Kijk jij daar echt iedere keer naar?quote:Op zaterdag 13 december 2025 16:50 schreef laforest het volgende:
Omdat ik op mijn puntjons moet wachten -.-
Als Jussie er niet is hoef jij sowieso niet te kijken. En als hij er wél is ook niet trouwens.quote:Op zaterdag 13 december 2025 16:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kijk jij daar echt iedere keer naar?
IK vind het juist leuk om dat niet tussen door te doen.
Alleen als moni ene update hier post en er een nieuwe topic is
Anders pas bij het afsluiten van de laptop
quote:Op zaterdag 13 december 2025 16:54 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Als Jussie er niet is hoef jij sowieso niet te kijken. En als hij er wél is ook niet trouwens.
Ik speelde al lang voor Jussieh ier kwam, en toen keek ik ook nietquote:Op zaterdag 13 december 2025 16:54 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Als Jussie er niet is hoef jij sowieso niet te kijken. En als hij er wél is ook niet trouwens.
Jij bent anders een gedegen tegenbolkert hoor.quote:
Voetbal?quote:Op zaterdag 13 december 2025 16:55 schreef _Mazi_ het volgende:
[..]
Chill hoor. Liverpool aan het kijken.
En bij jou?
Heb je dat niet van te voren geregeld?quote:
Hey GGquote:
Ik ga zo biefstukje bakkenquote:
Lekker tochquote:
Ja voetbalquote:Op zaterdag 13 december 2025 17:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Voetbal?
Hier ook alles goed. Zou vandaag gaan shoppen in Doetichem, maar Henk is ziek dus ben alleen hij is thuis gebleven.
Dus heb onverwachts een extra bolkdagje
Dat is waar. Maar voetbal kijken zal bij mij het laatste zijn wat ik doequote:
Geen idee wel te zien in de winnaars lijst. Maar dan een seizoen eerderquote:Op zaterdag 13 december 2025 17:18 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Goedemiddag
Sinds wanneer zit jij eigenlijk in DTS?
* gebrokenglas gaat dat checkenquote:Op zaterdag 13 december 2025 17:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Geen idee wel te zien in de winnaars lijst. Maar dan een seizoen eerder
hoelang ben jij h ier?quote:Op zaterdag 13 december 2025 17:21 schreef gebrokenglas het volgende:
Seizoen 25 dus. En dan gelijk het seizoen daarop winnen
Sinds juni 2020 ergens. Die Corona ellende was net begonnen. En toen was jij nog geen mod.quote:
dat is drie jaarquote:Op zaterdag 13 december 2025 17:26 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Sinds juni 2020 ergens. Die Corona ellende was net begonnen. En toen was jij nog geen mod.
Als ik het scherp heb waren ze net bij jouw huis bezig met nieuwe woningen en gingen ze met die zware vrachtwagens half door jouw tuin.
kan ook 4 zijn zal het eens aan mijn b uuf vragen hoe lang ze er woontquote:
Dat jij dat weet, ik weet dat zelf niet eensquote:
quote:Op zaterdag 13 december 2025 17:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat jij dat weet, ik weet dat zelf niet eens
quote:
quote:
Mijn geheugen is aardig goed, al zeg ik het zelf.quote:Op zaterdag 13 december 2025 17:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Creepyquote:Op zaterdag 13 december 2025 17:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
I dunno. Twee keer. Eerste keer was best lang geloof ik.quote:
Ja. Voorlopig niet.quote:Op zaterdag 13 december 2025 17:29 schreef laforest het volgende:
[..]
Creepy
@:gebrokenglas kan je ook zien wanneer ik weer mod word?
beide keren in F&L?quote:Op zaterdag 13 december 2025 17:30 schreef laforest het volgende:
[..]
I dunno. Twee keer. Eerste keer was best lang geloof ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |