke plaatje wordt vind ik juist leuk
Adventkalender idd van Van Haasterenquote:Op zaterdag 13 december 2025 20:13 schreef maily het volgende:
[..]
Jij had toch zo'n organizer met van die vakjes?
oh ja die mini puzzeltjesquote:Op zaterdag 13 december 2025 20:13 schreef Lovely het volgende:
[..]
Adventkalender idd van Van Haasteren
Dat bedoel ik nietquote:Op zaterdag 13 december 2025 20:13 schreef Lovely het volgende:
[..]
Adventkalender idd van Van Haasteren
Is wel leuk, alleen sommige wel wat lastigerquote:
Daar ben je tijden mee bezig.quote:Op zaterdag 13 december 2025 20:11 schreef Dotteke het volgende:
Ik heb vaak 1500 of 2000 stukjes en met lucht en bomen of andere natuur puzzels
Moet niet te makkelijk zijn hequote:Op zaterdag 13 december 2025 20:15 schreef Lovely het volgende:
[..]
Is wel leuk, alleen sommige wel wat lastiger
Oh nee die heb ik niet, toevallig vanmiddag wel een puzzelmat gekochtquote:Op zaterdag 13 december 2025 20:15 schreef maily het volgende:
[..]
Dat bedoel ik niet![]()
Eerder zo'n puzzelmat met laadjes.
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is waar, wordt het ook saaiquote:
ik heb zo'n hele grote mapquote:Op zaterdag 13 december 2025 20:15 schreef maily het volgende:
[..]
Dat bedoel ik niet![]()
Eerder zo'n puzzelmat met laadjes.
quote:Op zaterdag 13 december 2025 20:16 schreef maily het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en met u?
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3
Die vond ik waardeloos, heb ik snel teruggebracht.quote:Op zaterdag 13 december 2025 20:15 schreef Lovely het volgende:
[..]
Oh nee die heb ik niet, toevallig vanmiddag wel een puzzelmat gekocht
Gekliktquote:Op zaterdag 13 december 2025 20:17 schreef Lovely het volgende:
https://www.intertoys.nl/draagbare-puzzelmat-500-1000-stukjes
Oh wel met uitzoekvakjesquote:Op zaterdag 13 december 2025 20:17 schreef Lovely het volgende:
https://www.intertoys.nl/draagbare-puzzelmat-500-1000-stukjes
Ik puzzel op een apart tafeltje. Kan ik alles laten staan/liggen.quote:Op zaterdag 13 december 2025 20:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik heb zo'n hele grote map
met 2 losse delen
dan kun je de puzzel op de ene kant van de map leggen
en de losse stukjes op de losse delen
als je hem wilt opruimen leg je de losse delen op de puzzel
rits je hem dicht en kun je hem gewoon wegzetten
Oh echt? Wat jammerquote:Op zaterdag 13 december 2025 20:17 schreef maily het volgende:
[..]
Die vond ik waardeloos, heb ik snel teruggebracht.
Hoe gaat het?quote:
https://www.bol.com/nl/nl(...)120107d08e922b90ce0aquote:Op zaterdag 13 december 2025 20:18 schreef maily het volgende:
[..]
Ik puzzel op een apart tafeltje. Kan ik alles laten staan/liggen.
Oh dat kan ook..quote:Op zaterdag 13 december 2025 20:19 schreef maily het volgende:
[..]
nee hoor zie ook #173. Veel makkelijker.
Kan niet zien.quote:Op zaterdag 13 december 2025 20:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
https://www.bol.com/nl/nl(...)120107d08e922b90ce0a
deze
Mijn schoonzus legt er altijd een grote kartonnen plaat overheen. Kan ze gewoon de tafel dekken.quote:Op zaterdag 13 december 2025 20:20 schreef greysbones het volgende:
ik puzzel in de keuken
aan de grote tafel
dus moet hem altijd weer opruimen
quote:Op zaterdag 13 december 2025 20:21 schreef maily het volgende:
[..]
Mijn schoonzus legt er altijd een grote kartonnen plaat overheen. Kan ze gewoon de tafel dekken.
tis ook maar net wat je prettig vindtquote:
je kunt hem rechtop wegzettenquote:Op zaterdag 13 december 2025 20:23 schreef Dotteke het volgende:
Ik wil als ik niet puzzel dat niet op tafel hebben liggen. Heb ook net zo koffer als Greys.
Losse lamp ernaastquote:Op zaterdag 13 december 2025 20:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
tis ook maar net wat je prettig vindt
en waar je goed licht hebt
Ja ik schuif hem hier achter de kast als ik niet puzzelquote:Op zaterdag 13 december 2025 20:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
je kunt hem rechtop wegzetten
dat vind ik erg handig
Ik vroeg aan chatgpt of hij er een kerst afbeelding van wilde makenquote:
quote:Op zaterdag 13 december 2025 20:29 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik vroeg aan chatgpt of hij er een kerst afbeelding van wilde maken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |