O dat is wel jammer. Kwam je er vaak?quote:Op zaterdag 13 december 2025 19:46 schreef hemarookworst het volgende:
Hij woont alleen niet meer kwartiertje fietsen meer vandaan, maar stad verderop
heeft hij goed gefixtquote:Op zaterdag 13 december 2025 19:42 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
En goede timing ook met zijn kersverse vriendin, weer extra hulp
Haha eigenlijk kwam ik bijna nooit bij hem thuis maar afspreken ging heel makkelijk toen hij en single was en in de buurt woondequote:Op zaterdag 13 december 2025 19:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is wel jammer. Kwam je er vaak?
Dat wordt wel moeilijker vooral nu hij een vriendinnetje vermoed ik.quote:Op zaterdag 13 december 2025 19:48 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Haha eigenlijk kwam ik bijna nooit bij hem thuis maar afspreken ging heel makkelijk toen hij en single was en in de buurt woonde
dan ga je lekker met @JustinK meetenquote:Op zaterdag 13 december 2025 19:48 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Haha eigenlijk kwam ik bijna nooit bij hem thuis maar afspreken ging heel makkelijk toen hij en single was en in de buurt woonde
succesquote:Op zaterdag 13 december 2025 19:53 schreef Pinnenmutske het volgende:
Ik ga weer slapen. Testje met Sleep as Android.
Slaap lekker. Ben benieuwd hoelang je het volhoudtquote:Op zaterdag 13 december 2025 19:53 schreef Pinnenmutske het volgende:
Ik ga weer slapen. Testje met Sleep as Android.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |