Ja, 2e keer was yvonne's suggestie om mij op klb te zetten. Heb toen gezegd liever weer of F&L omdat dit mijn passie is.quote:
drie keer scheepsrechtquote:Op zaterdag 13 december 2025 17:33 schreef laforest het volgende:
[..]
Ja, 2e keer was yvonne's suggestie om mij op klb te zetten. Heb toen gezegd liever weer of F&L omdat dit mijn passie is.
Daarom gaat het nog wel even duren. Ik deed wetenschap ookquote:Op zaterdag 13 december 2025 17:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
drie keer scheepsrecht, zitten nu wel twee mods daar Mijk en Lenny
geen ideee niets van mee gekregenquote:Op zaterdag 13 december 2025 17:34 schreef laforest het volgende:
Ze was toen vrij pissed off met klb
quote:Op zaterdag 13 december 2025 17:36 schreef gebrokenglas het volgende:
* gebrokenglas heeft menige klacht ingediend
Ik denk dat het modden daar wel meevalt. BB en DTS, die zijn veel pittiger. Nieuws is ook niet makkelijk denk ik.quote:Op zaterdag 13 december 2025 17:37 schreef laforest het volgende:
[..]
Daarom gaat het nog wel even duren. Ik deed wetenschap ook
Omdat ik veel eerder in dts zatquote:
Daar weet ik niet wie daar mod is, kom ik eigenlijk nooitquote:Op zaterdag 13 december 2025 17:37 schreef laforest het volgende:
[..]
Daarom gaat het nog wel even duren. Ik deed wetenschap ook
Chatgpt zegt dat ik vanaf 2010 postquote:
Jij bent sinds 2006 op het forum. Maar je was eerst een lurker?quote:Op zaterdag 13 december 2025 17:41 schreef laforest het volgende:
[..]
Chatgpt zegt dat ik vanaf 2010 postmaar gaf aan dat privacy instellingen dat beïnvloeden wat het kan lezen...
Nee, zie mijn sig (van chatgpt). Ik was toen niet zo geliefdquote:Op zaterdag 13 december 2025 17:42 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Jij bent sinds 2006 op het forum. Maar je was eerst een lurker?
Ik vroeg wat mijn eerste post in dts was..quote:Op zaterdag 13 december 2025 17:41 schreef laforest het volgende:
[..]
Chatgpt zegt dat ik vanaf 2010 postmaar gaf aan dat privacy instellingen dat beïnvloeden wat het kan lezen...
Jij ook al niet, ik ook nietquote:Op zaterdag 13 december 2025 17:43 schreef laforest het volgende:
[..]
Nee, zie mijn sig (van chatgpt). Ik was toen niet zo geliefd
Ik ga maar snel er vandoorquote:
Nee hoor ze bolkt mijquote:Op zaterdag 13 december 2025 17:58 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nou, niet echt. Je bolkt mij?
GG bolk is ook goed, je kwam er tussen doorquote:Op zaterdag 13 december 2025 17:58 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nou, niet echt. Je bolkt mij?
Ik pak je morgenquote:Op zaterdag 13 december 2025 17:58 schreef gebrokenglas het volgende:
Op zich goed nieuws, ik sta nog altijd boven Lovely in de score.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |