Amerika gaat daar helemaal niet militair ingrijpen.quote:Op maandag 22 december 2025 21:47 schreef Since2003 het volgende:
[..]
Zoveel infra is er niet in Groenland.
Het punt is niet of ze het wel kunnen winnen. Punt moet zijn; zijn de Amerikanen bereid te schieten op hun bondgenoot of niet.
Dat staat daar niet.quote:Op maandag 22 december 2025 21:52 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Amerika gaat daar helemaal niet militair ingrijpen.
Dat zeg ik net.
Eigen boontjes doppen is wel even wat anders dan grondgebied inpikken.quote:Op zaterdag 13 december 2025 13:28 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Had Trump het al niet de jure afgekondigd dat het beter was dat Europa haar eigen boontjes moest doppen?
Hoe gaan ze dat doen zonder militair in te grijpen?quote:Op maandag 22 december 2025 21:30 schreef Lospedrosa het volgende:
Als het er echt om gaat wordt Groenland gewoon ingeleverd.
Ik zeg dat gaat Europa niet doen. Zich militair daar gaan inzetten. Dan kan je elkaar ook niet treffen in een militaire setting.quote:
Het is heel makkelijk. Als de VS dat tegen alle kosten gaat eisen dan wordt het vrijwillig overgedragen.quote:Op maandag 22 december 2025 22:49 schreef Fleischmeister het volgende:
[..]
Hoe gaan ze dat doen zonder militair in te grijpen?
Waarom zou Denemerken het dan vrijwillig overdragen? De VS gaat anders dus wél aanvallen?quote:Op maandag 22 december 2025 22:53 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Het is heel makkelijk. Als de VS dat tegen alle kosten gaat eisen dan wordt het vrijwillig overgedragen.
Want een rechtstreekse confrontatie gaat in zo’n korte tijd zo verkeerd aflopen. Ws zal van de andere kant Rusland ook Europa invallen. En China zal zich direct inmengen.
De VS zal de 3e wereldoorlog starten en de geschiedenis ingaan als de nieuwe nazi’s.
De hele wereld economie ligt aan puin en dan is het hopen dat er geen gek met Nikes gaat gooien.
Dus een ridicul plan, dat gaat niet gebeuren
Ik ga het niet nog eens uitleggen.quote:Op maandag 22 december 2025 23:09 schreef Fleischmeister het volgende:
[..]
Waarom zou Denemerken het dan vrijwillig overdragen? De VS gaat anders dus wél aanvallen?
Jij zegt dat Amerika daar helemaal niet militair zal ingrijpen. Maar ook dat als het er echt om gaat wij Groenland wel zullen inleveren? Waarom? Amerika gaat ons namelijk niet aanvallen.quote:Op maandag 22 december 2025 23:10 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik ga het niet nog eens uitleggen.
Het verschil is natuurlijk wel, dat die Witte Supermensen heel graag hun grote arsenaal eens op echte tegenstanders uit willen proberen, maar dat ze verder geen hart hebben voor de zaak. Alleen voor zichzelf. Dus als er teruggeschoten wordt, dan gaan ze er snel vandoor.quote:Op maandag 22 december 2025 20:04 schreef havanagila het volgende:
[..]
Linkse sneeuwvlokjes vs moddervette MAGA sneeuwvlokjes. Dat gaat geen lange oorlog worden.
Het gaat om de inwoners.quote:Op maandag 22 december 2025 20:35 schreef Joopklepzeiker het volgende:
Als ik het voor het zeggen had in Denemarken had ik Groenland het allang en breed van de hand gedaan voor een forse prijs! Wat heb je er eigenlijk aan?
Je hebt er alleen maar koppijn van, het volk wat daar vind heeft de gloeiende pest aan Denemarken en je moet een enorme verlaten oppervlakte bewaken. Dan liever een paar miljard op de bank.
Trump is een zakenman die zijn hele leven al de taal van deals en money verstaat dus die zou dat best begrijpen.
Gezien de geschiedenis (en het heden trouwens) van de Amerikanen hebben ze ook niet veel reden om aan te nemen dat het onder Amerikaans bewind beter zal gaan.quote:Op dinsdag 23 december 2025 00:29 schreef Joopklepzeiker het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, die haten Denemarken.
Leg uit.quote:Op dinsdag 23 december 2025 00:29 schreef Joopklepzeiker het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, die haten Denemarken.
Ja en nee. De VS heeft wel degelijk hun kans schoon gezien om als supermacht (vanaf circa 1900) en zeker na WO2 Europa te "veramerikaniseren" door Amerikaanse cultuur hier te introduceren (muziek, film, fast food, fashion etc).quote:Op zaterdag 13 december 2025 19:53 schreef HowardRoark het volgende:
De VS gebruikt ons niet, wij hebben de VS gebruikt. Zonder de VS spraken we waarschijnlijk nu Duits, om nog maar te zwijgen hoe de VS ons heeft geholpen met de heropbouw van Europa na de Tweede Wereldoorlog.
Om dan ook te antwoorden met een volgende quote uit dezelfde film.quote:Op maandag 22 december 2025 20:04 schreef havanagila het volgende:
[..]
Linkse sneeuwvlokjes vs moddervette MAGA sneeuwvlokjes. Dat gaat geen lange oorlog worden.
Welke film?quote:Op dinsdag 23 december 2025 09:29 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Om dan ook te antwoorden met een volgende quote uit dezelfde film.
We need fewer men and better.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |