Lekkerquote:Op donderdag 11 november 2021 11:10 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik heb nog twee tostini's in de vriezer. Met pitig gehakt en kaas. Van mora.Even kijken hoe lang die in de airfryer moeten
quote:Op donderdag 11 november 2021 10:53 schreef Dotteke het volgende:
@:Mazaru zet hier ook wel eens een link van een zaak wat redelijk betaalbaar schijnt te zijn.
quote:
Een borreltje te veel opquote:
quote:
Krijg ik nu nog wel koffie van jequote:
Ja dat zal wel moeten nu ja.quote:Op donderdag 11 november 2021 11:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Krijg ik nu nog wel koffie van je
Dank je Mazquote:Op donderdag 11 november 2021 11:23 schreef mazaru het volgende:
[..]![]()
Gefeliciteerd meid. Vind ik echt leuk voor je
Zie nieuwe topics. Leonos doet z'n bestquote:
En ze heeft natuurlijk een proeftijd van 2 maanden, waarna haar functioneren verder wordt beoordeeld.quote:
Ik ga eens even kijkenquote:Op donderdag 11 november 2021 11:27 schreef DJMO het volgende:
[..]
Zie nieuwe topics. Leonos doet z'n best
Uiteraard. En dan wordt ze adminquote:Op donderdag 11 november 2021 11:27 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
En ze heeft natuurlijk een proeftijd van 2 maanden, waarna haar functioneren verder wordt beoordeeld.
* gebrokenglas verslikt zich in de koffiequote:Op donderdag 11 november 2021 11:27 schreef mazaru het volgende:
[..]
Uiteraard. En dan wordt ze admin
quote:Op donderdag 11 november 2021 11:28 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
* gebrokenglas verslikt zich in de koffie
ONTGROENINGquote:Op donderdag 11 november 2021 11:29 schreef ToT het volgende:
Ow we moeten de Crea Bea's gaan trollen zoals Leonos doet?Feli, Dot!
Tsja, is niet mijn subforum blijkbaarquote:Op donderdag 11 november 2021 11:32 schreef ToT het volgende:
[..]
I know!
Maar wees wel wat creatief met je ontgroeningstopics he!
Ah, ze is direct aan de slag gegaan.quote:Op donderdag 11 november 2021 11:37 schreef mazaru het volgende:
Het is niet eerlijk! Mijn topics verdwijnen
Ja dat denk ik ook.quote:Op donderdag 11 november 2021 11:37 schreef gebrokenglas het volgende:
Maar alle gekheid terzijde: ben ook blij voor Dot. En ze zal het goed doen.
huh? Wat doet dat ding daar nou weer.quote:Op donderdag 11 november 2021 11:37 schreef DJMO het volgende:
Ik heb m'n schoenlepel teruggevonden!!!!
Hij lag naast het koffiezetapparaat![]()
Ik denk dat ik vorige week ofzo in de haast m'n schoenen daar aan heb getrokken terwijl ik tegelijk koffie aan 't maken was ofzo.quote:Op donderdag 11 november 2021 11:38 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
huh? Wat doet dat ding daar nou weer.
Ik zag laatst bij de IKEA een hele doos vol met schoenlepels. Lagen wel 200 in. Moest nog aan jou denken.
Wow door dit nieuws is mijn dag helemaal geweldig wat fijn djmo ! Het moest vast een zware tijd geweest zijn.quote:Op donderdag 11 november 2021 11:37 schreef DJMO het volgende:
Ik heb m'n schoenlepel teruggevonden!!!!
Hij lag naast het koffiezetapparaat![]()
Ja. Ik voel me soms net BrigitteKkaandorp ..quote:Op donderdag 11 november 2021 11:40 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Wow door dit nieuws is mijn dag helemaal geweldig wat fijn djmo ! Het moest vast een zware tijd geweest zijn.
Ben je de lul met corona?quote:Op donderdag 11 november 2021 11:43 schreef Haags het volgende:
Ik hoef volgens de GGD zelf niet in quarantaine trouwens. Zolang ik geen klachten heb.
Ja nu wel,quote:
Jeetje zeg. Wat doet die voor werk dat ze nu alweer besmet is?quote:Op donderdag 11 november 2021 11:45 schreef Haags het volgende:
[..]
Mijn vriendin heeft het weer eens.
quote:
Thnxquote:Op donderdag 11 november 2021 11:29 schreef ToT het volgende:
Ow we moeten de Crea Bea's gaan trollen zoals Leonos doet?Feli, Dot!
Jemig Leonos, heb altijd graag met je geteld maar ditquote:
Ze is locatie manager kinderopvang. Heeft een aantal centra onder haar hoede maar er zijn zo enorm veel zieken dat ze zelf maar een groep is gaan draaien. Laatste weken. Daar is ze dus besmet geraakt.quote:Op donderdag 11 november 2021 11:45 schreef mazaru het volgende:
[..]
Jeetje zeg. Wat doet die voor werk dat ze nu alweer besmet is?
Wat een ellende. Hopelijk is ze er niet al te ziek van. Ik hoorde al dat het nu meer bij de kinderen was. En die hebben er weinig last van maar geven het wel door.quote:Op donderdag 11 november 2021 11:47 schreef Haags het volgende:
[..]
Ze is locatie manager kinderopvang. Heeft een aantal centra onder haar hoede maar er zijn zo enorm veel zieken dat ze zelf maar een groep is gaan draaien. Laatste weken. Daar is ze dus besmet geraakt.
Ja het valt tot nu toe wel mee. Zal wel komen door de vaccinaties. Dus die doen hun werk wel. Hopelijk blijft het hierbij.quote:Op donderdag 11 november 2021 11:49 schreef mazaru het volgende:
[..]
Wat een ellende. Hopelijk is ze er niet al te ziek van. Ik hoorde al dat het nu meer bij de kinderen was. En die hebben er weinig last van maar geven het wel door.
Sterkte
Goeie zaak dat ze gevaccineerd is. Dan is de kans dat ze het doorgegeven heeft ook een stuk kleiner.quote:Op donderdag 11 november 2021 11:50 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja het valt tot nu toe wel mee. Zal wel komen door de vaccinaties. Dus die doen hun werk wel. Hopelijk blijft het hierbij.
Ja met de kids is het drama. Overal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |